Bölüme başlamadan önce bol bol yorum yapmayı unutmayınızzz!
Not-Bölümü medyada ki şarkıyla birlikte okumanızı öneririm.Bölümü hissetmeniz için şarkıyı dinleyerek bölümü okumanız yeterli olacaktır.Eğer şarkı biterse şarkıyı başa sararak bölümü okumaya devam ederseniz sevinirim.
Keyifli okumalar!
ÖNCEKİ BÖLÜM:
Cebimde ki telefondan bildirim sesi geldiğinde bunun instagramdan olduğunu fark ettim.
'YağızOğlu Koleji İle Dedikodu Time'hesabından gelen bildirime tıkladığımda telefon istemsizce elimden düştü.
Çağrıyla öpüşürken çekilen bir fotoğraf paylaşılmıştı.
*fotoğraf*
@yagızloglukolejidedikodutime"Arkadaşının katilini bulmak için okula geldiğini söyleyen Zeynep Sarı bugün boş bir sınıfta okulumuzun gözde öğrencilerinden olan Çağrı Koçak ile birlikte öpüşürken görüntülendi."
&
Kolpa-Nasıl Öğrendin Unutmayı?
Yalnızlığı demledim,hep avuçlarımda.
Ne gelir ki elimden kimse tutmadıkça,
Söyle sen nasıl öğrendin unutmayı?
Birikti her acı içimde kendime yer kalmadı...
&
Bir fotoğraf karesi elbette bir insanı ağlatabilirdi ama nasıl oluyordu da insan fotoğrafta gördüğü kendisiyken de böyle yıkılıp, böyle hislerle dolarak ağlayabiliyordu?
Ellerime bakmak istiyordum.
Canım yandığında hep ellerime bakardım.
Çaresiz kaldığımda hep ellerime bakardım.
Konuşmam gerekirken sustuğum anlarda hep ellerime bakardım.
Oysa ellerimde leke gibi taşıdığım kelimeler, içimdeki cinayetin sesimde hiçbir zaman can bulamamış olmasının deliliydiler.
Yaklaşık on dakikadır gözlerimi telefonun ekranından ayırmadan fotoğrafa bakıyordum.O fotoğrafa.Yalnız olmadığım ama etrafımı ateşe vererek beni yalnızlaştırdığı fotoğrafa...
Ellerim titreyerek masaya geçtiğimde Ali ve Sinan'ın kaşları çatık,ellerini yumruk yapmış burnundan soluyor bir halde bulmuştum.
Fotoğrafı görmüşlerdi.
Derya Abla ve Önder Hoca burada olduğu için hiç bir şey söyleyemiyorlardı.Çağrı'nın çok sakin bir şekilde oturduğunu ve fotoğrafı görmediğini fark ettiğimde kaş göz yaparak kalkmasını işaret ettim.
"Oğlum nereye?"Önder Hoca'nın sorduğu soruyla Çağrı ona doğru dönerek,"Ben bi su içip geleyim."dediğinde Önder Hoca kafasını sallayarak onu onayladı.
Hemen ardından bende ayağa kalkarak,"Bende bi lavaboya gidip geleyim."dedim ve içeriye doğru ilerledim.
Çağrı'yı koridorda görmemle birlikte hızla yanına ilerleyerek omuzundan itekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKLA DANS EDEN IŞIK||ZEYÇAĞ
Mystery / ThrillerOnu görene dek, ne birinin yara izim olmasını istemiştim ne de birinin yara izi olmak istemiştim. Onu gördükten sonra ilerleyecek olan zamanın beni bir yaraya dönüştüreceğini bilmiyordum; o zamanın içimde onu bir yara gibi taşımama neden olacağını b...