7.BÖLÜM|KALAN RÜYALAR

221 22 28
                                    

Bölüme başlamadan önce bol bol yorum yapmayı unutmayınızzz!

Not-Bölümü medyada ki şarkıyla birlikte okumanızı öneririm.Eğer şarkı biterse şarkıyı başa sararak bölümü okumaya devam ederseniz sevinirim.

Keyifli okumalar!

(Tabii ne kadar keyifli olabilirse)

Önceki Bölüm;

Usul usul benimle karışıyordu,bana karışıyor.Ben oluyor.Kalbim onunla doluyordu.Kalbim onunla taşıyordu.

Sıcak ve yumuşak dudaklarına zarar vermeden onu öpmek istiyordum fakat bu fazlasıyla zordu.Saniyeler içerisinde tükenen nefesiyle benden ayrılmak için hafifçe hareketlendiğinde alt dudağına son kez bir öpücük bırakarak geri çekildim.

Alnımı alnına yaslayarak yavaşça fısıldadım,"Cennet dudaklarındaymış Zeyno."

Titrek ve derin nefes alıp zaman kaybetmeden o da sıcak nefesiyle benim gibi fısıldadı."Cehennem dudaklarındaymış Çağrı."

Cehennem ateşim ikimizi de yakacaktı fakat biz bunu bile bile kendimizi ateşe atmıştık...

&

Mor ve Ötesi-Oyunbozan

Bak dinledim seni, dokunmadım sana

Dokunmadım kalan rüyalara

Zarar ziyan döküldü ortaya

Ölüm kadar rahatmış ayrılık

&

Birini özlemek çok can acıtıyordu.

Birini özlemek çok can yakıyordu.

Birini özlemek çok can ağrıtıyordu.

Ve yine birini özlemek çok can alıyordu.

Vefa'yı özlüyordum ve bu his benim canımı acıtıyor,yakıyor,ağrıtıyor ve alıyordu.Bu hissin hiç geçmeyecek olma düşüncesi ise mahvediyordu.

Ben belkide benden canımı alanın dudaklarını öpmüştüm.Ben belkide bir katilin dudaklarını öpmüştüm.Ben belkide bir canavarın dudaklarını öpmüştüm.Ben belkide kardeşimin katilini öpmüştüm.

Telefondan gelen bildirim sesiyle yataktan doğrularak masanın üzerinden telefonuma uzandım.

'Çağrı Koçak'kişisinden 1 yeni mesaj.

Kaşlarımı çatarak gelen bildirime tıkladığımda okuduğum mesajla duraksadım.

-Kapının önündeyim sadece beş dakikalığına gelir misin,lütfen?

Ne söyleyeceğinin merakıyla hızlıca yatağımdan kalkarak kapıya doğru ilerledim.Meraktan istemsizce ellerim titremeye başlamıştı.

Kapıyı açtığımda onu demirliklerin önünde kafasını demirliklere yaslamış halde bulmayı beklemiyordum.Zaman kaybetmeden hızlıca yanına doğru ilerlediğimde o da geldiğimi yeni fark ederek kafasını kaldırdı.

KARANLIKLA DANS EDEN IŞIK||ZEYÇAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin