KEYİFLİ OKUMALAR....
Ateş in yaptığı yorum magazine bomba gibi düşmüştü açıkçası ve bunu beklemiyordum bazı insanlar hamile olduğumu bile söylüyordu şaka gibiler beni ne kadar utandırdıklarının farkındalar mı acaba.
Ateş yorumu yaptıktan sonra bir iki saat telefonda konuşmuştuk.
Konuşurken benim telefonumdan bildirimler susmadığı için kapatıp haberlere bakmak istemiştim.
Vedalaşıp kapatmıştık.
@GAZETEMAGAZİN:
BİLDİĞİNİZ ÜZERE DOLU DİZGİN AŞK YAŞAYAN LEYLA AKINOĞLU İLE ATEŞ KOÇHİSARLI YİNE GÜNDEME GELMEYİ BAŞARDILAR. LEYLA AKINOĞLUNUN GEÇTİĞİMİZ GÜNLERDE DOĞAN ÜVEY KARDEŞİ HERA AKINOĞLUNU PAYLAŞMASI İLE KOÇHİSARLI İLGİNÇ BİR YORUMDA BULUNDU BU DA BİZİM AKLIMIZA LEYLA AKINOĞLUNUN HAMİLE OLUP OLMADIĞI SORULARINI GETİRDİ
YORUM: BİZİM DE HERAMIZ OLMASIN MI?@twitterkullanıcısı: artık sadece rahat mı bıraksanız
@twitterkullanıcısı: lan adam romantik bir yorum yapmış bi salın artık
@twitterkullanıcısı: kız çocukta peydahlamış hemen helal olsun
@twitterkullanıcısı: la hamile mi
@twitterkullanıcısı: bunların çocuğu felo olur
@twitterkullanıcısı: Ateş kendine gel ve ayrıl şundan
@twitterkullanıcısı: Leyla niye çok güzel ya of
@twitterkullanıcısı: Leyla akınoğlu şarkı çıkarsın diyenler fav
@twitterkullanıcısı: Ateş kendine yazık ettiYorum genelde pek iyi değildi ama ben zaten buna alışıktım gün geçtikçe bağışıklık kazanıyordum bu iyi bir şey..
Ertesi sabah Ateş'le buluşmak için hazırlanıyordum beraber kahvaltıya gideceğiz. Telefonumun çalmasıyla aşağıya indim çünkü biliyordum ki Ateş arıyordu. Neboşa çıktığımı ve babamlar bugün gelirse bana haber vermesini söyledim.
Kapının önünde her zaman ki gibi bir Ateş adında meteor bekliyordu hemen ona koşup kucağına atladım sıkı sıkı sarılıyordum özlemişim. " Hoş geldin güzelim " ilah gibi sesiyle kulağıma fısıldamıştı. " Hoş geldim Ateş" dedim ona cilveli cilveli bakarken bugün aşka gelmiştim. " Kızım şöyle bakma dudaklarına yapışmamak için kendimi zor tutuyorum " diyince kendimi tutamadım güldüm. " Neden zor tutuyorsun Ateş beni istediğin zaman öpebilirsin" yine cilveli konuşmamı devam ettirmiştim ve bu onun sabrını taşıran son şey olmuştu. Dudaklarımın üstünde yumuşak dudaklarını hissetmiştim çok güzel öpüyordu hemen karşılık vermeye çalıştım. Bir süre sonra birbirimizden ayrıldığımızda ikimizinde gözünde parıltılar vardı. Erken mi bilmiyordum ama sanırım ben Ateşe aşık oluyorum.
"Geç arabaya güzelim evinin önündeyiz gören olmasın" düşünceli sesiyle yine fısıldamıştı. Başımı sallayıp benim için açtığı ön koltuğa oturmuştum. Ateşte yerine geçtiğinde kemerlerimizi de taktıktan sonra hazırdık gidebilirdik.
"Nereye gidiyoruz bi tanem" evet ona artık bazı aşk kelimeleriyle hitap etmeye başlamıştım ve bu onun çok hoşuna gidiyordu.
" Seni bugün seveceğin bir yere kaçırıyorum yani tüm gününü esir aldım bitanem" benim ona söylediğim kelimeyi bastırarak söylemişti bu Ateş çok fenaydı ve ben yavaş yavaş onun Ateş'in kavruluyordum. Utandığım için sessiz sessiz başımı eğip tırnaklarıma bakmaya başlamıştım bi ara tırnaklarım için bakıma gitmeyi de aklıma yazmıştım.
Araba durduğunda sonunda geldiğimiz yere bakabilmiştim. Burası da ilk gün gittiğimiz gibi olan bir yerdi ama daha çok doğayla iç içe olması en dikkat çeken unsurlarından biriydi. Bayılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ HABER (ASKIDA)
RomanceLeyla Akınoğlu ve Ateş Koçhisarlı iki ünlü şarkıcıdır. "Kim o yanındaki kadın, yeni sevgilin mi ? Onu da mı kandıracaksın. Onu da mı kendine aşık ettikten sonra terk edip gideceksin ha söylesene Ateş." Diye bağırmıştım. Ama o beni takmıyormuş gibi...