Heja hanımla hastaneden çıkmış yeni yaşayacağım eve gidiyorduk.
Arabayı heja hanım sürüyordu.
Bende arka koltukta oturmuş kafamı cama dayamıştım.Hastanedeyken vücudumdaki yanık ve yaralardan dolayı doktorun yazdığı kremleri heja hanım almıştı.
Yol akıp giderken düşünüyordum.
Aklıma binlerce soru geliyordu.Dünya üzerinde bu kadar kötü insan varken neden bunlar benim başıma gelmişti?.
Geri dönüp hayatıma baktığımda kime bir kötülüğüm dokunmuştu? Kimin ahı tutmuştu da bu haldeyim?.
Düşünmekten beynim çatlayacaktı ama sorularımın cevabını bulamıyordum.
Peki... Peki o hiç sevmemişmiydi beni?
Bakışları yalanmıydı?
Sözleri yalanmıydı?
Ben sevilmeye hiç layık degilmiydim?
Bunların hiç birini bilmiyorum.
Ama bildiğim tek birşey varsa dokunuşları yalandı.
Bedenimden nefret etmemi sağlayacak kadar yalan bu yüzdendir ki bendenime birkez bile bakmamıştım.Yaralımın olduğunu sızlamalarından biliyordum.
Kremlerimi heja hanım sürüyordu.Bu düşüncelerle gözlerimden damlalar düştü.
Hemen sildim.
Belkide silmemeliydim.
Belkide göz yaşlarım beni temizleye bilirdi.Kalbime de lanet ediyordum.
Özgürün bile bu kadar sevmeyen bana
Tensel olarak fazla yaklaştığında bile kaçan ben nasıl olabilirde onu bu kadar çok sevmiştim.
Güvenmiştim.
Ben ilk defa o konakta bir ailem olabileceğine inanmıştım.Çok defa yıkılıp kalktım. Ama bu defa kalabileceğimi sanmıyorum çünkü bu defa dizlerim kanamadı. Kalbim onun ellerinde paramparça oldu.
----
Heja hanımla büyük bahçeli bir evin önünde durduk.
Müstakil bir evdi yolda gelene kadar gördüğüm çoğu ev de öyleydi.Heja hanım arabadan inip kapımı açtı.
" dahi kızım gel " dedi.Kafamı sallayıp yavaşça indim arabadan.
Heja hanım koluma girerek destek oldu.
Evin bahçesine girdik beraber.
Kapıda gördüğün adamla dona kaldım." o neden burda " dedim.
Heja hanım ne dediğimi anlamayarak baktım tarafa baktı.
" bizi o getirdi. Adamlardan birine söyleseydim hemen adarı ararlardı" dedi.
" o söylemez mi " dedim Hala hareket etmiyordum.
" söylemez Baran benden daha büyük bir tepki verdi ağabeyine onu ilk defa adara saygızlık yaparken gördüm " dedi.
Başımı aşağıya yukarıya salayarak ilerledim. Heja hanım da benimle beraber.
Evin tam önüne geldiğimiz de Baran bizi fark etti.
Elindeki sigarayı hızlıca attıp yanımıza geldi.
" nasılsın " dedi mahçup bakıyordu.
" iyiyim" dedim.
Başını sallayıp bize hafif Aralık olan kapıyı açtı.
İçeriye girdiğimizi görenler Ayaklandı.
Orta yaşlarda bir kadın heja hanımdan küçük olduğu belliydi.
Onun yanında duran bir genç kız ve 30'lu yaşlarda olduğunu tahmin ettiğim bir adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELAL
General FictionDelal önüne çıkan her zorluğu atlatırdı yada atlatıgına kendini inandırırdı peki yeni hayatında ki zorlukları atlatabilecekmiydi.