38. Bölüm - GERİ DÖNÜŞ

4.6K 245 125
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın aşklarım diğer bölüm içinin sınır 150 oy ve 80
yorum.

Sınır dolmadan bölüm atmıyorum aşklarım.

Şimdiden emeklerim için yıldıza tıklar mısınız <3

KEYİFLİ OKUMALAR...

Balımın gittiği günün ardından 5 gün geçmişti ve ben hala o gün Ateşin sesini duyduğumu  Balıma söylememiştim.

Balımla günde 10 kere konuşuyorduk her saat arıyordu.

Annemle de konuşuyorduk ikisi uzakta da olsa çok yardımcı oluyorlardı.

Bugün de Karlayı biraz arabayla gezdirmek istediğim için dışarı çıkacaktık.

"Böceğim gel seni hazırlayalım annecim." Diyip Karlayı kucağıma aldım.

"Halayı arayalım mı Karla ha ne dersin özledin mi onu." Dediğimde Karlanın ufak ufak mırıltılarını duymuştum.

Bugün huysuzdu baya.

Zaten bu yüzden arabayla gezdirmek istedim.

Balımı aradığımda açmadı.

Karlayı hazırlayıp dikkatlice arabadaki koltuğuna yerleştirmiştim ama huysuzlaşıyordu.

Doğduğundan beri toplasan bu kadar huysuzlanmamıştır.

"Neyin var annişim noldu bugün sana aşkım." Başının üstünü öpüyordum.

"Hadi gezelim biraz etrafa bakarsın böceğim." Dedim ve kapısını kapatıp sürücü koltuğuna yerleştim.

Evin yakınlarında turlarken Karla iyice huysuzlanmış ve artık ağlıyordu.

Arabayı durdurup hemen onu kucağına aldım.

"Tamam aşkım evimize gidelim özür dilerim arabayla gezmek kötü bir fikirmiş." Dedim.

O böyle ağladıkça benim de gözlerim doluyordu.

Eve geldiğimizde bir süre sonra huzursuz bir şekilde uyudu.

Noluyor bu çocuğa bugün.

Geçen iki saatin sonunda Karlanın yanında ben de uykuya dalacakken telefonum çaldı.

Numaram zaten iki kişide olduğu için ya annemdi ya da Balım.

Balımın olduğunu görünce açtım.

"Aşkım aramışsın duymamışım özür dilerim Cenkin yanındaydım." Dedi.

"Sorun yok Balım ne yapıyorsun diye aramıştık Karlayla ama o uyudu." Dedim.

"Oyyy böceğimin aramasını mı kaçırdım ben şimdi." Dediğinde zil sesi duydum.

"Ay dur Leyloş kapı çaldı eve yeni geldim bir dakika oturtmuyorlar ya." Söylene söylene kapıya gittiğinde artık sesini duymuyordum.

Kapıdaki kişiyle konuşmasını da duymuyordum sanırım sesi kapatmıştı.

"Balım sonra arayayım mı istersen." Dediğimde biraz ses gelmedi

"Bekle Leyloş iki dakika." Dedi gergin ve kızgın sesiyle.

Sesimi çıkartmadım.

"Orada mısın Leyla." Dediğinde sesi tuhaftı.

"Kimdi gelen noldu sesin niye böyle." Dedim.

"Bir şey yok şerefsizin birisi." Dediğinde aklıma Ateş geldi.

YANLIŞ HABER (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin