Chan'ın neyden bahsettiğini anlayan var mı?
____________________________________
Hyunjin
Felix kaybolalı tam on gün geçmişti. Onu her yerde aramış ancak bulamamıştım. Düşüncelerim ve sinirimle önümdeki kum torbasına bir yumruk daha indirdim.
Ne Changbini, ne Chan'ı, ne de Felix'i bulabilmiştik. Üstüne üstlük Han da ortada yoktu. Minho ise asla onun adını ağzından çıkarmıyor, ima bile etmiyordu.
Taehyung bana yardım etmek istemiş ve hatanın büyük bir kısmının kendi üzerlerinde olduğunu söylemişlerdi. Bunu inkar edip, Felix'i kaçıranın içimizden biri olduğunu ve önlemenin çok zor olduğunu söylesem de kabul etmemişlerdi.
Namjoon günlerdir onları bulmak için bilgisayarıyla uğraşırken kalan üyeler ise dışarıda onları arıyorlardı. Benim ise kötü bir şey olma ihtimaline karşın evde kalmamı istemişlerdi. Elbette onları dinlemeyip günlerce aramıştım Felix'i.
Uyumayı unuttuğum günler olmuştu. Elbet uzun bir süre değildi ancak Felix'siz geçen bir yün bir yıl gibi gelmişti bana.
Sonunda yorgunluktan önümdeki torbayı yumruklamayı kesmek zorunda kaldım. Elimdeki eldivenleri ardından da sardığım bandajları çıkarttım. Masanın üzerindeki sudan büyükçe bir yudum aldıktan sonra duşa girmek amacıyla odama geçtim.
Sıcak duş kendimi iyi hissettirmişti. Bornozumla beraber banyodan çıktım. Odamdaki mini buzdolabından soğuk kahve çıkarıp kendimi koltuğa bıraktım.
Koltuğun hemen yanındaki telefonumu elime alırken kahvemden de büyük bir yudumu mideme indiriyordum.
1 cevapsız arama *Christopher Bang*
Ekranda gördüğüm arama kaydıyla donakaldım. Kendimi toparlayıp hemen Chris'i geri aradım.
Birkaç çalıştan sonra telefon açıldı.
''Chris?''
''Hyunjin, Felix ben.''Felix'in sesimi duymamla ayağa fırladım.
''Ne? İyi misin? Bir şey yaptı mı sana? Neredesin?''
''Sakin ol sevgilim. İyiyim ben. İki gün sonra geleceğim.''
''İki gün sonra derken?''
''Gitmem gerek. Beni aramaya devam edin.''Yüzüme kapanan telefonla şok içerisinde kalmıştım. Ve her şeyden önemlisi sevgilim mi? Felix hatırlıyor muydu?
Üzerime bir şeyler geçirip koşar adım odadan çıktım.
Minho
Lee Minho. Kullanılmış Lee Minho. Beş yıllık ilişkisi oyun olan Lee Minho. O kadar uzun süre oynamıştı ki benimle. Gerçekten seviyorsun sanmıştım Han Jisung. Ne kadar ezikçe bir görünüm diyor insan. Ama öbür tarafım.
Lee Know. Kimseye yenilmeyen, on yedi mafya örgütünü dize getiren, 300'den fazla kişinin ölümünden sorumlu Lee Know. Seri katil Lee Know.
Odamda otururken düşüncelerimle kahkaha attım. Dışarıdan gerçekten bir psikopat gibi görünüyor olabilirdim. Fakat bu umurumda değildi. Bileğimdeki sargıyı çıkarmamıştım hala. Ne yaptığımı hatırlamıyordum tam olarak çünkü kendimde değildim.
Tek bildiğim uyandığımda yanı başımda ağlayan Hyunjin'di. Changbin'in Felix'i kaçırdığını öğrenince gerçekten şok yaşamıştım çünkü resmen içimizden herkes hain çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Start From Scratch/Hyunlix
Fanfiction''Sevdiğinin seni unutması ne kadar kötüdür değil mi Hyunjin?'' ''Unutan değil belki ama unutulan çok acı çeker.''