Holtra váltan meredtem előre; láttam, mi történik, de az agyam képtelen volt feldolgozni. Nem akartam ezt. Akkoriban is mindig ezt mondogattam és ez nem változott azóta sem. Sosem akartam ezt. Chen behúzott egyet Chanyeolnak. Verekedtek.
- Hogy volt pofád megcsókolni?! - Nem ő volt, Chen, kérlek, hagyd abba.
- Ha már te nem voltál ott, hogy megtedd! - Ne vállald magadra, kérlek, Chanyeol.
Homályosan érzékeltem, hogy Jongin megpróbálja őket szétszedni, aztán minthogyha Kyungsoo is felbukkant volna, ám én ekkor már szinte nem láttam semmit a könnyeimtől. Esetlenül támaszkodtam neki a stúdió ajtaja melletti falnak, s igyekeztem a kezemmel tompítani a feltörő zokogást. Nem foglalkoztak velem és ez így is volt jól. Nem vágytam ennél is jobban elbaszni azt, ami közöttük volt. Mondjuk, nem mintha ennél lehetne rosszabb a kapcsolatuk. Megint kurvára elbasztad, Zhang Yixing.
- Szállj már le róla, Jongdae, az isten áldjon meg! - Kérlek, hagyd abba.
- Megölöm, bassza meg! - Elég volt. Kérlek...
Gyengén markoltam pulcsimba a mellkasomnál és erőtlenül veselkedtem neki, hogy megszabadítsam magam tőle. A világ felforrósodott, úgy éreztem, hogy a tüdőmbe nem jut elég oxigén. Rosszul vagyok. Pánikrohamom lesz. És ettől csak jobban beparáztam. Ne. Nem akarom.
- Kérlek... Hagyjátok abba. Elég... Volt - megviselt hangom el sem jutott hozzájuk, tovább dulakodtak. Elgyengülten csúsztam le a fal mentén, ismét belemarkoltam, ezúttal a pólómba és lehet, hogy azt is megkíséreltem volna levenni, azonban arra már nem maradt időm; fejem hangosan koppant a padlón. Elájultam. Fasza.
Jongdae
Üveges tekintettel bámultam ki a tavaszi fellegre a kórház egyik magán szobájának ablakán, közben ütemesen simogattam Lay egészségtelenül vékony és rohadt fagyos kézfejét. Összeesett, miközben mi veszekedtünk Chanyeollal. Azt hittem, megáll a szívem és többet nem is indul újra, amikor megláttam eszméletlen alakját nem messze tőlünk. Gondolnom kellett volna rá, hogy ezt ő nem fogja kibírni. Az ilyen érzelmileg megterhelő helyzeteket sosem bírta. Figyelnem kellett volna rá.
Mély levegőt vett, mire rögtön rá pillantottam, azt követően óvatosan végigsimítottam a homloka bal oldalán lévő kötésen. Beverte a fejét. Hihetetlen, hogy végül őt kellett ellátni és nem engem, vagy Chanyeolt. Leszámítva, hogy cseszettül fájt az öklöm, semmi bajom nem volt. Ahogy az adrenalin távozott a testemből - na, meg a düh -, úgy jöttem rá, hogy voltaképpen Chanyeol csak és kizárólag védekezett. Egyszer sem ütött vissza.
- Jongdae... - más körülmények között elvettem volna a kezem Lay-től, mihelyst meghallottam Kyungsoo lágy baritonját, de most nem volt semmi a világon, amiért hajlandó lettem volna, sőt még kissé meg is szorítottam tagját. - Mi az isten történt?
- Semmi. Nem lényeg - suttogtam nyúzottan.
- Teljesen kifordultál magadból, mióta-
- Be se fejezd! - mordultam rá ingerülten, ugyan azért moderáltam magam és nem emeltem fel a hangom. Lay-nek pihenésre volt szüksége. És nyugalomra. - Semmit nem tudsz arról, hogy... Mi volt velem a gyakornokság előtt. Hogy milyen életem volt. Vagy, hogy...
- Hát, magyarázd el!
Yixing
Lüktet a fejem. Fáj. Valaki a kezem simogatja. Nem akarom. Mégis... Chen. Biztos Chen az. Senki másnak nem tűrném, hogy most hozzám érjen. De más is van itt. Hangokat hallok. Csak foszlányok. Fel kellene kelnem.
YOU ARE READING
Sors, dögölj meg! II. [LayChen]
Romance[BEFEJEZETT] Kim Jongdae és Zhang Yixing szerelme filmbe illően röhejes és katasztrofális volt az egyetemi évek alatt. Egyikük számára egy pazar lehetőség után útjaik különválnak, azonban a Sors ismét képtelen kordában tartani magát és újfent összeh...