12.BÖLÜM|AŞK ŞARKISI

164 25 36
                                    

Bölüme başlamadan önce bol bol yorum yapmayı unutmayınızzz!

Not-Bölümü medyada ki şarkıyla birlikte okumanızı öneririm.Eğer şarkı biterse şarkıyı başa sararak bölümü okumaya devam ederseniz sevinirim.

Keyifli okumalar!

ÖNCEKİ BÖLÜM:

"Hoşçakal Zeyno.Hoşçakal iki gözüm.Hoşçakal güzel çiçeğim."

Sırtını döndü ve kapının eşiğine kadar ilerledi.

Tıpkı babam gibi.O da beni bırakırken,benden giderken bana sırtını dönmüş ve bir kez bile dönüp yüzüme bakmadan çekip gitmişti.

Onu babama benzetemezdim.O babama benzeyecek biri değildi.

Gözyaşlarını silme gereği duymadan kapıdan çıktığında beni bıraktığı yerden bir adım bile atamıyordum.

Yapayalnızdım.

Benden gitmişti.

Kendimi ondan kurtarmıştım.

Ve şimdi yangına dönmüş kalbim buz tutmuştu.

&

Şanışer&Ayda-Aşk Şarkısı

Yalnızlık,pişmanlık ve bi bezmişlik,

Ne duman ne bi mey unutturur seni,

Ne bi 70'lik.

Özür dilerim, bu şarkıyı biz ayrılmadan önce yazmam gerekirdi,

Ama ben bi' daha aşk şarkısı yazmamaya yemin etmiştim...

&

Bir başıma olduğum yüksekliğin en ucundaydım, rüzgâr sert sillelerini tıpkı bir kamçı gibi yüzümün ince derisine indirirken, aşağı inmenin yolunu bulamıyordum.

İnemiyordum. Kendimi boşluğa bırakamıyordum. Yaşayamıyordum. Ölemiyordum.

Yalnızdım.

Pişmandım.

Ve bezmiştim.

Çağrı'nın beni bıraktığı yerden artık hareket etmem gerektiğini düşünüp masaya geçtim.Çağrı'nın gözleri ağlamaktan dolayı şiş ve kan çanağıydı fakat bu onun pek de umurunda değilmiş gibi gözüküyordu.

"Oğlum iki dakikada senin gözlerine ne olmuş böyle?"Önder Hoca'nın sorduğu soruyla gözlerimi masanın üzerinde duran tabaktan çektiğimde Ali ile göz göze geldik.

İkisinin de bana karşı olan sinirleri gözlerinden belli oluyordu.

"Bir şey yok.Alerjidir büyük ihtimalle."Önder Hoca Çağrı'nın dediğine inanmamış gibi kafasını iki yana salladı.

Sinan çatık kaşlarını iki saniyeliğine gevşetip bana masadan kalkmam için işaret verirken onaylarcasına gözlerimi yumup açtım.

Ali,Derya Teyze ve Önder Hoca'ya doğru dönerek,"Özür dileriz ama konuşmamız gereken önemli bir konu var.Müsaadenizle."dediğinde üçümüzde aynı anda ayağa kalkarak kimseden onay beklemeden içeriye geçtik.

KARANLIKLA DANS EDEN IŞIK||ZEYÇAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin