[3.6]

86 20 6
                                    

چند دقیقه بعد هر چهار پسر وسط دشتی بزرگ بودند، هوسوک و جانگکوک درحال گفت‌وگو راجبه مسئله‌ای بودند که تهیونگ ازش سر در نمیاورد، تهیونگ هم عصبی از موقعیتی که توش بود دور خودش میچرخید و جیمینی که روی زمین نشسته بود و با موجودی که برای اولین بار بود تو کل زندگیش میدید بازی میکرد.

-زود باش جیمیناه بسه دیگه به اندازه‌ی کافی با اون جونور بدبخت بازی کردی ولش کن بره.

+نمیخوام ته‌ته گفتی اسمش چی بود؟

-مامونا.

+باحاله، تقریبا شبیه سنجابه فقط گنده‌تر.

-یه مامونای بالغ به ۶۰سانتی مترم میرسه تا حالا سنجابه ۶۰سانتی متری دیدی؟

+آره یه دونه‌اش تو بغلمه و رنگشم تقریبا صورتیه.

"کور رنگی داری مینی؟ اون مرجانیه احمق.

+خودت کور رنگی داری صورتیه.

"نخیرم مرجانیه.

+نخیرم صورتیه.

"کی اینجا زندگی میکنه من یا تو؟

+تو.

"پس وقتی میگم مرجانیه، مرجانیه.

+دلیل نشد اینجا بین ما چهار نفر کی مدرسه رفته؟ من، پس صورتیه.

*میشه لطفا جفتتون خفه‌شین و بریم سرتمرین.

+"نه.

*این یه درخواست نبود یه دستور بود.

+پس مثل یه دستور بیانش کن وقتی اولش میگی میشه لطفا میشه درخواست نمیشه دستور.

*توعه فسقلی همین الآن میای اینجا به اندازه‌ی کافی وقت منو تلف کردی.

+هوسوک هیونگ اینقدر بدجنس نباش من تازه با دوست جدیدم آشنا شدم نمیتونم همینجوری ولش کنم برم‌ که از دستم ناراحت میشه.

*آهان راست میگی زشته آدم به دوستی که تازه باهاش آشنا شده بگه برو پی کارت.

همینطور که حرف میزد به سمت جیمین رفت و به محض رسیدن بهش اون مامونای مزاحم رو از بغلش بیرون کشید و اونورتر روی زمین ولش کرد که سریع دوید رفت و هوسوک با لبخند به رفتنش نگاه کرد.

*دیدم زشته تو به دوستت بگی بره من گفتم، تازه حس میکنم خوشحالم شد که از دست تو نجاتش دادم.

برمیگیرده و با رضایت به سه نفر پشت سرش نگاه میکنه که با اخمای درهم تهیونگ و جانگ‌ کوک و چشمای اشکی جیمین مواجه میشه.

*شماها چرا قیافه‌هاتون اینجوریه. فرستادمش رفت دیگه حالا میتونیم به کارمون برسیم.

-نباید اینجوری ازش میگرفتیش هیونگ.

*چرا؟

" حالا باید سه ساعت بشینیم تا گریه‌اش برای دوست جدید از دست رفته‌اش تموم بشه.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 16, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

DreamcatcherOnde histórias criam vida. Descubra agora