41. Bölüm- YIKILIŞ

4.3K 221 111
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın aşklarım..

Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edinnn.

Keyifli okumalar...

"Ateş ve karla nerede." Dedim hemen

"Leyla onlar dışarı çıktı." Dediğinde ellerim titredi.

Kızımı mı götürmüştü yani.

Gözlerim doldu.

Korktum.

"Noluyor Leyloş sakin ol dışarı çıkartır mu abim senin haberin olmadan bahçede demek istedim." Dediğinde derin bir nefes aldım.

"Sakinleş Leyla buna zaten başta ben izin vermem hadi verdim diyelim tek göndermem ki böyle bir şey yok gel bak böceğimiz bahçede babasının kucağında şımarıyor." Dedi.

Kafamı uzatıp bahçeye baktım.

Ateş Karlaya bir şeyler anlatıyordu Karlada pür dikkat babasını dinliyordu.

Elleri durmuyordu kızımın.

Babasının sakallarına atıyordu elini.

"Balım ben sandım ki..." dedim ama konuşamadım.

"Sanma Leyloşum sanma bembeyaz oldun geç otur su getireyim sana." Dedi ve hemen mutfağa gitti.

Biraz kendime geldikten sonra bahçe kapısının önüne geldim.

Açtığımda seslerini duyuyordum.

"Baban senin için ölür Karla." Diyip başından öptü Karlayı.

Şu kelimeyi kullanıyordu ya içim ürperiyordu.

"Annen ve sen benim bu hayattaki tek ailem oldunuz." Derin bir nefes verdi.

"Mahvettim Karla, her şeyi mahvettim babacım senin ilk kalp atışlarını duyamadım annene seni istemediğimi söyledim ki bu yalandı sakın üzülme babam." Diyip yine öptü Karlayı.

"Sen annenin karnındayken yanınızda olmayı her şeyden çok isterdim güzel bebeğim."

"Ama şükür şimdi yanımdasınız." İki üç dakika konuşmadı.

"Annen çok merhametli Karla onun kalbi karşısında eziliyorum seni bana bırakıp gitti ya o kadar mahçup oldum ki adamlığımdan utandım." Dediğinde gözlerim doldu.

Sus artık Ateş.

"O benim güzel meleğim her şeyim canımın içi, anneni çok seviyorum Karla ama biz artık olamayız tek ortak noktamız sensin güzelliğim." Öpüyordu doya doya.

"Allah benim belamı versin diyorum ama sen varsın babacım sen varsın." Dedi boğuk sesiyle.

"Çıkamıyorum işin içinden anlatamıyorum kimseye herkesi siktir edip annene anlatmak istiyorum ama ona zarar vermekten korkuyorum." Dedi.

Ben zaten yalan söylediğini bir şeyler olduğunu biliyordum ama beni bu kadar üzecek ne olmuş olabilir.

Ne yaşattılar sana Ateş.

"Sizden ayrı kaldığım günleri sikeyim." Dediğinde hemen sustu.

"Şşş tamam küfür yok babacım annen beni gebertir." Dediğinde gülümsedim.

"Çok güzelsin Karla çok çok güzelsin iyi ki annene benzemişsin güzel bebeğim." Dediğinde artık dayanamayıp yanına gittim.

"Ben geldim." Dedim yüksek sesle.

YANLIŞ HABER (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin