Araba hastanenin önünde durdu.
inmek için harekerlendim.
Adar benden önce inip yanıma kadar geldi koluma girip yardım etmek istedi ama izin vermedim.
Bu hareketime karşılık sesini çıkarmadı.
Adamların hepsi dışarı da kaldı sadece ikimiz hastaneden içeri girdik
Yanımdan hiç ayrılmıyor tam dibimde yürüyordu nasıl kaçıcaktım?.Aklıma gelen fikirle durup ona döndüm
Benim durduğumu fark edince o da durup bana baktı.
" tuvalete gitmem gerek " dedim.Kafasını onaylar bir şekilde salladı.
Yürümeye başladı.
Galiba tuvalete gidiyorduk.
Koridoru döndükten sonra biraz ilerleyip tuvaletin önünde durduk." kapıda bekliyorum" dedi.
" tamam " deyip içeri girdim.
Kapının önünden ayrılmazsa nasıl kaçıcaktım.
Ellerimi lavaboya koyup aynadan kendime baktım.
Birşeyler düşünmem buradan biran önce çıkmam lazımdı.
En önemlisi özgüre ulaşmam gerekiyordu.Elimi yüzümü yıkayıp
Tuvaletin kapısını açtım.
Adar hemen kapıda bekliyordu.
Beni görünce " işin bitiyse doktorun yanına geçelim " dedi." bitti" dedim.
Tekrar beraber Yürümeye başladık.
Doktorun kapısının önüne geldik.
Kapıyı tıklatıp gel sesini duyunca içeri girdik.İçerideki doktor oldukça genç biriydi.
Adarla selamlaştılar.
Adar başıyla beni işaret edip.
" bacağından vurulmuş bir bak" dedi.Doktor bana baktı " geçmiş olsun hanımefendi siz şöyle sedyeye uzanın bakalım yaranıza" dedi.
Doktorun dediğini yapıp uzandım.
Doktor etegimi sıyırıp yarama bakmak isteyince durdurdum onu
Başımla adarı işaret edip " o dışarı çıksın " dedim.Adar beni dikkatlice izliyordu.
" tamam dışarıda bekliyorum " diyerek kapıdan çıktı.Doktor bacıma bakıp dikişlerimi yeniledi pansuman yaptıktan sonra masasına ilerledi.
" dediğim gibi yaranızı zorlamayın temiz bakılması gerekiyor" dedi.
" tamam sizden bişey isteyebilirmiyim Doktor bey?" Diye sordum.
" tabi yapabileceğim bişey ise" dedi.
" şey elbisemin halini görüyorsunuz hem pislik hemde kan içinde rica etsem Adara söylermisiniz giycek bir şeyler ayarlasın böyle daha fazla insan içine çıkmak istemiyorum" dedi.
" bunu neden kendiniz söylemiyorsunuz?" Dedi.
" biz onunla bugün tanıştık ben utanıyorum siz söyleyin lütfen ben burda beklerim" dedim.
Doktor başını sallayıp odadan çıktı.
" adar ağa İçerideki hanımefendi temiz elbise istediğini söyledi" dedi Doktor adarın karşısında dururken.
Adar odanın kapısına bir bakış attı.
" kendi niye söylemiyor " dedi." utanıyormuş " diye karşılık verdi Doktor.
Adar burun kemerini sıktı " la havle adam yiyoruz sanki tamam söyle beklesin iki dakika çocuklara söyleyip geliyorum kız bir yere ayrılmasın Doktor " dedi.
Doktor " tamam ben burdayım başından ayrılma dediğine göre önemli biri galiba" dedi.
" sen orasını düşünme Doktor dediğimi yap" dedi.
Hastanenin çıkışına doğru yürüdü bu kadar olayın içinde telefonunu arabada unutmuştu.
Zaten delal o kadar uysaldı ki iki dakika yanlız kalmasında sorun olmaz diye düşündü hemen geri dönecekti yanına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELAL
General FictionDelal önüne çıkan her zorluğu atlatırdı yada atlatıgına kendini inandırırdı peki yeni hayatında ki zorlukları atlatabilecekmiydi.