GİRİŞ

690 15 0
                                    


Ölüm.

Korku.

Gizem.

Aşk.

Nefret.

Hüzün.

Özlem.

TozluYaka gençleri tüm bu duyguları yaşarken bir konserde ansızın çatıdan düşen ve ölen arkadaşı Vefa Akın'ı unutmayacak ve unutturmayacaklardı.

Herkes Vefa Akın'nın intihar ettiğini düşünürken TozluYaka gençleri arkadaşının intihar etmediğine neredeyse emindi.Bu yüzden arkadaşınn öldüğü yere yani YağızOğlu Kolejine girerek katili araştırmaya başlamışlardı bile.

Fakat kardeşinin katilleriyle arkadaş olduklarından bihaberlerdi.

                                                          &

Selamlarr.Bu hikaye benim yazdığım 2.hikaye olacak ve ben çok heyecanlıyım.Bu arada size hikayemden bahsedeyim.Çoğunlukla ZeyÇağ ağırlıklı olacak ve en önemlisi dizide yapıldığı gibi Çağrı'yı ilerleyen bölümlerde değiştirmeyeceğiz.Vefa'nın katili dizide olan katil ile aynı olmayacak.Ayrıca dizide girilmeyen bir çok konuya gireceğiz.Son olarak tüm hikaye Zeyno pov olarak yazılacak yani Zeyno'nun ağzından yazılacak.Arada sırada diğer kolej tayfanın ve diğer tozluyakalarının da ağzından okuyacaksınız tabii ki.

Eğer hemen bölümlerinin gelmesini istiyorsanız yıldızı parlatmayı ve panoma görmek istediğiniz sahneleri de yazmayı unutmazsanız sevinirim.

Öpüldünüz!

KARANLIKLA DANS EDEN IŞIK||ZEYÇAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin