OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN AŞKLAR.
KEYİFLİ OKUMALAR..
Balım koçhisarlı'dan
Abim'in Savaş Ulusoy ile kavga ettiğini duyunca Nükhet teyze ile dışarıya konuşmuştuk.
"Lan sen kimsin de bana karışıyorsun siktiğimin herifi." Bu küfürler abimden çıkıyordu.
İkisi birbirinin yakasına yapışmış bağırarak kavga ediyorlardı.
"Sana ne oğlum Leyla'dan kimsin lan sen sikik." Abim delirmiş gibiydi.
Nükhet abla Savaş'ın yüzünü görünce çığlık atmıştı.
"Savaş" koşarak ikisine doğru gitmişti.
"Çocuklar ayrılın Leyla ameliyattan çıktı Ateş." Abim bunu duyunca yumruk atmak için hazırladığı elini indirip hastane kapısına bakmıştı.
"Abi Leyla'yı alacaklar yoğun bakıma çabuk gel." Sadece Leyla'yı duyunca sakinleştiği için hepimiz ona Leyla'nın çıktığını söylüyorduk.
Savaşın yakasını bırakıp yanıma geldi ve beni de peşinden sürükleyerek hastaneye doğru yürüdü.
"Abi düşeceğim yavaş biraz" dediğimi duymuyordu. Aklı sadece Leyloşumdaydı şu an.
Ameliyathanenin önüne geldiğimizde Erkan amcalar buradaydı.
"Çıktı mı Leyla Erkan Bey"
"Yok oğlum birazdan çıkacak onu bekliyoruz." Dediğinde abim bana dönmüştü. Savaş Ulusoy ile ayırmak için Leyla'nın çıktığını söylediğimi anlamıştı.
"Bir daha sakın bana Leyla ile ilgili yalan söyleme Balım. Sonu kötü olur." Tane tane ve sert konuşması korkutmuştu.
Cevap vermeme kalmadan ameliyathanenin kapısı açıldı ve ardından yatakta yüzü bembeyaz olan Leyla görüş alanımıza girdi.
"Bebeğim ne olmuş sana böyle bir tanem." Abim elini tutarak sedyeyle beraber yürüyordu.
"Çabuk uyan canımın içi ben sensiz ne yaparım güzelim. Güzel sevgilim benim." Abimin sol gözünden Leyla'nın eline gözyaşı düşmüştü.
Ben de ağlıyordum.
Tüm kanı çekilmiş gibi çok kötü duruyordu Leyloşum.
Koridordan Nükhet ablanın sesini duymuştum.
"Kızım durun Ateş kızıma bakayım lütfen." Bağırınca abim hemşireye bir şeyler söyledi yavaşladılar.
Nükhet abla Leyla'yı görünce çığlık atarak ağlamaya başladı.
"Annem özür dilerim ne olmuş sana bebeğim çok özür dilerim güzel meleğim koruyamadı annen seni affet nolur annecim." Leylanın elini tutmuş ağlıyordu.
Yavuz bey arkasından gelip Nükhet ablayı kucağına almıştı. Bayılacak gibiydi çünkü.
"Yavuz kızım çok kötü." Hıçkırarak ağlamasını duyuyordum ama uzaklaştırmıştı Yavuz bey.
"Kızım kurban olurum sana iyileşeceksin babam." Erkan amcada Leyla'yı görünce gözyaşlarını tutamamıştı.
Nebahat teyze ve Hülya teyze de ağlıyordu.
"Lütfen dokunmayın hasta için tehlikeli bir şey demedim ama şu an hızlı bir şekilde yoğun bakıma götürmem lazım zorluk çıkartmayalım hastamızın iyiliği için." Hemşire bunları diyip önden gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ HABER (ASKIDA)
RomanceLeyla Akınoğlu ve Ateş Koçhisarlı iki ünlü şarkıcıdır. "Kim o yanındaki kadın, yeni sevgilin mi ? Onu da mı kandıracaksın. Onu da mı kendine aşık ettikten sonra terk edip gideceksin ha söylesene Ateş." Diye bağırmıştım. Ama o beni takmıyormuş gibi...