16.BÖLÜM|BANA ÖYLE BAKMA

105 18 51
                                    

Bölüme başlamadan önce bol bol yorum yapmayı unutmayınızzz!

Not-Bölümü medyada ki şarkıyla birlikte okumanızı öneririm.Eğer şarkı biterse şarkıyı başa sararak bölümü okumaya devam ederseniz sevinirim.

Keyifli okumalar!

ÖNCEKİ BÖLÜM;
Sinan ve Ali yanıma gelirken eteğimin cebinde ki telefon titredi.Telefonu açıp hızla gelen bildirime tıkladığımda derin bir nefes aldım.

Bilinmeyen Numara;

-Görev tamamlandı.Katilin kim olduğunu öğrenmek için müzik sınıfına gel.

&

Teoman-Bana Öyle Bakma
Bana öyle bakma,anlayacaklar.
İkimize karşı bu dünya.
Bizi anlamayacaklar.

Onu kaybetmekten korkuyordum.Fakat bu korkuyu hiç bir zaman dışarıya yansıtmamıştım.Bu yüzden o da dahil bir çok kişi onu sevmediğimi hatta ondan nefret ettiğimi bile düşünebilirdi.

Onu kaybetmiştim.Artık bu korkunun hiç bir önemi yoktu.Onu öyle bir kaybetmiştim ki artık yüzüme bile bakmayacaktı.Onu öyle bir kaybetmiştim ki bana tıpkı bir yabancıymışım gibi bakıyordu.Bu şey o kadar canımı yakıyordu ki...

Bir süre yemekhanede öylece bekledim.Gözlerim bir boşlukta kalmıştı.Yerde cam kırıkları vardı.Etrafta insanlar.Benim ise başım eğik gözlerim onun gözlerini hayal ederek bir boşluktaydı.

Yanımda Ali ve Sinan vardı.Zaten şu hayatta onlardan başka kim yanımda olmuştu ki?

Gözlerimden bir damla yaş süzüldüğünde gözlerimi yumdum.Kendimi kandırıyordum.O benim her zaman yanımdaydı fakat ben onu yanımda değil karşımda olmasına zorluyordum.

Ali,"Zeyno niye,neden yaptın böyle bir şey?Hangi sebep seni buna zorladı?"diye sordu merakla.

Fakat buna cevap veremezdim.Mesajı atan kişi birisine söylersem anlaşmanın iptal olacağını söylemişti.

"Ortada bir sebep yok Ali.Sevmiyordum.Ben onu hiç bir zaman sevmemiştim.Ona oyun oynadım."dediğimde gözlerimden tekrardan yaşlar dökülmüştü.

Onu sevmediğimi söylüyordum fakat gözlerimden akan yaşlar buna itiraz ediyordu.

"Nasıl?Ben anlam veremiyorum.Sen onun için bizi karşına aldın.Sen gerçekten aşıktın Zeyno.Biz seni daha önce hiç böyle görmemiştik.Onu gördüğünde bambaşka birine dönüşüyordun.Madem oyun oynuyordun bize neden söylemedin?Hadi her şeyi geçtim de madem sevmiyorsun o zaman bu gözyaşlarının sebebi ne?"Ali soru işaretleriyle dolu cümlelerini ard arda sıraladığında ne söyleyeceğini bilmiyordum.

Gözlerimi Sinan'a çevirdiğimde o da bana anlam veremeyen bakışlar atıyordu.

Sadece bir kere ben söylemeden beni anlasınlar istedim.Beni bu karmaşadan çıkarsınlar istedim.Fakat beni anlamamışlardı.

KARANLIKLA DANS EDEN IŞIK||ZEYÇAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin