12

285 36 8
                                    

Adar karşımda çatık kaşlarıyla bana bakıyordu.

" anlamadım " dedi sorar gibi.

" bugün yadeyle konuşmalarınızı duydum. Ben anladım ki bu evlilik bitmeyecek kabullendim. Sende gereğini yap soyun devam etsin. Karın yap beni" dedim sesim de hiç bir duygu yoktu.

Yüzümü avuçlarının içine aldı.
Bir adım daha yaklaştı bana.
" delal sen zaten benim karımsın kim ne derse desin benim umrumda değil seninde umrunda olmasın. Sen beni sevmedikçe kendin istemedikçe sana asla dokunmayacagım" dedi.

Sıkıntılı bir nefes döküldü dudaklarımdan.
" seni sevmemi bekleme benden adar ben o hatayı bir kere yaptım.
Bir daha yapmam.
Bir daha bu kadar yara almayı göze alamam beni değil aşiretini düşün " dedim gözlerimi kaçırarak.

" bana bak gözlerime bak delal" dedi.

Utana sıkıla gözlerimi gözlerine kaldırdım.
" 10 yılda geçse bekliycem. Kalbindeki yaraların geçmesini bekliycem.
Aşiret benim umrumda bile degil herşeyden önce sen gelirsin benim için
Çünkü sen benim ailemsin, geleceğimsin " dedi.

"Amaa..." diye söze başlayacakken beni susturdu.

" daha fazla birşey duymak istemiyorum hadi uyuyalım" dedi.

" o zaman ben üstümü degiştireyim " dedim.

" aslında yakışmış kalabilir " muzip bir şekilde beni rahatlatmaya çalıştığının farkındaydım.

" yürü git be sapık" dedim geri çekilerek.

" ne dedim şimdi romantik tarafını göstermek isteyen gösterir demedinmi sen bende üstündekinin ne kadar yakıştığını söyleyerek romantiklik yapıyorum işte " dedi.

Tek kaşımı kaldırarak baktım ona " öylemi madem sen çok yakışırdın ben konakta da böyle gezeyim " dedim.

Hemen kaşlarını çattı " yavaşşş seni benden başkası böyle görsünde ben katilmi olayım istiyorsun" dedi.

" banane sen yakıştırdıgını söyledin " dedim omuz silkerek.

" ben söyledim de ortalıklarda böyle gez demedim güzelim odamızda gez yeter" dedi.

" çok beklersin" dedim.

" beklerim" dedi gülerek.

" arsız! " dedim ve hemen dolaba gidip alt üst takım olan bir pijama takımı aldım.
İç çamaşırıda aldıktan sonra banyoya ilerledim.

Adar hala pis pis gülüyordu.

Banyoda giyinip işlerimi de halletikten sonra odama geçtim adar yatagını seriyordu.

Artık yerde yatmasını istemiyordum.
Bugün beni anneme götürdükten sonra değil.
Birbirimize alışmamız gerekiyordu.
Her ne kadar onu sevmemi bekleyeceğini söylese de benim onu sevme ihtimalim çok düşüktü.
Özgüre karşı hiçbir şey hisetmek istemiyordum. Artık ama geçen yılları unutmak kolay değildi.
İçimde ona karşı sadece hayalkırıklıgı vardı.
Ondan beni yıllarca unutamamasını isteyemezdim zaten ama bir haftada başka birine gitmiş olması beni igrendiriyordu.
O davetiye bu konağa geldiği gün ona olan sevgim zaten bitmişti.
Böyle bir adamı sevmeye devam etmeyi kendime yakıştırmazdım zaten.
Geriye kalan tek şey hayalkırıklıgıydı.

Aklımda ki düşünceleri bir kenara bırakıp adara döndüm.

" yatak sermene gerek yok" dedim.

" niye odandan mı atacaksın valla bişey yapmadım " dedi.

" saçmalama be yatakta yatabilirsin " dedim.

Ağzı o şeklini aldı. Çok komik gözüküyor du.

" yemin et " dedi.

DELALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin