Bölüme başlamadan önce bol bol yorum yapmayı unutmayınızzz!
Not-Bölümü medyada ki şarkıyla birlikte okumanızı öneririm.Eğer şarkı biterse şarkıyı başa sararak bölümü okumaya devam ederseniz sevinirim.
Keyifli okumalar!
ÖNCEKİ BÖLÜM;
Aklıma gelen şeyle duraksadım ve"Bu arada sahiden sen beni nasıl tanıdın?"diye sorduğumda sırıtmaya başladı.
Cemre,"Eee çok kolaydı.Çağrı sayesinde buldum.Gidip Çağrı'ya Zeynep'i bulamadım bir de sen baksana dedim.Seni bulması 2 saniye falan sürdü." dediğinde dudaklarımı dişleyerek gözlerimi ondan kaçırdım.
Görüş açıma buraya doğru gelen,üzerinde siyah smokin bulunan ve yarısı siyah yarısı beyaz maske takmış biri girdiğinde şaşkınlık ve heyecan duygusu tüm bedenimi kapsamıştı.
Gelen kişi Çağrıydı.Aklıma gelen şeyle duraksadım ve"Bu arada sahiden sen beni nasıl tanıdın?"diye sorduğumda sırıtmaya başladı.
Cemre,"Eee çok kolaydı.Çağrı sayesinde buldum.Gidip Çağrı'ya Zeynep'i bulamadım bir de sen baksana dedim.Seni bulması 2 saniye falan sürdü." dediğinde dudaklarımı dişleyerek gözlerimi ondan kaçırdım.
Görüş açıma buraya doğru gelen,üzerinde siyah smokin bulunan ve yarısı siyah yarısı beyaz maske takmış biri girdiğinde şaşkınlık ve heyecan duygusu tüm bedenimi kapsamıştı.
Gelen kişi Çağrıydı.
&
Emre Aydın-Beni Vurup Yerde Bırakma
Çağrı'dan Zeyno'ya;
Milyon şey var aklımda,
Gitmeseydin dinlerdin.
"Beni düşün bir kez de"
Diye başlamak isterdim.
♧
Zeyno'dan Çağrıya;
Bir tek şey var aslında.
Eğer konuşabilseydim,
"Beni böyle bırakma!"
Diye haykırmak isterdim...
&Heyecanla onun masaya ulaşmasını beklerken elim kadehe uzandı.Alkol biraz da olsa etkisini göstermeye başlamıştı.Daha fazla içmeyecektim.Fazlası dokunuyordu.
"Cemre sen geç diğer masaya.Benim Zeynepʼle konuşacaklarım var."Çağrıʼnın kurduğu cümlenin etkisiyle gözlerimi büyütürken Cemre sanki bunu
bekliyormuş gibi hızlı adımlarla masadan uzaklaşmıştı.Çağrı biraz daha yanıma yaklaştı.Gözlerim şaşkınlıkla biraz daha büyürken tam anlamıyla nefesimi tutmuştum.
"Merak etme zarar vermem."dediğinde pişmanlık duygum katbekat artmıştı.
"Ben...Gerçekten o anlamda demedim."Gözlerine beni anlaması için yalvarıyor gibi bakıyordum.Ona gözlerimle beni anlaması için yalvarıyordum.
Anlamıştı.
"Tamam,bir önemi yoktu zaten.Canımı yakmana alıştım."dediğinde gözlerimi yumdum.Bunları duymak istemiyordum.Anlamasını istediğim şey bu değildi.
Çağrı önümde ki kadehime uzanarak,"Bana
oyun oynamadığını biliyorum."dedi ve sanki bunları diyen o değilmiş gibi kadehi kafasına dikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKLA DANS EDEN IŞIK||ZEYÇAĞ
Mystery / ThrillerOnu görene dek, ne birinin yara izim olmasını istemiştim ne de birinin yara izi olmak istemiştim. Onu gördükten sonra ilerleyecek olan zamanın beni bir yaraya dönüştüreceğini bilmiyordum; o zamanın içimde onu bir yara gibi taşımama neden olacağını b...