18. Bölüm - BARIŞMA

4.3K 135 5
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR...
OY VERMEYİ UNUTMAYIN BEYBİLER..💖
KİTABA DAHA YENİ BAŞLAMAMA RAĞMEN AYRILIKTA #1 OLMUŞUZ.

Ateşin mesajını kaç kere okumuştum bilmiyorum ama daha cevap verememiştim içimdeki kırgınlık geçmiş miydi bilmiyordum. Daha tam olarak emin değildim. Tamam onun bir suçu yoktu ama gördüğüm fotoğrafları hastaneye giderken ki korkum ben de resmen travma oluşturdu.

Balıma söz verdiğim gibi Ateşin yazdığını söylemiştim hemen.

O konuşmak için hazır olup olmadığımı sormuştu ama bilmediğimi söylemiştim sonrada.

"İçinden nasıl geliyorsa öyle davran cevap vermek istemezsen yazma abim anlayışla karşılar" yazmıştı.

Ama bir yanımda cevap vermem gerektiğini söylüyordu balıma yazdığım cevabı Ateş e yazmaya karar verdim.

- Bilmiyorum..

Yazıp göndermiştim şu an da cevap bekliyordum daha demin yazmak istemiyorum diyen ben miydim?

Çok geçmeden cevap gelmişti zaten

Ateş 🖤: Anladım

Ne anladın yurdagül ne anladın yazmamak için kendimi zor tuttum Balımla bugün tiktok izlediğimiz detayını atlamışım.

- Ben de özledim.

Yazdığına karşılık vermek istemiştim yanlış olan bir şeyi de söylememiştim sonuçta özlemiştim kokusu burnumda tütüyordu desem yeridir.

Ateş 🖤: Özlediysen neden bunu yapıyorsun neden uzak duruyorsun benden. Leyla yemin ederim aldatmadım aklımdan böyle bir şey geçmedi geçmezde sana dokunmaya kıyamıyorken aldatır mıyım hiç sen söyle.

Aldatmazdın.

Bi yanım artık yeter çok ayrı kaldınız dese de bir yanım birbirimizi göre göre vakit geçirerek buzları eriteceğimizi düşünüyordu.

               - Ben aldattığını düşündüğüm için
          kendimi geri çekmiyorum Ateş.

              - Sadece yaşanılanlar çok ağır geldi.
                 Haberleri görme anımı, Hastaneye
            Götürülürken ki halimi unutamıyorum

       - Ama seninle görüşmedikçe daha mutsuz
         oluyorum ne yapacağımı bilmiyorum kafam çok karışık Ateş anlıyorsun değil mi?

Ama o tüm bunları yazmamışım gibi mesaj atmıştı.

Ateş 🖤: Yarın buluşalım mı .

Ateş 🖤: Anladığım kadarıyla uzak kaldıkça daha da uzayacak bu iş.

Doğru söylüyordu hem ben de özlemiştim onu ikimizede daha fazla bunu yapmak istemiyordum. Onun bir suçu yoktu aksine beni kendi halime bırakıp kardeşini göndermişti yanıma kafamı dağıtması için biliyordum.

                   - Olur, buluşalım.

Ateş 🖤: Sabah almaya gelirim iyi geceler.

              -İyi geceler

Sabah kalkar kalkmaz hemen duşumu almıştım Ateş gelecek diye. Şimdi de üstümü giyinmiş rimelimi sürüyordum.

Aşağıya indiğimde babamlar kahvaltı yapıyordu.

"Gel kızım yeni başladık otur hemen" demişti babam.

YANLIŞ HABER (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin