35. BÖLÜM- SÜREÇ

3.5K 189 50
                                    

70 oy ve 30 yorum sınırı var. Sınır ne kadar çabuk geçilirse o kadar hızlı bölüm atıyorum aşklar.

Bu bölümü.
Adbulamamki
Adbuldummm
Adbulmamnedenzor
Basarburru
Basarburu
Gul76an  anında yorum yapan bir takipçi yapmışlar <3

Beni çoklu hesaplarınızdan desteklediğiniz için bu bölümü sizin için atıyorum. Çok teşekkür ederim çok kalp size <33

Beni tüm hesaplarından destekleyenler varsa ve atladıysam buraya yazın lütfennnn gözden kaçırdıklarım olabilir.

KEYİFLİ OKUMALAR AŞKLAR..

"Benden de mi Leyla gerçekten benden de mi kaçtın BUNU BANA NASIL YAPARSIN." Bağırmıştı.

Gözlerim doldu.

"3 ay Leyla 3 aydır deli gibi tek başıma her yerde seni arıyorum nükhet abla ne durumda senin haberin var mı Abim olacak şerefsiz gitti diye sen neden bizi bıraktın Leyla biz ne yaptık sana." Ağlıyordum artık.

Kapıyı iyice açıp kenara çekildiğimde bakışları yüzümden karnıma indiğinde gözlerinden yaşlar aktı.

"Çok aptalsın. O kadar aptalsın ki sana bir şey demek gelmiyor içimden." Dedi.

Tamam kinini kusmaya gelmişti buraya.

Elimi karnıma koyup salona doğru yürüdüm.

Arkamdan kapının kapanma sesini ve adım sesleri duydum.

Biraz zorlanarak oturduğumda karşıma geçti.

Yüzüme uzun uzun baktı.

"Geri zekalı." Dedi

Karnıma baktı sonra yüzü yumuşuyordu karnıma bakınca.

"O nasıl." Dedi

Kaşlarıyla karnımı işaret ederken.

Elimi tekrar karnıma koydum.

"İyi." Sesim boğuk çıkmıştı.

Hala gözlerimden yaşlar akıyordu.

O ağlamayı kesip bana bakıyordu sadece.

Bakışlarını benden çekip bu seferde eve bakmaya başladı.

"Evden çıkmadın 3 ay boyunca değil mi."

Başımı salladım.

"Aptal. Geri zekalı."

Gözleri dolu doluydu.

"Abimin yaptığı hatanın faturasını nasıl bana kestin sen beni göbeğinin büyüyüşünü görmekten seni görmekten nasıl mahrum edersin aptal Leyla aptal." Dediğinde İklimin dediği aklıma geldi.

"Göbeğim değil aslında bebek büyüyormuş." Dediğimde öylece baktı suratıma sonra da kahkaha attı.

Kahkahaları ağlamaya dönüştüğünde ona haksızlık ettiğimi anlamıştım.

Ama kendimi toparlamak için onun yakınında olan kişileri görmek istememiştim yoksa bebek tehlikeye girecekti.

"Sen tanıdığım en salak insansın senden nefret ediyorum." Dediğinde hıçkırdım.

YANLIŞ HABER (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin