KEYİFLİ OKUMALAR...
YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN BEYBİLER 💖
_______________O gün tahmin ettiğim gibi marka Balım ve benimle anlaşmıştı ve biz şu an çekimler için yola çıkmıştık. Heyecanlıydım büyük bir marka ve Balımla beraber olacaktı.
Çekim yeri olan stüdyoya gelince balımı aradım o da zaten beni beklediğini söyledi.
Hemen içeri girdim. Girişte beni Ayça karşıladı menajerim.
"Hoş geldiniz Leyla hanım çekimlere sizi hazırladıktan sonra başlıyoruz Balım hanım da geldi içeride sizide onun yanına götüreyim." Tek solukta konuşmuştu.
"Hoş buldum Ayça " demiştim. Balımın olduğu yere giderken de biraz sohbet etmiştik.
Balım beni görünce hemen ayağa kalkıp sarılmıştı.
"Hoş geldin gözüm yoklarda kaldı sarı böceğim."
"Hoş buldum bebeğim naberr"
"Hiç iyi değilim açım sabah geç uyandım kahvaltı yapmadan geldim vallahi şuraya bayılacağım şimdi" dediğinde gülmüştüm.
"Gel bi şeyler söyleyelim sana olmaz böyle aç aç odaklanamazsın." Telefonumda yemek uygulamasını açarken söylemiştim.
"Ay ben de kararaız kalmıştım buraya yemek getirmeye leyloşum yerim seni." Yanağımı öperken bir yandan da konuşuyordu.
Beni saç ve makyaja alırlarken balımın da yemeği gelmişti yanıma oturup yemeğini yiyordu.
Balım herkesi güldürmeyi başarıyordu. Gülmekten makyajım yapılamıyordu şu an.
Sonunda benim saç makyaj işi bittiğinde önce beni çekime alacaklarını söylediler daha sonra da balımla da bir kaç poz verecektik.
Ben çekim yerine geldiğim kameraman yiğit'ti böyle marka teklifi olduğunda zaten çekimlerimin çoğunu o yapıyordu sevdiğim birisiydi iyi de anlaşırdık.
"Leyla hanımcım hoş geldiniz gözümüz yollarda kalmıştı" kızgınlıkla konuştu sanırım çok bekletmiştik.
"Nerdesin kız sen kaç saattir bekliyorum burda on kere kameranın merceğini ayarladım sıkıntıdan geç hemen çekelim fotoları başıma ağrılar giriyor." Herkes gülmüştü. Yiğit biraz böyleydi...
"Leylacım biraz sola bak başını kırk beş derece eğ hayatım evet evet böyle kal orda."
"Şimdi sağa bakıyorsun narin bir çiçek gibi"
"Bana bak direkt ciddi bir şekilde sağ elini hafif kaldır çok iyi solu kaldır şimdi de aynen böyle aferin en azından çekimlerde esneksin geç kalmanı siliyorum." Deliydi bu gülmekten poz veremiyordum.
"Bitmedi mi yiğit ya sıkıldım." Dedim
Yiğit hala çekiyordu işine çok odaklanmıştı ama bir buçuk saattir poz veriyordum başka başka kıyafetlerle.
"Bitti bebeğim sen şimdi Balımla ortak çekimde giyeceğiniz kıyafeti geçir hemen üstüne ben de balım ın fotoğraflarını çekeyim o sırada hadi oyalanma." Bu çocuk niye bağırarak konuşur ki.
Yine kulise kıyafetlerimizi giydiğimiz yere gelmiştim.
Ortak çekim için olan kıyafetlerimi giymiş bir saattir çekimin bitmesini bekliyordum.
Lavaboya gitmek için yerimden kalktım koridora çıkmamla kolumdan geriye çekilmem bir oldu.
"Selam bebeğim naber" demişti tanımadığım bir adam elini saçlarımda gezdirirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ HABER (ASKIDA)
RomanceLeyla Akınoğlu ve Ateş Koçhisarlı iki ünlü şarkıcıdır. "Kim o yanındaki kadın, yeni sevgilin mi ? Onu da mı kandıracaksın. Onu da mı kendine aşık ettikten sonra terk edip gideceksin ha söylesene Ateş." Diye bağırmıştım. Ama o beni takmıyormuş gibi...