"Abla -kahkaha- Şu anki -kahkaha- durumunu -kahkaha-" dedi. Devamını getiremeden. Elimdeki telefonu allah ne verdiyse kafasına attım. O da refleks olarak tuttu. Ve devam etti.
"Videoya Çektim. Eve gidip bakar bakar güleriz." dedi ve gülümsedi. 32 diş. Manyak bu kız. Ablasına çekmiş. Canım kardeşim. Bende sıkıntıyla yerime geçtim. Midir didi. Ben o midir e dicem. Alıcağın olsun Alex. Ben burda kalacak adammıydım ya. Off. Yanımdakine baktım. Tip tip bana bakıyordu. Sonunda yaklaşıp kulağıma fısıldadı.
"Biz Vampiriz. Biliyorsun değil mi? Aklını okuyabiliyoruz." dedi. LANET! Herneyse. Kulağıma kulaklıkları taktım. Gözlerimi kapadım. Bir kaç dakika sonra Öğretmen diye tahmin ettiğim kişi kulaklığımı çıkardı. Yuppi. Doğru tahmin. Gerizekalı. İyice kafayı yedim. Bella. Benide kendine benzettin. Helal olsun!
"Derste şarkı dinleyebileceğini kim söyledi?" dedi Öğretmen. Gıcık bir ses tonuyla.
"Ben." dedim. Arkasına baktığımda 2 çocuk vardı. Çocuk dersem bizim yaşta hani. Biri kız biri erkek. Bir elimi havaya kaldırıp salladım.
"Hi." dedim.
"Senin dediklerin geçmez burda." dedi Öğretmen.
"Dızzt. Yalnış cevap." dedim. Yüzüme tokat attı. BENİM. YÜZÜM. TOKAT. ATMAK. ÖĞRETMEN. Gebertirim lan bunu.
"Umarım aklın başına gelmiştir." dedi. O sırada arkama dönüp Jack e baktım. İki elimi yumruk yapıp Jack e taraf tuttum.
"Birini seç." dedim.
"Çocuk musun?" dedi.
"Seçicek misin?" dediğimde sağı seçti. Lanet olsun! Sol olsaydı bu öğretmen yaşamazdı da neyse. Hemen önümdeki öğretmeni itip ayağa kalktım.Gücümü kullanmadım tabiki. Sonra öğretmene yaklaşıp kulağına fısıldadım.
"Bu iki oldu. İlk tokatı Bizim sınıfta yeni gelen kız atmıştı. Ve onu birazcık (!) Hırpaladığım için şu anda buradayım. Öğretmenim olduğunuz için saygı duyuyorum. Ama sizde büyüklerinize saygı duymalısınız değil mi?" dedim. Şaka falan ondan yaşlı olduğuma eminim. Yanımdan geçti. Bizim sınıfa döndü.
"S-Sizin sınıfta noldu?" dedi. Aralarından hırpaladığım kızın kardeşi kalktı.
"Kız kardeşimi azcık (!).. Kimi kandırıyorum. Kızı bildiğin dövdü." dedi. Hihihi. Yaşasın Bad Girl. Bu neden kardeşi hakkında böyle konuşuyor ya? Terbiyesiz. (Kafayı yedim. -_-) Bu arada kadının beti-benzi attı..(Nasıl derler bilemedim de...)
"Ben gidiyorum." dedim.
"Zaten bir kaç dakikaya zil çalıcak. Problem yaratmasan olmaz mı?" dedi Jack.
"Huyum bu." dedim gülerek. Ve sınıftan çıktım. Alexte arkamdan geldi.
"Nereye gidiyosun? Nereye?" dedi alayla ve önüme geçti.
"Ya bırakırsın giderim. Ya da zilin çalmasına birkaç dakika var. O birkaç dakikanı burada oyalanırız." dedim. Sağa çekildi. Okuldan çıktık.
"Sen nasıl hala yaşıyon ya? Seni görmediler mi? Vampirler." diye sordum.
"Gördüler. Bende çok güçlüyüm ya. Hepsini öldürüp okulun arkasına attım." dedi. Haraket ettiğim yerde durdum.
"Ha?" dedim.
"Şaka. Şaka. Hepsine hesap verdim." dedi umutsuzca.
Hmm. Bu bölüm kısa olabilir. Aklıma kurgu gelmiyor. Aslında CerenArslanDere nin fikrini yapıcaktım. Hani şu şarkı için yazdığım bölümdeki yorumu. Ama nasıl kavga edeceklerini bulamadım. Ne yazık kiğğğ.. Yazım hatası varsa özür dilerim. Ve yine 3 lü müze yani Aysenurgul988 , DogaAda17 ve CerenARSLANdere ye teşekkür ederim.......... Ve uzun süredir yazmadığım için üzgünüm. Medyadaki Alex. Hadi Bayyyy.
Kelime: 442
Saat: 10:59
Tarih: 09.07.2015
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireDünyada 100-den fazla yaratık vardır. İster insan, ister vampir, isterse de kurt olsun. Binlercedir. Daha onların ismini bile bilmezken onlar tam etrafında dolaşırlar. Bunların hepsi 'İnsan' adını taşıyarak dünyada yaşarlar. Şüphelendirmeyi sevmezle...