ÖNCEKİ BÖLÜM
"Hocam onlara ceza vermeyecek misiniz?"diye sordu.Onlar bizim gibi burslu değillerdi ve bu ceza almamaları için yeterince büyük bir sebepti.
"Tabii ki alacaklar ama şuan sizin düşünmeniz gereken onların ceza alıp almamaları değil.Siz ilk başta kendinizi düşünün."dedi Önder Hoca.Fakat ben ceza almayacaklarından adım kadar emindim.Bir süre sonra Berk ellerini birbirine çarpıp,
"Hadi beyler biz gidelim."dediğinde Çağrı ve Ege yavaş adımlarla Berk'in arkasından gidip gözden kayboldular.
Daha ilk günden böyle bir kavga çıkmışken ileri ki günler neler olacağını tahmin bile edemiyorum fakat emin olduğum tek bir şey vardı.
İçimde ki intikam duygusu git gide büyüyordu...
&
Bölüm Şarkısı-Model-Antidepresan Gülümsemesi
Kafamda durmadan
Bağırıp çağıran
Bir yabancının sesi
Yüzümde kocaman
YaIandan
Bir antidepresan güIümsemesİ
&
Kimseyi özlemeyen kalbim onu özlüyordu.
Vefa'yı...
Bu sadece bir özlem değildi.Bu bir intikamdı,bu bir nefretti,bu bir ölümdü.
İntikam istiyordum.Vefa'yı bizden alanların intikamını almak istiyordum.
Nefret besliyordum.Vefa'yı bizden alanlara nefret besliyordum.
Ölüm istiyordum.Vefa'yı bizden alanlara ölümü tattırmak istiyordum.En acısı da buydu zaten.
Bahçede yaşanan olaydan sonra kolejin içine girmeyi zor olsa da başarabilmiştik.Şimdi de yabancı olduğumuz bu okulda nereye gideceğimizi ne yapacağımızı bilmiyorduk.Bir süre daha okulun içinde boş boş bakışlar atarken yanımıza bir kız geldi.
Elini bize doğru uzatıp, "Selam,ben Duru.Okulumuzun öğrenci temsilcisiyim."dedi.Tam uzattığı elini sıkacakken benden önce Arap kızın uzattığı elini sıktı.
"Bende Arap."dedi.Duru bir süre anlamayan gözlerle baktı ve sonunda dayanamayıp,
"Arap mı?"diye sordu.Arap kafasını sallayıp,
"He Arap."dediğinde hala kızın elini sıktığının farkında değildi.Duru elinde ki kağıtlara göz gezdirip tekrardan bize döndü.
"Ama burada Sinan Narinses,Ali Öztürk ve Zeynep Sarı yazıyor.Arap diye bir isim yok yani yazmıyor,bir yanlışlık oldu herhalde."dediğinde dayanamayarak güldüm.Duru'nun anlamsız bakışlarına dayanamayarak durumu açıkladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKLA DANS EDEN IŞIK||ZEYÇAĞ
Mystery / ThrillerOnu görene dek, ne birinin yara izim olmasını istemiştim ne de birinin yara izi olmak istemiştim. Onu gördükten sonra ilerleyecek olan zamanın beni bir yaraya dönüştüreceğini bilmiyordum; o zamanın içimde onu bir yara gibi taşımama neden olacağını b...