BÖLÜM 2:: Alex

35.5K 1.6K 236
                                    

"Ah Tamam! Özür dilerim."

"Sadece sus. Zaten yeterince konuşuyorlar."

"Kimler ?"

"Tüm sınıf . Duymuyor musun?"

"Hayır sen ne duyuyorsun?"

"Okula yeni gelmiş. Melezmiş. Daha okula yeni geldi nasıl A sınıfında? Hıh bizden güçlüymüş haha görürüz. Ve başkaları" dedim. Sessizlik oluştu.

"H-hepsini duydun mu?"

"Ne yani zaten güçlüyüm bunu duymama mı şaşırdın?"

"H-hayır. Sadece.." dedi.

"Emin misin?" dedim yerimi rahatlayarak.

"Okulda özelliklerini kullanamazsın." dedi öğretmen

"Bunlar Vampir özelliklerim sizde duymalıydınız. Ve biraz eğlenceli hepiniz benden korkuyorsunuz. Binevi güzel bişey."

"Odama gel küçük hanım."

"Evet . Evet. Geliyorum" diyip rahatlandığım yerden kalktım. Öğretmenin odasına geldim.

"Okulda bunu dile getirmemeye çalış . Mümkünse hiç düşünme."

"Özür dilerim ama mümkün değil. Bir çok şey yapa biliyorum. Mesela: Tırnaklarım daha keskin. Veee Göz rengimi değiştire biliyorum. Koruma gibi. Kurtların yanında mavi, burda kırmızı. Hmm başkaa Akıl okuya biliyorum kii bunu az önce öğrendiniz."

"Devam et."

"Ben Şuan kimin ne yaptığını görebiliyorum. Elimde değil. Ve çocuklar masanızın altına Krem Şanti döküyorlar" dedim gülmemi zorla bastırmaya çalışarak. Öğretmen birkaç kişiyi çağırdıktan sonra (hani şu her okulda olan varya. Müdür falan konuşuyo ondan) izin alarak sınıfa gittim. Yine en sondaki yerime oturdum . Herkes sakince oturmuştu.

"Ne? Beğenmediniz mi yoksa ?" diyip güldüm..

"Bunu yapmak zorunda mıydın?" dedi birisi.

"Eğleniyorum."

"Gerçekten her şeyi biliyorsan şu anda kurtlar napıyor ?"

"Siz bakın. Banane?"

"Bak işte."

"İyi. Orda -pencerenin yan tarafındaki sınfı gösterdim- herkes ders dinliyor. 3-den başka. Biri telefonda diğerleride kağıta bişey yazıp başkalarına atıyor."

"Biri mi ? Kim ?"

"Bilmem. Kahverengi saçlı ve mavi gözlü." dediyimde şu bana laf atan kız konuştu.

"Alex."

"He işte o. Yakın arkadaşız ya."dedim gözlerimi devirerek. Daha sonra öğretmen girdi. Çocuk gibi azarladı falan. Ders çalıştılar . Bende uyudum.

¥¥¥

"Uyandır onu Vanessa -yanımdakı-" dedi birisi. Kızda beni dürtmeye başladı. Bu nasıl uyandırma şeklidir ya?
Kızı ittim.

"Ne. Ne. Ne! Uyandık ." dedim. Güldüler. Sonra dank etti. Sınıftaymışız. Öğretmen bi bakış attı . Korkmam gerekirdi . Ama korkmadım. Ama yine de öyle yapmak lazım. Kızı yavaşça kaldırıp

"Özür dilerim." dedim diğerlerini dikkate almadan.

"Önemli değil. " dedi ve zil çaldı.

"Madem zil çalıcaktı. Niye uyandım ben?" dedim sessizce.

"Efendim?" dedi öğretmen.

"Hiç Öğretmenim." Birisi yanıma geldi.

"Selam ben Jack. Tanıştığımıza memnun oldum. Bu sınıfta sen gelmeden önce en güçlüsü bendim."

"Ben de Jennifer." dedim. Saçı sarının en açık tonlarında beyaza yakındı. Bide göz..

"Okuldan sonra bildiğim bi yer var gidelim mi?" dedi . Bende kafamı sallayarak yetindim. Dersler geçti Ve zil çaldı. Hazırlanıp kalkacaktım ki..

"Nereye 1 ders daha var." dedi Vanessa.

"Ben gidiyorum. Gelecek ders Boş gibi geldi." dedim ve çıktım. Benim çıkışımı izlediklerinin farkındaydım. Okuldan çıktım. Yola taraf gelip koşacakken birisi bana çarptı. Diğer okuldandı. Arkadaşları da yanıdaydı.

"Yeni misin? Pelerinin farklı . Nesin sen?" dedi bana çarpan.

"Öncelikle saygısızlık ettin özür dile. Arkadan herkes bakıyor." dedim. Arkasına baktı. İki okulda resmen bizi izliyordu. Ve güldü. Gülmedi yani resmen anırdı.

"Özür mü?" dedi yandaki.

"Sana mı dedim? Devam et . Dinliyorum." derken Jack geldi.

"Gittiğini duydum nerey-"onları görünce sustu.

"Vayy Jack Uzun Zaman oldu." dedi. Pek takmadan konuştum.

"Gelecek ders boş. O yüzden çıktım."

"Nerden biliyorsun?"

"Öğretmen şu anda yatağında mışıl mışıl uyuyor." dedim gülerek.

"Neyse ben gittim." dedim. Ve ekledim.

"Özür dilemeye niyetin yok mu?" kafasını 'Hayır' şeklinde salladı.

"Tamam. Boğazın falan iyi mi?" dedim bana çarpan kişiye.

"Neden? Boğazımı mı kontrol edeceksin?" dedi.

"İsmin ne bilmiyorum. Ben Jennifer. Melezim. Yani kafana girmez diye söylüyorum. Yarı kurt, Yarı Vampir. Benim için hava hoş. Ama senin bilmem. Özür dilemiyor musun?"

"Tabiki Dilemiyorum! Bu arada ben kurtların en güçlüsüyüm . Yani bana bişey yapamazsın."

"Peki. Şansımı denemiştim." dedim.  Gözlerim siyaha döndü. Ve Alex'e baktım. İki büklüm olup kanlar kusmaya başladı.

"Birazdan düzelir merak etmeyin. Sadece bol bol yesin. Sonra iyileşicek. Çok konuştum . Selam öğretmenim. Ne? Öğretmenim mi? Güle Güle." hepsini tek nefese dedim. Ve Jackin kolundan tutup koşmaya başladım.

Çok güzel . Lütfen yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin. Görüşürüz.. Bu arada medyadaki Alex. Bir kurt adama en çok yakışanı o diye düşündüm.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin