3.Bölüm- TANIŞMA

6.2K 208 15
                                    

OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM BALLARIM.

KEYİFLİ OKUMALARR 💖

Evet evet ben uydurmuyordum ya da rüya değildi karşımda bildiğin Ateş Koçhisarlı vardı.

Direkt olarak bana bakıyordu.

Alkolü çok mu kaçırmıştım acaba bana bakmıyor olabilir miydi?

Hayır doğrudan gözlerimin içine bakıyor yanlış görmüyorum.

Bakışmamız benim gözlerimi kaçırmamla son bulmuştu.

Ama deli gibi merak ediyordum hala bakıp bakmadığını.

Asenayı arıyormuş bahanesi ile sol tarafıma bakındım önce sonra arka taraflara bakarken yine sağa yani ondan olan tarafa bakmıştım.

Göz ucuyla ona bakayım dedim ama bakışları hala üzerimdeydi.

Niye bakıyor bu adam bana , acaba haber yüzünden sinirli miydi? Diye düşündüm.

Niye bakıyor bu adam bana , acaba haber yüzünden sinirli miydi? Diye düşündüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu adam yakından daha da yakışıklıymış o nasıl bakmak öyle.

Sanki bi yerden çıkaracakmışta çıkaramıyormuş gibiydi.

Acaba beni tanımış mıydı?

Ya da tanımadığı her kadına bu şekilde mi bakıyor.

Kendimi tutamayarak tekrardan baktım ve bu sefer göz kontağını bozmama yemini etmiştim.

Saniyeler sonra onun yanına gelen bir adamla gözlerini benden çekip adamın kulağına bir şeyler söyledi.

Asenayı bulmam ve artık burdan gitmemiz lazımdı bir gün için çok fazla olay yaşamıştım.

Ayağa kalktım ama bi tık başım dönüyordu belli etmeden yürümeye başladım.

Asenayı ilerde bi adamla dans ederken görünce o tarafa doğru yürümeye başlamıştı ayaklarım.

Asena nın olduğu tarafa doğru yürüyordu ama nasıl yürümek düşüp bayılacağım sanırım.

"Asena hadi gidiyoruz yeter bugünlük"

Bağırarak konuşmuştum.

Müzik çok sesliydi çünkü.

Asena beni takmayarak adama daha da sokulmuş dans etmeye devam etti.

Ben bu kızı öldüreceğim.

"Asena hadi dedim diyorum hadi"

Son ikazımı yaptım ve kolundan tuttuğum gibi yürütmeye başladım çıkışa doğru götürüyordum.

Benimde iyi olduğum söylenemezdi sanırım araba kullanamayacağım o yüzden taksi ile gitmek daha mantıklı.

Taksiyi çağırmışlardı ve bekliyorduk.

YANLIŞ HABER (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin