Nakon večere Nikola je legao na kauč u dnevnoj sobi a Nora je nasuprot Nikolinom odgovaranju oprala tanjire. Izgleda da joj je posebno neprijatno sada. Oprala je sudove i pribrala se te je došla kod Nikole.
-staviću krila, lepše spavam kada su sa mnom- rekla je
-već ćeš da spavaš- pitao ju je a ona nije znala šta da odgovori te se pravila da ga nije čula. Stavila je krila koja su skroz promenila njen izgled, bila je lepa sada je još lepša, ima poseban sjaj.
-ne smetaju ti kada de nasloniš negde- pitao ju je Nikola
-ne hahah- Nikola se uspravio te je Nora sela pored njega
-izvini jutros sam izašla bez razmišljanja i otvorila sam vrata
-nema veze samo pazi šta pričaš pred Ognjenom-Nora je klimnula glavom te joj je za oko zapala Nikolina brada koju je očigledno veoma negovao
-mlad si a imaš dugu bradu, retko ko ima taj stil- zapazila je
-ali mi lepo stoji- pitao je
-da, svakako- rekla je pruživši ruku i dirnuvši je, naravno ponovo jer je odrasla kao radoznala vila u svetu bez muškaraca. Nikola se nasmejao te joj je uhvatio ruku i poljubio je, Nora ga je samo pogledala, oči u oči zatim trzaj i skretanje pogleda od strane vile. Nikolin osmeh i neprijatnost. Gledali su nekakvu emisiju na tv-u ta idelja je izgleda nastala spontano.
-prispavalo mi se- rekla je Nora
-i meni je- složio se Nikola te su zajedno pošli u sobu, Nikola je uzeo stvari te se presvukao u kupatilu a Nora se presvlačila u njegovoj sobi
- mogu da uđem- pitao je Nikola
- ne još, rekla je Nora koja je imala problem sa oblačenjem donjeg dela pidžame jer nikada nije videla ništa slično
- treba mi pomoć, možeš samo da uđeš okrenut leđima da bih videla kako si ti obukao ovo- rekla je a Nikola je uradio to što je zahtevala, uspela je da se obuče.Čudan i stran osećaj, osmehnula se te je povukla Nikolu za rukav i on de okrenuo te je zamalo udario u nju. Legli su u krevet te je zavladala tišina i nesanica. Oboje su se vrteli po krevetu ali nisu mogli da zaspe. Na kraju je ipak prvi zaspao Nikola dok je Nora bila u kuhinji gde je pila vodu. Zauzeo je čitav krevet, setila se, legla je njemu na rame i malo ga je pogurala. Nakon nekoliko minuta dodatne nesanice zaspala je i vila.Ovoga maglovitog jutra prvi se probudio Nikola, Nora mu je idalje ležala na grudima dok je njena kosa bila raščupana i rasuta po njegovoj bradi, osmehnuo se te ju je pomazio, ležao je tako i gledao u telefon dok se nije i ona probudila. Kada se probudila odmah se sklonila od njega, njemu je to jako simpatično, kako se stidi od njega.
-dobro jutro- rekao joj je te ju je poljubio u obraz, namerno, pocrvenela je te je i ona njemu poželela dobro jutro
-šta gledaš to- pitala ga je
-ma ne znam, nebitno- zaključao je telefon te se okrenuo ka njoj, bili su jako blizu nosevi su im se skoro dirali ali naravno da je neko morao da prekine to dešavanje. Vrabac je udario u prozor te je prestrašio Noru koja se zabila u Nikolu koji joj se smejao. Oboje su ustali da pogledaju kako je vrabac ali nešto potpuno drugačije ih je dočekalo kao prizor ispred prozora. Rusalka koja ih je nepomično gledala, oboje su se uplašili.
