Okumaya başlamadan önce oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayınızzz
Not-Bölümü medyada ki şarkıyla birlikte okumanızı öneririm.Eğer şarkı biterse şarkıyı başa sararak bölümü okumaya devam ederseniz sevinirim.
Keyifli okumalar!
ÖNCEKİ BÖLÜM;
"Hiç mi anlamadın?"diye sorduğumda duraksadı.Yüzünü bana çevirmeden sırtı dönük bir şekilde,
"Neyi?"diye sordu.
"Seni sevdiğimi."dedim ve devam ettim."Seni öpüşümden,sana sarılışımdan,sana bakışımdan da mı anlamadın Çağrı?"
Çağrı ne diyeceğini bilmiyormuş gibi yerinden kıpırdamıyordu.Sonunda yüzünü bana döndürdüğünde önce gözleri kısıldı sonra titredi.Ardından dudakları aralandı sonra kapandı ve tekrardan titredi.
Gözlerinde bana ait olan bir şey vardı ve bu şeye bir türlü anlam veremiyordum.Fakat tek bildiğim bir şey vardı,
Gözlerinde var olmuş,gözlerinde yok olmuştum.
Gözlerinde iyileşmiş,gözlerinde mahvolmuştum.
&
Pinhani-Beni Al
Beni al kucağına,elini belime sar.
Beni almadığın an,
üşürüm sabaha kadar...
&
Çağrı şaşkın gözlerle yanıma yaklaşıp,"Nasıl yani,o zaman neden beni kendinden uzaklaştırdın Zeyno?"diye sordu anlam veremeyerek.
Ona tüm bunları söylememin sebebi Ali'yi seviyor olmam değildi.Ben Çağrı'ya ne zaman yaklaşsam aklıma Vefa geliyordu.Vefa'ya ihanet ediyormuşum gibi hissediyordum.
"Bak şuan kafam çok karışık.Sadece şunu bilmeni istiyorum ki ben Ali'ye değil sana aşıkmışım Çağrı."dediğim şeyle Çağrı yanıma yaklaşıp ellerini ellerimin üzerine koydu.
"Ben çok üzüldüm Zeyno.Çok kırıldım.Çok ağladım.Çok dağıldım.Tüm bunları bana unutturabilecek misin?"diye sordu beklentiyle.
Üzüldüğünü ve dağıldığını zaten biliyordum fakat bunları onun ağzından duymak çok daha kötü hissettirmişti.
"Söz veriyorum,sana tüm bu yaşattıklarımı unutturacağım."dedim içtenlikle.Unutturacaktım.O ve ben değil.Biz olacaktık.
Çağrı derin bir nefes alıp,"Şu bir gün içerisinde neyi fark ettim biliyor musun?Ben senin yanındayken yaşadığımı hissediyormuşum."dedi ve ardından aramızda ki mesafeyi azaltarak yanıma yaklaştı.Parmaklarıyla yavaşça önüme düşen saç tutamını kulağımın arkasına atarak yüzünü boynuma yaklaştırarak fısıldadı.
"Seni seviyorum.Seni sen olduğun için seviyorum.Tüm benliğimle her zerrene aşığım."Çağrı'nın beklenmedik itirafıyla daha fazla dayanamayarak dudaklarımı dudaklarının üzerine kapattım.
Onu öpüyordum.Tüm benliğimle.Sadece o olduğu için öpüyordum.
Sanki bu anı bekliyormuş gibi hızlıca öpüşüme karşılık verdiğinde artık daha derin ve sert öpüşüyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKLA DANS EDEN IŞIK||ZEYÇAĞ
Mystery / ThrillerOnu görene dek, ne birinin yara izim olmasını istemiştim ne de birinin yara izi olmak istemiştim. Onu gördükten sonra ilerleyecek olan zamanın beni bir yaraya dönüştüreceğini bilmiyordum; o zamanın içimde onu bir yara gibi taşımama neden olacağını b...