"Hadi ama bebeğim." Bu çocuk kafayı yemiş belli. Elimi elinden kurtarıp Alexin koluna girdim.
"Gidiyor muyuz? Yoksa gitmiyor musun?" dedim.
"Tamam." dedi. ODUN ya. Bi kere uyum sağla. Bi kere lan. ODUN işte heryerde odun. Aniden Jason kolumdan tutup beni kendine doğru çekti. (tabi bu durumda Alex arkada kalıyo. Ve Anna yla Emma da pür dikkat izliyor. İnsan bi engel olur arkadaşım.)
"Siz... Sevgilimisiniz?" Hee lan valla nolucak.
"Evet. Şimdi gidebilir miyiz Jen?" dedi Alex. Ama hala fikrim değişmedi. Odun her yerde odundur. Bu arada Jason bana cevap beklermiş gibi bakıyordu.
"Jen?" dedi.
"Doğru mu?" diye ekledi. Ne o? Kalbin mi kırıldı? Bi koycam burdan kurtta olsan kurtulamıcan.
"Evet." dedim. Gözleri mavi renk oldu. Ama tam dönüşmedi. Kurtadam gibi birşey oldu. Alexin üzerine atladı. Yumruklamaya başladı. Aaaa tabi siz Alex dövülecek sandınız dimi. Onda o vücud varsa dövülmez döver. Sonuçta Odun. Alex ani Hareketle rolleri değişti. Ve direk Jasona saldırıya geçti. Ama bi vuruyo Anlatılmaz yaşanır. Ne yaşanması be. Çocuk ölücek burda. Hemen aralarına girdim.
"Biraz... Fazla olmadı mı?" dedim Alexe bakarak. Yine vuracakken yumruğunu yakaladım.
"Şaka yapmıyorum Alex." dedim. Kafasını iki yana saklayıp ellerini çekti. Ve o arada Jasin ortadan kayboldu. Bakın artık Jason da demiyorum Jasin. (hahahahahhahihihihihohohoho) Herneyse.
"Hey Jen!" diye bir ses duydum. Arkamı döndüğümde Bellayla karşılaştım. Kaşlarını kaldırmış bana 'Hayrola? Manita mı yaptın?' bakışları atıyordu.
"Senin ne işin var burada?" dedim ona dönüp.
"Seni arıyordum." dedi ve işaret parmağını bir bana bir Alexe doğru çevirdi.
"Siz ne ara ya?.. Neyse." dedi ve gülmeye başladı. Ona anlamsızca bakışlar gönderince telefonu gösterdi. Mesajlaşmalar:
Naber?
S****r.
Oha kızım sen ne ara küfüre başladın? Ayıp ama.
Uğraşmıycam seninle. Git işine.
Kızım noldu lan?
Delirdim. Aklımı kaçırdım. Ve Alexi seviyorum. Ne?????
"NE?!" dedim Alexe dönüp. Yüzüne yine o sırıtışı koydu. Bellaysa... Kahkaha atıyordu. Onu ite-ite dışarı çıkardım. Sonrada ağzına bi tane geçirdim.
"Bi git kızım ya. Anlatırım sonra. Haa. İtiraz yok. Çünkü aramada söylediklerini unutmadım. Şimdi.. 3...2...1 Haa şöyle." dediğimde çoktan gitmişti. İçeri girdim.
"Ya da takılmak falan unut. Sadece olmamış gibi davran." dedim ceketimi alıp ve ilave ettim.
"Haa bu arada. O telefon şakasını çook acı bir şekilde ödeyeceksin." dedim. Sırıttı. Kıkırdadı.
"Ha ha eminim."
"Neyine bu kadar eminsin arkadaş sen?" dedim. Bana yaklaştı. Ve kulağıma "Sevgiliyiz. -dudak büzüp köpek gözü yaptı.- Bana kıyamazsın." dedi. Bi git allahını seversen yavv.
"Kalsana. Hem yemekte hazırdır. Kahvaltı yapıp öyle gidersin." dedi Anna.
"Hay-"
"Ahh evet. BİR TABAK DAHA KOYUN MASAYA. İyi fikir. Kararına sonuna kadar saygı duyuyorum. Hadi gel." dedi ve beni masaya oturttu. Karşıma tabak koydular. Herkes yerine geçti. Bende kahvaltı yaparken Anna konuştu.
"Oğlum. Yarın baban gelicek. Hazırlıklı ol." dedi.
"Tamam." dedi soğuk bir ses tonuyla. Emma Dayanamayıp "Aklın nerde senin?" dedi. Dominosa gitti.
"Jasonda kaldı aklım. Biraz daha dövseydim iyi olurdu aslında." dedi. Ona 'Hee ok' bakışları attım. Sonra yavaşça masadan kalktım.
"İyi günler." diyip evden ayrıldım. SONUNDA!! Eve doğru gittim. Yolun yarısında vazgeçip sahile geldim. Yere oturdum. Sabah olduğu için pek fazla insan yoktu. O sırada yanıma bir kız oturdu.
"Merhaba Ben Mary. Sen galiba melez kızsın. Okuldan tanıyorum seni. Aynı sınıftayız." dedi. Böyle kız mı vardı bizim sınıfta yavv? Ve ünüme ben bile hayran kaldım.
"Ee? Sıkıldın değil mi? Lunaparka gidelim mi?" dedi. Ona 'Çocuk musun?' bakışları attığımda bana yalvaran gözlerle baktı.
"Hadii amaaaaaa... Gidelimm. Hem eğlenirizzz." dedi. Bende tamam dedim. Lunaparka gittiğimizde ne mi oldu? Çocuk gibi koştura-koştura ordan oraya gittik. Ve karanlık düşünce ayrıldık. Bende eve gelip bi güzel zıbardım.
Sabah kalktığımda saate baktım. AMAN TANRIM!!! BEN. OKULA. GEÇ KALMIŞIM. ALLAH BELANI VERSİN BELLAAAAA! diyerek üzerimi aceleyle değiştim ve okula vampir hızıyla gittim. Sınıfa girdim. Öğretmen bana baktı.
"Hiç Teşrif etmeseydiniz." dedi. Bu o öğretmendi. Dersinden çıktığım.
"Bende düşündüm ama sonra vazgeçtim." dediğimde göz devirdi ve geç işareti yaptı. Bende yerime geçtim.
Özür dilerim. Yorgunluktan ölüyorum. Şimdi diceksiniz ki, sıkıcı yerinde bitirdin. Ama inanın gelecek bölüm aşk olayları falan olcak. Ekşın olucak, Dıkşın olucak, Bi de Jack olucak. Alakasını boşverin. İtfah bu sefer özel olucak. aysenurgul988 ve CerenArslanDere ye çook teşekkür ediyorum. Hep yorum ve oy yapıyorlar. Umarım böyle devam eder. Şimdi Arabeske bağlayıp Deli yazar... Dicem. Hadi byeee. Bu arada medyadaki Alex. Ve Alex uniforma giyince böyle oluyooo..
Kelime: 639
Saat: 23:35
Tarih: 26.06.2015
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireDünyada 100-den fazla yaratık vardır. İster insan, ister vampir, isterse de kurt olsun. Binlercedir. Daha onların ismini bile bilmezken onlar tam etrafında dolaşırlar. Bunların hepsi 'İnsan' adını taşıyarak dünyada yaşarlar. Şüphelendirmeyi sevmezle...