-ostani unutra- rekla je Nora te je izašla napolje do nje
-šta radiš kod ovog izdajnika-pitala ju je Rusalka
-pazim ga od vas- odgovorila je -nemaš oko čega da brineš što se njega tiče- rekla je
-povredio je tvoja osećanja, vile brane jedna drugu- rekla je Rusalka zavirivajući u kuću
-ne, u redu sam- rekla je Nora ali je Rusalka nije poslušala, telepatskim moćima je otvorila vrata te je ušla unutra i došla do Nikole I samo što ga nije očarala
-stani- rekla je Nora koja je dala sve od sebe da je magijom spreči, oči su joj zasijale i kosa se razletela. Njena magija je slabija nego inače jer je u poslednje vreme često odvojena od krila. Rusalka se okrenula te se uhvatila za glavu, sa njom je to uradio i Nikola. Nora nije posustajala sa magijom dok Rusalki nije pošla krv na nos te se onesvestila. Nakon toga prišla je Nikoli.
-dobro si- pitala ga je a on je klimao glavom
-pomozi mi- vezali su Rusalku konopcem koji su poprskali naftom koje vodene vile ne podnose.Nakon nekog vremena Rusalka se probudila.
-rekla sam ti da nemaš oko čega da brineš, pogledaj- uhvatila ju je za ruku te su obe zažmurale i tako joj je telepatskim putem objasnila sve
-Nikola priđi i ti- rekla je Rusalka te ga je uhvatila za ruku i tako zapravo videla njegovu nameru sa Norom koja nije bila onakva kakvom je ona smatrala. Rusalka je samo zažmurala te je nestala, Nora je odahnula, zagrlila je Nikolu.
-nećemo imati problema sa njima više-pitao ju je Nikola
-sa njom ne, ne znam za ostale- rekla je Nora
-moram kući sada- rekla je dok je išla u kupatilo da se presvuče
-večeras dolaze i ostali da znaš da nećemo biti sami- rekao je Nikola dok je Nora bila u kupatilu
-mhm-promumlala je Nora kada je izletela iz kupatila
-idem ja sada, vidimo se- poljubila ga je u obraz- pazi se
-ti takođe- rekao je Nikola te je Nora otišla
Veče je brzo došlo, iako se Nori činilo da je jako sporo prolazio čitav dan je protekao jako brzo. Nora je obukla najlepšu odeću koju je juče kupila u kupovini sa Nikolom. Očešljala je kosu sa četkom i stavila je lančić koji joj je poklonio Nikola te se uputila ka njemu, krila je ostavila kući. Nikola ju je ipak čekao ma izlazu iz šume u svom autu te su brzo stigli kod njega.
-prelepa si- rekao je Nikola
-hvala
-društvo je već došlo da znaš- rekao je, Nora se samo osmehnula te su pošli.Kada su ušetali u kuću naravno svi su ih pogledali, Ognjen se iznenadio kako Nora lepo izgleda, izgleda kao obična devojka smao mnogo lepša.
-ćaoo- pozdravila je Nora sve, ona i Nikola seli su jedno pored drugog preko puta Nikolije i Sandre dok je Ognjen sedeo na fotelji.
-ovo od pića je sve alkoholno, mislim da nije dobra ideja da piješ to- šapnuo joj je Nikola a ona je samo klimnula glavom. Nikola je doneo piće svakome, svima sem Nori alkohol.
-nije valjda da ne piješ- nasmejala se Nikolija
-Nora ne podnosi alkohol baš najbolje, ako želiš da je vodiš kod doktora sutradan može i da pije- rekao je Nikola branivši Noru
-dobro samo pitam- prevrnula je očima Nikolija
-ništa ne razumem, kako ste se upoznali- pitao je Ognjen Nikolu i Noru
-previše privatno pitanje- rekao je Nikola
-a daj Nikola zanima nas- rekla je Nikolija
-upoznali smo se na jezeru, Nikola je fotografisao a ja sam se kupala u jezeru i eto- rekla je Nora sa osmehom
-tebe je fotografisao- pitao je Ognjen bezobrazno
-ne, tebe, glupa pitanja postavljaš zašto bi mene fotografisao ako se nismo ni poznavali- začepila je usta Ognjenu besna vila, Nikola se nasmejao te je stavio svoju ruku njoj na butinu što je Nikoliji zapalo za oko.
YOU ARE READING
Magija krila
FantasyVilinski život za koji malo ko zna, ponekad može da bude zanimljiv. Posebno kada je neobična ljubav između vile i običnog smrtnika u pitanju. Sukob vilinskih i ljudskih osobina, navika i života preterano je interesantan i komplikovan. Do kakvih se...