45.BÖLÜM- ŞİKAYET

6K 312 155
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın aşklarım..

Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edinnn.

Bu arada yeni kitabım 'Sev Beni' ye de göz atabilirsinizzzz...

Yıldıza dokunmayı unutmayın 💞

Keyifli okumalar...

Zile bastığımızda Balım söylene söylene geliyordu.

Ateşin yine bir elinde Karla vardı.

Diğer eliyle de benim belimden tutuyordu.

"Geldim Leyloş geldim sakın üzülme sana koca mı yok kızım elini sallasan ellisi illa abimle mi mutlu olacaksın." Kapıyı açtığında bizi görünce dilini yutmuş gibi ağzı açık kalmıştı.

"Şaka yapıyorsunuz."

Ateşin belimde olan eli istemsizce sıkılaşmıştı.

Balımın söylediklerinden sonra şu an Ateş gayet iyiydi aslında.

"A..abi..siz." Balım şoktan konuşamıyordu.

"Biz Balım biz gel bi anlat bana elini nasıl sallıyor Leyla gel abim." Ateş, Balımın kolundan tutup salona doğru götürüyordu.

"Ateş tamam Balım'ı bilmiyor musun sen şaka yapıyor benim moralimi düzeltmek için öyle söyledi." İyice batırmıştım sanırım.

"Moralini başka erkekler mi düzeltiyor Leyla delirtmeyin beni!." Balıma baktığımda hala şokla bir bana bir abisine bakıyordu.

"Öyle mi dedim Ateş." Karlayı koltuğun üstüne koyup Balıma döndü.

"Balım bu son uyarım sana abicim bu son uyarım. Geçen gün de benim karıma aynı imayı yaptın, bu tarz şeyler söyleme anlıyor musun Balım!." Sesi gerçekten sert çıkıyordu.

Ateşe doğru yürüyüp kolunu tuttum.

"Ateş tamam diyorum uzatmayalım yeni barıştık ve kavga etmek istemiyorum lütfen." Beni dinlediğinde elini tekrardan belime atıp kendine doğru çekti.

Alnımdaki dudaklarıyla gözlerimi kapattım.

Gerçekten çok özlemişim.

"Oh.." diyip derin bir nefes aldı.

Balımın koluna dokundum.

"Balım, iyi misin aşkım." Eline dokunup konuşmuştum ama hala bize bakıyordu.

"Balım.." Ateşe de tepki vermedi.

Gözleri beni bulunca belimdeki ellerin sahibine baktı tekrardan.

"Siz..barış..barıştınız ben doğru görüyorum Leyla..barışıksınız doğru..aklımı oynatıyorum." Gözleri dolmuştu.

Hemen kendime çekip sarıldım.

"Sana sürpriz yapmak istedik Balım. Evet bir şans daha verdim öküz abine." Öküzü kısık sesle söylemiştim ama Ateş boğazını temizlemişti.

"İnanmıyorum şu an Leyla şoktayım." Gerçektende şoktaydı.

Tepki veremiyordu şu an.

Kolunu sıktım.

"Ne yapıyorsun Leyla..siz yani inanmıyorum siz barıştınız şans.. şans verdiniz yani artık beraber yaşayıp Karlayı beraber büyüteceksiniz Leyla." Ağlayarak konuşmasına karşı ben de ağlıyordum.

YANLIŞ HABER (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin