Astrids perspektiv:
i dag, er det sidste dag i sommerferien, og vi skal ud og besøge Emil. Emil går desværre ikke på efterskolen mere, da han har taget 10 klasse derhenne, som sjovt nok også er den sidste klasse. Mathias har glædet sig som et lille barn, da han ikke har haft fået det til at passe i sommerferien. mig derimod, jeg har været ret chill. jeg glæder mig selvfølgelig men jeg snakker jo ikke rigtig med ham længere, og jeg har ikke skrevet med ham så vi mistede lidt kontakten.
ved ca. 10 tiden, kører vi mod Fyn samt alle vores ting da vi skal ud og aflevere dem til skolen, så det ikke er et besvær i morgen. kl. lidt over 12, er vi hjemme hos Emil, og jeg kan godt mærke at jeg er begyndt at glæde mig meget! vi når ikke at banke på, før der bliver lukket op af Emil, og han kaster sig nærmest ind i et kram, som Mathias og Jeg med glæde tager i mod.
vejret er virkelig dårligt, så vi skal ikke shoppe alligevel men jeg tror heller ikke at jeg kan magte, har brugt lidt for mange penge på det seneste... da vi kommer ind har hans søde mor bagt boller, som vi sidder og spiser mens vi fortæller hindanden en masse ting der er sket. desværre skal vi ikke sove her, da vi har en lang dag foran os i morgen, og heldigvis forstår Emil godt - han var selv i den situation.
dagen står på brætspil, hygge og snak. der er ikke et eneste tidspunkt hvor vi har kedet os, vi hele hele dagen lavet et eller andet, og grundet det; skal vi lige pludselig også hjem igen. Helle skred ikke, da hun er gode venner med Emils mor, så det stod bare på en cafe tur mens vi andre var herhjemme. da vi skal hjem igen, kan jeg godt mærke at jeg ikke vil hjem, jeg vil blive her med min kæreste og bedste ven, men Mathias er også min bedste ven.. rettelse: jeg vil blive her med mine 2 bedste venner og jeg vil ikke hjem.
Okay vildt kort kapitel, altså VILDT kort! men sys det var fedt nok, og ja!💕⭐
YOU ARE READING
Vokset op sammen - Mathias Gidsel
FanfictionEn Mathias Gidsel Fanfiction, Hvor du er en pige der hedder Astrid. Astrid og gidsel har vokset op sammen da deres familier er venner. de deler interessen for håndbold og deler nu et par år sammen på Oure. Astrid er den meget usikre og stille pige...