21

288 38 23
                                    

Adar yadesinin ve amcasının sözlerini duymasıyla öfkeyle gözlerini kapatıp açtı.

Gür sesiyle " ulan siz kimsiniz De benim için hüküm koyuyorsunuz"
Amcasına dönüp " amca ben senin kızını karımın üstüne almam " dedi.

Mirza amca silahını iyice kavrayıp emniyetini açtı.
" ne demek almam bu namusuzlugu yaparken karın aklına gelmemedi de şimdi mi geldi ulan !" Diye bağırdı.

" amca! Kızına dokunmadım bu işin içinde bir iş var çözeceğim zaman ver!" Dedi sinirle.

Yade araya girdi " ne zamanı adar karının veremedigi çarşafı Mihriban verdi. Şimdi imam gelecek nikah olacak kızın namusuna el sürmeden önce düşünecektin" dedi .

Duyduklarımla bir kaç adım geriledim.
Yade'nin bu kadar iğrenç sözler söylemesi beni şaşırtmamıştı ama namusuma laf etmesi ağır gelmişti.

Adar kükreyerek yadesinin üzerine yürüdü.
" lannn! Ulannn! Sen benim karımın namusuna nasıl laf edersin lan .
Napayım söyle yaşlı başlı kadınsın napayım sana.
Benim karımın namusuna laf etmeden önce kendini benim koynuma girmiş gibi gösteren namussuz toruna lafını söyle!" Diye bağırdı.

Arjin hanım " ağam düzgün konuş kızım bir hata ettiyse sende bir hata ettin. Kızım böyle ortada kalacak değil " heralde.

Adar kimseyi dinlemeden yanıma gelip
Kolumu tuttu " yürü gidiyoruz" dedi.

Kolumu çekiştirip elinden kurtardım.
" ben seninle hiç bir yere gelmiyorum".
Dedim.

Adar o kadar sinirli gözüküyordu ki boynundaki ve anlındaki damarlar şişmişti. Yüzü kıpkırmızı olmuştu.

" sana yürü diyorsam yürü sabrım kalmadı" dedi dişlerini sıkarak.

" sen beni bugün boşayacaksın sonra sen yoluna ben yoluma bir dakika daha yüzünü görmek istemiyorum " dedim göz yaşlarım dinmiş sesim net çıkıyordu. Ama kalbimin acısı hala yerli yerindeydi.

"Öylemi " dedi kafasını sallarken.

" öyle " dedim bende inatla .

" ulan bir kerede insan gibi konuşmaktan anla be kadın" diyerek beni bacaklarımdan tutugu gibi omzuna attı.
Omzunda çırpınarak inmeye çalışıyordum ama izin vermiyordu.

Ailesine dönüp " ben bu işi çözene kadar kimseden çıt çıkmayacak aşiretlere haber veren kendine mezar yeri beğensin.
Gözlerini amcasının gözlerine sabitledi.
" amca sende indir o silahı kızına dokunmadım bunu hepinize ispatlıycam bu oyun ortaya çıktındaysa bunu yapanlar korksun" dedi.

Arkasını dönüp konaktan omzunda benimle çıktı.
Ne yaparsan yapayım beni bırakmıyordu.
En sonunda saçlarını çekiştirmeye başladım.

" ahhh ulan rahat dur " dedi.

" bırak beni seninle hiçbir yere gelmiyorum dedim boşanayacagım seni" diye bağırdım.

Beni hiç takmadan kapının önündeki adamlardan birine bağırdı.
" seyit arabaya bin gidiyoruz!" Diye emir verdi.

Arabanın kapısını açıp beni de kendiyle beraber arka koltuğa yerleştirdi.
Seyit çoktan şoför koltuğunda yerini almıştı.

Arabadan inmek için kapıya yönelmiştimki adar arkadan iki kolumuda hareket edemeyeceğim şekilde sarıldı.
" seyit kitle kapıları " dedi.

" bırak beni! Nereye gidiyoruz istemiyorum sen ne yaptını sanıyorsun
Başkasının koyuna girdikten sonra senin yanında kalırmıyım ben " dedim.

DELALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin