KEYİFLİ OKUMALAR..
OY VERMEYİ UNUTMAYIN BEYBİLER 💖Buluşma yerine gelmiş ve Ateş e geldikten sonra konum atmıştım şimdi de onu bekliyordum yüzümde ne bi makyaj ne özenli kıyafetler hiçbiri içimden gelmedi.
Girişte Ateş i görünce içime bir şeyler oturmadı değil. Daha 2-3 haftaya kadar kollarında uyuduğum adamdı en önemlisi 2 hafta sonra evlenecektik biz.Bunları düşünmek bile gözlerimi doldurmuştu Ateş yaklaşırken hemen kendime gelmiştim.
"Leyla.." dedi ve sustu.
Sarılmayı ya da sohbet edeceğimizi düşünmüyordu herhalde. Benden tepki alamayınca derin bir nefes verip karşıma geçti.
"Anlat" tek kelime söylemiştim.
Gözlerinin içi kıpkırmızı damarlarla dolmuştu gözaltları da mor ve yeşil karışımı bi renk olmuştu o da berbat görünüyordu eminim ben de öyle duruyorumdur.
"Bak o görünt.." hemen sözünü kesmiştim. Tanrım bana klasik açıklamalardan yapmayacaktın değil mi Ateş gerçek değil şu bu ben bunları duymaya gelmemiştim.
"Ateş konuya gel görüntüler doğru yanlış deme bana görüntün zaten yeterince açıktı yalan desen bile buna inanmam" öfkeyle konuştum ve devam ettim.
"Onunla yattın mı kaç aydır berabersiniz neden benden ayrılmadın mutsuz muydun niye söylemedin ki sana yapışıp bırakmayacak değildim neden başkasına hatta en yakın arkadaşıma gittin bunların cevabını ver bana." Tek solukta sert bir şekilde konuştum.
Bir an ne diyeceğini bilemez gibi gözlerimin içine baktı. Anlatmak mı istemiyordu beni üzmek mi istemiyordu bilmiyorum ama ben zaten bitik bi durumdaydım.
"Onunla hiçbir zaman birlikte olmadım Leyla saçma saçma şeyler düşünme sen varken başkası olamaz olmadı da zaten kimseyle yattığımda yok düşünmen gereken noktalar bunlar değil." O da oldukça sert konuşuyordu sanki sinirlenmiş gibiydi.
"Arkadaşın o kız Asena sana takmış bir durumda bir kaç ay önce anlamıştım bunu yine de sesimi çıkartmadım buluştuğumuz zaman üstümde olan bakışlarını denk geldiğimiz yerlerin sık sık olmasını benim yanlış anladığımı düşündüm ilk başlarda ama o kız sırf ikimizi ayırmak için senden ayrılmam için her türlü ucuzluğu yaptı." Durdu bana baktı bunları söylemek ona zor geliyormuş gibiydi.
"Sana söylemedim üzülmeni istemedim kafana bir de bunu takmanı istemedim." Dedi.
Asenanın yaptığını anlattıkça benimde aklımda bazı anılarımız belirdi ilk tanındığım zamanlarda kötü fotoğraflarımı çekip komik diye story atması ya da ilk arabamı bir saatliğine ona verdiğimde kaza yaptığını odamdaki eşyalara sakarlık diye zarar verdiği ve daha fazlaları gözümün önünden geçiyordu şu an.
"Neden yapsın bunu, yakın arkadaşının sevgilisine neden yan gözle baksın" Ateş e aklıma gelenleri belli etmeden tavrımı bozmadan sordum.
"Bunu bana mı soruyorsun gerçekten o küfür etmek istemiyorum senin yanında o kız bana bunları yaparken seni düşünmüyor ve bunu bana mı soruyorsun." Öfkelenmişti. Daha yeni başlamıştık.
"Özür dilerim arabada da isteksiz kucaklamıştın zaten pardon hatalıyım." Güldüm bunları derken.
"O bar mevzusu da tamamen o kızın oyunu çıktıktan sonra elimde kalacaktı zorla geldi bindi. Tamam bak baştan alıyorum konudan konuya geçiş olmasın."
"Senin arkadaşın olan o kız zaten bir kaç haftadır sürekli etrafımdaydı hatırlıyor musun seninle bir kaç hafta önce telefonda konuşurken bizim çocuklarla takılıyorum demiştim." Onay vermem için duraklamıştı. Hatırlıyordum , kafamı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ HABER (ASKIDA)
RomansaLeyla Akınoğlu ve Ateş Koçhisarlı iki ünlü şarkıcıdır. "Kim o yanındaki kadın, yeni sevgilin mi ? Onu da mı kandıracaksın. Onu da mı kendine aşık ettikten sonra terk edip gideceksin ha söylesene Ateş." Diye bağırmıştım. Ama o beni takmıyormuş gibi...