"Jason canın çok yanacak"

19.4K 969 27
                                    

"Teşekkürler. Çok teşekkürler." bende elimi beline koydum. O sırada zıplamaya başladı.

"Gerçekten saol. Çok eğlenicezz." umarım.

"Hadi tamam tamam. Otur. Yoksa mazzallah boğulurum falan. Yalnız yaparsın." korktu ve elini çekti. Çok şeker kız. Tam benim tipim. Jasonla ayrılsalarda... Neyse.


-FLASHBACK THE END-

Alex tarafından


Jennifer söylediği gibi sorumluluğu aldı. Ama dediği kadar eğlenceli oldu. Bella, Ben, Jen ve Gölge vampir 25 dakika falan güldük. Sonra babası sinirlendi. O da özür diledi. Sınıfa geçtik. Jen hala gelmemişti. Babası annesiyle arasını düzeltmeye uğraşıyordu. Ben yerime geçince Jason yanıma geldi.

"Sizin aranızda ne var?"

"Sen olmasan bişeyler olucak da..." bu içten olucaktı. Jason boğazıma yapıştı.

"Ne diyorsun lan sen?"

"Diyorum ki Sen aramızdan çekilsen çok iyi anlaşıcaz." gerizekalı. İki güne arkadaş olduk sandı. O sırada Jason bana yumruk attı. Ben de karşılık verdim. Elim sert olduğundan dolayı yere yığıldı. Kalkıp üzerime gelirken Jen araya girdi.

"Ne oluyor burda?"

"Asıl sana ne oluyor? Alexle baya samimi olmuşsunuz. Gülmeler falan." dedi Jason. Jen hafiften sırıtmaya başladı.

"Ne yani Kıskandın mı?"

"Evet."

"Kıskanç erkekleri sevmem. Normalde kendine özgüvenleri yoktur. Ve bu arada Bir az eğlenelim dedim. Nolucak?"Jason hafiften durdu. Sonra devam etti. Sinirlenmişti.

"Çocuklar görmüşler. Sarılmışsınız. Ona ne diyeceksin peki?"

"Teklifimi kabul etti. Bende heyecanlandım. Sarıldım. Problem?"

"Teklif mi ettin? Ne teklifi?"

"Biraz eğlenelim dedim. Babamla uğraşacaktık. Alexin arkadaşları korktukları için kabul etmediler. Bende Alexle birlikte babamı sinirlendirdim. Alex olmasa bu kadar gülmezdim.Hah."

"Benimle yapsaydın?"

"Seni tanıyorum Jason. Seninle yapsaydım düşüncelerine hakim olamazdın. Babamda anlardı. Ve sen çok dikkat çeken birisin. O yüzden."

"Ne yani? Alex benden daha mı iyi?" dedi Jason ve ben yani benle birlikte tüm sınıf onların konuşmasını dinliyordu.

"Düşüncelerini gizlemek konusundaysa...Evet. Revirde bile düşüncelerini gizleyemedin. Alex vampir değil ama o bile anladı." dedi ve hafif kıkırdadı. Jason boynumu bıraktı ve sınıftan sinirle çıktı.

"Yine aranız bozuldu." dedim Jennifere.

"Aramız bozulmadı. Sadece haksızlığa uğramış gibi hissediyor. Birazdan düzelir. diye umuyorum." Son cümleni sessizce söylemişti. O arada zil çaldı ve herkes yerine geçti. Jasonsa hala yoktu.


Jennifer tarafından


Tüm dersi Jason yoktu. Jessyde en az benim kadar endişeliydi. Zilin çalmasına daha vardı. Jessyi dürttüm.

"Efendim?"

"Zil çalınca Jasonu bulmaya gidicem." dedim. O da beni kafasıyla onayladı. Biraz sonra zil çaldı. Sınıftan çıktım. Jasonun kokusunu yakınlardan alıyordum. Merdivenlerin yakınlarındaydı.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin