2

385 32 0
                                    

Aynanın karşısında okula gitmek için hazırlanıyordum.
Birazdan özgür gelicek ve beni okula bırakacaktı.
Özgür kimi ?

Bana sevmeyi öğreten benimde kalbimin olduğunu gösteren sevgilim

19 yaşında bu mahalleye ilk tanışındıgım da tanışmıştık
Mahalle de bir tamirci dükkanı var.
Herkes onu çok sever biraz da çekinir biraz deli tarafıda var ya en çok deli tarafını seviyorum 1 yıl peşimden koşmuştu yaşadıklarım dan dolayı kimse ye güvenemiyordum dışarıya karşı çok sert ve soğuktum ama o hiç pes etmeden koşmuştu peşimden .
Şimdi 21 yaşında üniversite 3. Sınıf öğrencisiydim ve 2 yıldır da özgürle çok mutluydum.

Ben bu düşüncelere dalmışken Kapı çaldı. Özgür gelmiş olmalıydı.
Ayna da son kez kendime baktım kapıya doğru koştum

 Ayna da son kez kendime baktım kapıya doğru koştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sadece kombin olarak bakın)

Kapıyı açtığımda işte karşımdaydı her zamanki gibi çok yakışıklıydı.

" efulim nerde kaldın da ağaç ettin beni" evet kendisi trabzonyuldu şiveyi de arada tatlılık olsun diye kullanıyordu.

" hani sen beni bir ömür beklerdin iki dakika kapıda bekleyemiyorsun " dedim gülerek.

" efulim ben öyle demek istemedim biliyorsun " dedi anlımdam öperken.

" mahalle de bu kadar adam abi diyo sana sen benim iki sözüme dönüyorsun mahalle halkı bir duysa ağır dalga geçer ha " dedim.

" sen benimle dalga mı geçiyorsun efuli "  diyerek üstüme üstüme gelince geriye doğru kaçmaya başladım.

Odama doğru kaçacağım sıra da belimden yakalamıştı beni kahkahalarımın arasında " ya Özgür bırakkk " diye konuştum .

" bırakmam cezanı çekeceksin uzat yanağını dedi.
Yanağımı uzattım öpmesini beklerken dişlerini yanağıma geçirdi.

" aaaa acıdı "

" yalan söyleme efulim kıyarmıyım ben sana yavaş ısırdım"

Gerçekten de acımamıştı ama ona nazlanmayı seviyordum.
Omuz silktim " hadi çıkalım okula geç kalıyorum " dedim ve önden yürüdüm.
Beraber  evden çıktık.

Mardin yıldırım konagı

Azad ağa burnundan soluyarak şark odasında bir ileri bir geri yürüyordu.
2.oglu Behram hancı oğullarından adar hancı oglunun kardeşini vurmuştu ve kan davasının çıkmasına sebep olmuştu.

Oğluna döndü bir hışım " sen naptını sanırsın hancıogullarını vurmak ne demek soyumuzu kuruturlar bilmezmisin "

Behram " bav napaydım adamlığıma laf etti içmiştim kafam yerinde değildi bir yolu bulunur elbet" dedi.

Azad ağa sinirle oglunun suratına tokatı yapıştırdı.
" lan ne derse desin susacaktın senin yüzünden kan davası başladı. Ne bok yerse ye bu işi temizle senin belandan bıktım kardeşlerinden birine bişey olsun o zaman kendi ellerime sıkarım kafana haberin ola" son sözünü söyledikten sonra şark odasından çıktı

DELALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin