ÖNCEKİ BÖLÜM
Arap ve Ali benim halimi daha yeni fark ederek hızla yanıma gelmişlerdi.
Ali yüzümü avucunun içerisine alıp,"Zeyno'm iyi misin?"dediğinde onlara cevap vermeden sınıftan hızlı adımlarla çıktım.Nereye gideceğimi bilmiyordum fakat tek istediğin sınıftan uzaklaşmaktı.
Koridoru hızla ilerlerken arkamdan Çağrı'nın sesini duydum.
"Zeyno!"
&
Pinhani-Sevmekten Usanmam
Her gece yattığında
Büyülü düşler sana benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
&
Zamanın içinde genişleyen bir özlem duygusu gibi,içimi yoklayıp duran bir his vardı.
İnsanları, çiçeklere değil, dikenlere benzetirdim ve dikenler ne zaman elime batsa, gözlerimin önüne önce babamın yüzü, sonra da bana sanki onun tohumu değilmişim, onun bahçesinde açmamışım gibi bakan soğuk kahverengi gözleri gelirdi.
O videoyu hiçbir şey yapmadan izlerken Ege'nin babamdan bahsettiği kısımda gözlerimin önüne babam gelmişti.
Arkamdan gelen Çağrı'dan uzaklaşmak için adımlarımı hızlandırmıştım.Şuan kimseyle konuşacak ve bir şeyleri açıklayacak kadar mecalim yoktu.Muhtemelen neden onu çizdiğimi sormak için gelmişti.Fakat bende bilmiyordum.Onu neden çizdiğimi bende bilmiyordum.
Arkamdan kolumu çekip beni duvar ile kendisi arasına sıkıştırdığında bir an için her şeyi unutup anın heyecanıyla kalbim teklemeye başlamıştı.
"Arkandan bağırdım duymadın mı?"dedi kaşlarını kaldırarak.Yüzüyle yüzüm arasında beş karış bile yoktu.Sıcak nefesi yüzüme çarpıyor,nefesi yüzüme her çarptığında ise yumuşak bir rüzgar oluşturuyordu.
"Duydum,sadece yalnız kalmak istiyorum."dedim kalbim aynı hızda çarparken.Bu kadar yakınlık bana zarar veriyordu.Heyecanlanmamam lazımdı fakat kalbim dört nala koşuyordu.
Yüzünü yüzüme daha fazla yaklaştırdığında gözlerim irileşti ve geri çekilmek için hamle yapacakken bedeniyle bedenimi daha fazla yakınlaştırarak beni tamamen kendi ile duvar arasına sıkıştırdı.
Dudakları ilk başta boynuma dokundu.Öpmedi sadece dokundurdu.Bedenim tamamen uyuşmuştu.Kalbim imkanı varmış gibi daha da hızlı çarparken artık ellerim de titremeye başlamıştı.
Dudakları çeneme çıktı ve oradan da kulağıma doğru tırmandı.Dudakları kulağımdayken,"Kalbin çok hızlı atıyor."diye fısıldadı.Konuşurken dudakları her seferinde kulağıma değiyor ve bende garip bir his uyandırıyordu.
"Sen yanlış duymuşsundur."dedim titrek çıkan sesime hakim olamayarak.Dudaklarını kulağımdan çekip dudaklarımla aynı hizaya getirdiğinde kendime hakim olamayarak gözlerim dudaklarına kaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKLA DANS EDEN IŞIK||ZEYÇAĞ
Mystery / ThrillerOnu görene dek, ne birinin yara izim olmasını istemiştim ne de birinin yara izi olmak istemiştim. Onu gördükten sonra ilerleyecek olan zamanın beni bir yaraya dönüştüreceğini bilmiyordum; o zamanın içimde onu bir yara gibi taşımama neden olacağını b...