Mesajlar

17.4K 865 138
                                    

"Tahmin değildi." dedim. Olivia yla John bana baktı. Gülümsedim. Şişeyi Alex çevirdi. Ve bilin bakalım kim kime düştü. Doğru tahmin. Ben ve Alex.

"Hay ben senin şişene..."

"Efendim?" dediler hep birlikte.

"Hay b- Ne diyorum lan ben? Boşver." dediğimde güldüler. Alexe baktığımda hmmm nasıl derler bi p*ç smile attı. Lan bu çocuk napcak lan?

"Doğruluk dersen Jasonla nasıl ayrıldığını sorarım. Herkes öğrenmek zorunda kalır." diye fısıldadı kulağıma. Ve yine o gülüşü sergiledi. 

"Doğruluk mu? Cesaret mi?" dediğinde kapı çaldı.

"Kapı."

"Efendim?" dedi.

"Kapı diyorum kapı çaldı." deyip kalktım ve kapıını açtım. Açtığımda Jasonla karşılaştım. Ve kapıyı suratına kapattım. Kapıyı açtım.

"İyice kafayı yedim." 

"Ş-şey Jennifer. Seninle burd-" devamını dinlemeden içeri gidip Alexin yanına oturdum. 

"Ee? Kim geldi." dedi Alex. Yerimi daha da rahatladım.

"Jason." dediğimde Jason geldi. Herkes gülümseyip cevap verdi. Bana baktığını hissediyordum ama ona bakmıyordum.

"Ş-şey Jen. Biraz konuşa bilir miyiz?" dedi. yerimde diklendim. 

"Ee? Nerde kaldık." dedim çocuklara bakarak. Konuyu anlamıştılar.

"Hey! Gerçekten konuşmalıyız. Yalnış anl-"

"Boşversene. Oynuyor muyuz? Oynamıyor muyuz? Oynamıyorsak söyleyin benim işim gücüm var."

"HEY!" Diye bağırdı Jason.

"NE? NE SÖYLİCEKSİN? O GÜN SÖYLEDİN ZATEN! gerizekalı." son sözü mırıldanmıştım. 

"Hey gençler. Kavga yok. " dedi Alexin annesi. Ne zaman gitti bilmiyorum ama elinde 1 tepsi limonatayla yanımıza geldi. Herkese verdi. Ve yerine geçti. 

"Ee? Oyuna devam Doğruluk mu? Cesaret mi?" dedi Alex. 

"Şu anda beni tehtit ettiğini farkındasın değil mi?" diye fısıldadım. 

"Evet." dedi rahat bir şekilde.

"Yok vallahada yok. Bu çocuktan öküzden başka bir şey olmaz." dedim. Herkes gülmeye başladı.

"Korkuyorsan oyundan çıka bilirsin." dedi.

"Ne? Kim korkuyor? Ben mi? Sen beni iyi tanımamışsın be arkadaşım." dedim.

"Ne biliyim? Lafı geveleyip duruyorsun da."

"Cesaret lan cesaret. Napıcan?" dedim. Ani çıkışla ben bile şaşırdım lan. Bana sinsi-sinsi baktı.

"Aslındaa şimdi oyundan çıkmak için iyi bir zaman bence." diyip kalktım. Bazıları kıkırdıyordu. Jasonsa sinirlenmişti.

"Ya -kahkaha- Nereye? -kahkaha- Gerçekten korkacağını -kahkaha- düşünmemiştim. -kahkaha-" dedi Olivia.

"Korktuğumdan değil canım o. Söyleyeceği şeyden... Bi bakarsak.. Tamam korkudan. O yüzden ben gidiyorum." dediğimde Alex beni durdurdu.

"Hey! Çoktan söyledin bile." dedi. Kahretsin...

"Evet. Ne diceksin?" dedim.

"Öpücük?"

"Efendim?" dedim. Bazı kıkırdamalar duyuyordum. Annesi bile gülüyordu. Bana yaklaştı.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin