Adar sabah gözlerini açtığında kızını yatakta oturmuş ona bakarken buldu.
Şu an o kadar garip geliyordu ki bu durum ona ama havinin kendi kızı olduğunu duyduğunda ona karşı duyduğu sevgi inanılmazdı." günaydın " dedi kızına gülümserken.
Havin karşısındaki adama bakıyordu.
Dün nenesi senin baban demişti bu adam için." sen benim babammışsın nenem dedi "
Adar yatakta dogruldu kızını kucağına alıp yanağını öptü kokusunu uzunca içine çekti.
" evet nene doğru söylüyor ben senin babanım" dedi.
Havin omuz silkti.
" tamam ama annem duymasın kızıyor baba dememe" dedi.Adarın kaşları çatıldı.
" neden kızıyor annen?" Dedi.Havin dudaklarını büktü.
" bilmemki baba yok diyor hep" dedi.Adar kızını da alıp ayağa kalktı.
Yanağını öpüp " artık baban var annende kızamamaz" dedi.Havin heycanla " Gerçekten mi " dedi.
Adar kızın bu haline üzüldü bu kadar çabuk kabullendigine göre baba özlemi çekiyor olabilirdi.
Saçlarını okşayıp " Gerçekten " dedi kapıyı açıp çıktı.
Kızını kucağından indirdi.
" hatta bugün baba kız dışarıya çıkacagız " dedi.Havin sevinçle ellerini çırptı.
" yaşasın parka da gidelim herkes görsün babam var benimde " dedi.Adar bu cümlelerle yerle bir oluyordu.
Kızının bu kadar eksik büyümesi onu mahvediyordu." hadi seni annenin yanına götürelim üstünü değiştir kahvaltıyı da dışarıda yapalım " dedi.
Havin hevesli bir şekilde baş salladı.
Babasıyla ilk kez vakit geçireceği için çok mutluydu.Adar delalin misafir odasında kaldığını biliyordu.
Zaten kendi odaları kilitliydi.
Anahtarı da adardaydı.Kızının elinden tutup delalin olduğu kapının önüne getirdi.
Kızına dönüp " hadi içeri gir annen odada ben seni aşağıda bekleyeceğim " dedi.
Havin " ama sakın gitme tamamı bekle" dedi.
Adar kızın başını okşayıp " tabiki bekleyeceğim hadi gir " deyip kapının kolunu indirdi.
Odanın içine bakmadan kızının girmesini bekledi.
Kızı odaya girdiğinde ordan ayrıldı.Gidip üstünü değiştirmesi gerekiyordu.
___
Delal odaya giren kızını görünce oturduğu yerden kalkıp hemen kızını kucakladı.
Öpüp kokladı.
Dün gece babasıyla beraber uyuduğunu görmüştü.
Onları öyle görmek içini ısıtmıştı ve kızını babasından ayrı büyümekte hata yaptığını anlamıştı.Bu hem Kızına hem adara haksızlıktı.
Adarın kendisine yaptığının bedelini Kızına ödenmişti.Havin heycanla konuştu.
" anne hemen üstümü değiştir babam beni parka götürecek " dedi.Delal Kızına baktı ne kadar da mutlu görünüyordu.
" sen anneni özlemedinmi dün gece de yanımda uyumadın " dedi.Havin omuz silkti.
" babamla uyumakta güzel biliyormusun parka gittiğimizde herkes babamı görecek " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELAL
General FictionDelal önüne çıkan her zorluğu atlatırdı yada atlatıgına kendini inandırırdı peki yeni hayatında ki zorlukları atlatabilecekmiydi.