4. Bölüm- TAKİP

5.8K 188 16
                                    

OY VERMEYİ UNUTMAYIN AŞKLAR.

KEYİFLİ OKUMALAR 💖

@ateskochisarli seni takip etmeye başladı..

Ben zaten bu yazıyı okuduktan sonra iptal olmuştum.

Beni takip etmesiyle bana destek verdiğini mi anlamalıydım yani.

Tuhaf hissediyordum ama kötü anlamda değil iyi anlamda bir tuhaflık.

Heyecanlı.

Takibine hemen dönsem mi diye düşünürken adam o kadar destek verdi sen napıyosun diye kendime kızıp takibine hemen geri dönmüştüm.

Ateş Koçhisarlı ile takipleşiyorduk inanılmaz.

Çıkan haberlerden dolayı destek amaçlı takip etmiştir diye düşünsem de yine de takip etmişti diye kendimi avuttum.

İnstagram da çok az kişiyi takip etmesi dikkatimden kaçmamıştı.

Demekki önüne geleni takip eden birisi değil.

Peki beni neden takibe almıştı işte bunu merak ediyordum.

Günler geçerken sosyal medyaya ara vermiştim.

İşbirliğim için olan paylaşımlarımı bile ertelemiştim.

Yapılan kötü yorumlar beni kötü anlamda etkilemişti ve bir süre kendime gelememiştim.

Her ne kadar abim , babam ve Hülya abla destek olsa da içime kapanıp dinlenmek istemiştim.

Ara sıra aşağı inip Hülya ablanın karnındaki kardeşimle de konuşmayı ihmal etmemiştim.

Çok şanslı bir bebek olacaktı.

Ve doğumuna sadece 2 ay kalmıştı.

Şimdi ise kendimi biraz daha iyi hissettiğim için Berra ve Asena ile buluşmaya gidiyordum.

Buluşacağımız yerde kiminle karşılacağımı bilmeden arabamı sürüyodum.

Buluşma yerimize geldiğimde ön tarafta magazin vardı sürekli ünlü kovalıyorlardı.

Tamam bu onların meslekleri ama insanları taciz etme boyutuna geldiğinde artık bizim için hiç eğlenceli olmuyordu.

Veya yalan haber çıkartıp üstümüze iftira attıklarında.

Magazincilik böyle bir şey değil ama bunu kime anlatabilirsin ki yaşamayana her şey çok kolay, çok güzel..

Arka kapıdan içeri girmeme mekan sahipleri yardım etmişti sağ olsunlar.

Kızların olduğu masayı bulmaya çalışırken gözüme çaprazımda kalan masada oturan heybetli beden çarptı.

Evet doğru tahmin.

Ateş Koçhisarlı kendisi gibi takım elbiseli adamlarla bir masada ciddi ve sert yüz ifadesi ile önemli bir şeyler konuşuyormuş gibi görünüyordu.

Daha fazla dikkat çekmeden kızların olduğu masaya geçtim.

"Kızım seni shipledikleri adam varya işte o burda hemen arkanda kalıyor masası"Asena konuşmuştu ama ben zaten onu çoktan görmüştüm.

Dikkat çekmeyecek gibi değildi çünkü.

Neler düşünüyorum ben.

"Aman Asena iyi bir şeymiş gibi söylüyorsun yine yalan yanlış haberimizi yapacaklar desene sen şuna" demiştim.

"Aşkım sen çok mu rahatsız oluyorsun bu haberlerden istersen adamın menajeri ile konuşabiliriz direkt bir açıklama yaptırabiliriz ya da senin için bir açıklama yazabiliriz instagram hikayende paylaşırsın ha kuşum." Berra soluksuz konuşmuştu.

YANLIŞ HABER (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin