Bugün konakta humalı bir çalışma vardı.
Mavi ve Baranın kına gecesi yapılacaktı.Bende odamda hazırlanıyordum.
Kendi hazırlanmam bittikten sonra kızımı hazırlanacaktım.
Havini babasına teslim etmiştim rahat hazırlanabilmek için.Aynanın karşısına geçip kendime baktım mor bir yöresel giymiştim.
Belime altın kemerimi taktım.
Diğer altınlarımı da makyajımı ve saçımı yaptıktan sonra tadacaktım.
Havin için benimkinin aynısı bir yöresel diktirmiştim.Yöreselimi düzeltirken elimdeki kına her gördüğümde olduğu gibi yüzümü gülümseti bu kınayı adar hem benim hem kızım ellerine türkülerle yakmıstı.
Bir haftadır aramız oldukça iyiydi.
Hem kendim için hemde kızım için onu tamamen affetmiştim.
Hüzün gözyaşı kalp kırıklıkları istemiyordum artık.Düşüncelerimi bir kenara atıp, makyaj masama oturdum.
Makyajımı ve saçımı da yaptıktan sonra altınlarımı takıp ayaklandım.
Telefonumu alıp adara mesaj attım
Havini getirmesi için.Beş dakika geçmemiştiki odamın kapısı çalındı.
" gel" diye seslendim.
Odamın kapısı aralandı ve kucağında havinle adar içeriye girip kapıyı kapattı.
Adar bana döndüğünde beni baştan aşağıya süzdü yutkundu.
Birşey söylesin diye bekliyordum ama o sadece bakıyordu.
Aval aval beni inceliyordu.Diliyle dudaklarını ıslatıp " çok güzel olmuşun dünya üzerinde gördüğüm görebilecegim en güzel kadın sensin" dedi sonunda konuşabilmişti.
Ettiği iltifatla yüreğim hopladı.
Yüzümde kocam gülümsememle
" teşekkür ederim " dedim.Bende onu süzdügümde daha hazırlanmamıştı.
Kaşlarımı çattım bu kadar saat ne yapmıştı.
" sen niye hazır değilsin?"Kucağında hiç sesini çıkarmadan bizi izleyen kızımızı gösterdi gözleriyle.
" havin xanımla oyun oynuyordum".Havine baktım dudaklarını büktü.
" annecim ben sana demedimi babana söyle hazırlansın sen gidip oyunmu oynadın" dedim.Omuzunu silkip " hemen hazırlanır benim babam süperkahraman herşeyi hemen yapar " dedi baba babakmadan babasına doğru konuşuyordu.
Adar kızının yanagından kocam öpüp
" baban kurban olsun sana " dedi.İkisini birbirini seviyordu.
Ben ne olacaktım ilgilenen yoktu benimle.İlerleyip havini adarın kucağından aldım.
" hadi hadi ayrıl bakalım çok sevdiğin babandan.
Zaten delal kimki hep birbirinizi sevin siz " diye sitemle havini kucagimdan indirdim.Yatağın üstündeki elbisesini gösterdim.
" bak sende bunu giyeceksin ikimiz aynı olacağız " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELAL
General FictionDelal önüne çıkan her zorluğu atlatırdı yada atlatıgına kendini inandırırdı peki yeni hayatında ki zorlukları atlatabilecekmiydi.