13.BÖLÜM|YABANCI EVLER

171 25 46
                                    

Bölüme başlamadan önce bol bol yorum yapmayı unutmayınızzz!

Not-Bölümü medyada ki şarkıyla birlikte okumanızı öneririm.Bu bölümün iki şarkısı var.Medyaya 2 şarkıyı birden koyamadığım için tek bir tanesini koyabildim fakat siz bölümü okurken diğerini de dinlersiniz artık.Eğer şarkılar biterse iki şarkıyı da başa sararak bölümü okumaya devam ederseniz sevinirim.

Keyifli okumalar!

ÖNCEKİ BÖLÜM;

Beni öpüşü çaresiz, alıngan, kırgındı.

Geri çekilip,alnını alnıma bastırırken, "Böyle olmamalıydı," diye fısıldadı.

Yutkundum. Evet, böyle olmamalıydı.

"Gittin benden.Dağıldım ben.Mahvoldum.Ve şimdi hiç bir şey yaşanmamış gibi öptüm seni.Özür dilerim.Sana karşı koyamıyorum."dedi alnını alnımdan çekmeden.

"Tek yanlışın var Çağrı.Ben senden gitmedim ama-"tam cümlemi tamamlayacakken o konuştu.

"Ama bana hiç gelmedin de..."

&

Bölüm şarkıları;

1-Duman-Bal

Söyle nerdesin bal

Artık benlesin bal

Artık sen benim canımsın

Canlı kalan tek yanımsın

2-Mert Şenel-Şaraplar ve Kadınlar

İçimde kendi dünyasına yabancı biri var

Bir konuşsa neler anlatacak sana, zamanı yeri var.

Olmak istediğim bi ben var, bi de olmaya çalışırken tükenen biri

İçimde fırtınalar kopmuştu durgunken bile.

Tanımadığım evlerde bulmuştum kendimi.

&

Ev ne demekti?Sadece duvarları,kolonları ve çatısı olan mı yoksa kendini bulduğun ve kendini yok sayarak ona sığındığın insan mı?

Bana göre ev hiç bir zaman insanlar olmamalıydı.

Çünkü eğer bir gün o ev yıkılırsa geriye sadece enkaz kalırdı.

Şimdi bende o enkazın altında kalmıştım.Çıkamıyordum.Ölemiyordum.Yaşamıyordum da.

Belki de enkazın altında kalan ben değildim,oydu.Belki de o evi ben yıkmıştım.Belki de o şuan bir ölüydü.

Yaşayan bir ölü.

Ne kadar acı değil mi?Yaşayan bir ölü olmak.

Nefes alıyorsun,nabızın var,kalbin atıyor fakat ölüsün.Çünkü o nefesini hissedecek ve nabızını yoklayacak biri yok.

Dakikalardır tek bir söz dahi etmeden gözlerine bakıyordum.Bana karşı tüm hislerini barındırdığı ve göstermekten de sakınmadığı o gözlerine...

KARANLIKLA DANS EDEN IŞIK||ZEYÇAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin