Ognjen oslepljen vilinskom lepotom ali i željom za ženskom osobom razmenjivao je nežne poljubce dok su mu se u glavi borile ideja o tome da zaista započne nešto sa Tijanom i da postupi čovečno u ovakvoj situaciji i ideja o tome da je iskoristi. Ipak kada je procenio prednosti jedne i druge situacije pobedila je ova prva. Tijana omamljena alkoholom uzvraćala je poljubce ali ju je Ognjen prekinuo.
- možda je bolje da ovo nastavimo sutra, kada budeš trezna- rekao je Ognjen i tada je Renata ušla u sobu
- slažem se- odmah čim je videla šta se dešava dodala je i ona, Ognjen ju je pogledao te je klimnuo glavom, Tijana je položila glavu ma njegovo rame. Ubrzo su se Nikola i Nora vratili, Tijana je spavala na Ognjenovom ramenu, Ognjen je imao Tijanin sjaj po usnima a Renata je samo bledo gledala i ispijala sok.
- šta se desilo ovde- odmah je buknuo Nikola ne očekujući od Ognjena ono što je uradio
- ništa, Tijana se napila i poljubili smo se ali sam je zaustavio u tome- rekao je Ognjen Nora je odmahnula glavom i pošla je ka Tijani koju je uputila u sobu gde ju je ostavila da spava a zatim se vratila.
- ti si je zaustavio- viknuo je Nikola
- Nikola stvarno je tako bilo, nemaš oko čega da brineš- rekla je Renata i tako je smirila Nikolu
- nisi trebao da je napiješ, ona ne pije alkohol- rekao je malo smireniji Nikola
- nisam znao, ne bih to uradio da sam znao- rekao je Ognjen, tada je Nora uhvatila Nikolu za ruku i time ga je dodatno smirila iako ni sama nije znala Ognjenovu nameru. Odlučila je da poveruje nepoverljivom Ognjenu i tako je iznenadila i Nikolu i njega samog. Vrlo brzo nakon ovoga atmosfera je bila dosta drugačija, niko ni sa kim nije pričao, više nije bilo smeha i žamora. Muzika je bila ta koja je još malo održavala atmosferu, Nora je obilazila Tijanu koja je spavala. U jednom trenutku dok su idalje svi bili tu Tijana se probudila te je došla kod svih njih. Sela je pored Ognjena koji ju je upitao da li je dobro na šta je ona klimnula glavom.
- sve je okej, nema potrebe za brigom- rekla je Nora potapšavajući Nikolu po ramenu, bio je neraspoložen, više nego iko ovde.Nije želeo da Nora i njene drugarice budu povređene zbog nekoga koga du upoznale preko njega. Ubrzo nakon ovoga Ognjen je otišao kući a Nikola je insistirao da Renata i Tijana večeras ostanu kod njega, uz pomoć Norinog ubeđivanja pristale su. Nora im je pripremila krevet u Nikolinoj sobi dok je Renata pomagala Nikoli u spremanju dnevne sobe.
- dobro si- upitala je Nora Tijanu dok joj je pomagala da se smesti u krevet
- jesam, ne brini, sve je u redu, Ognjen je stvarno ispao fer, nemas oko čega da brineš- odgovorila je ošamućena vila
- imam, Ognjen je veoma nepredvidiv, dobro razmisli kada činiš korake sa njim- upozorila ju je Nora i tada je Renata ušla u sobu.
- ako vam bilo šta treba u dnevnoj sobi sam zajedno sa Nikolom- rekla je Nora te je uzela pidžamu iz ormana i okrenula se ka vratima.
- mogu ovde da se presvučem- pitala ih je a one su se samo nasmejale i odgovorile su pozitivno te se Nora presvukla i otišla je u dnevnu sobu gde je Nikola namestio krevet za spavanje.
- nisam siguran u Ognjenove namere- pričao je Nikola dok je Nora ležala na njegovom ramenu u toplom krevetu
- ni ja nisam mogla da predpostavim da će Tijana ovo uraditi ali eto, desilo se- dodala je Nora te su se oboje nasmejali
Nikola joj ke prstim dirao kosu, okretao ju je oko prsta sve dok se nije pobunila jer ju je malo počupao, tada joj se izvinio i prestao je. Okrenula se ka njemu te je spojila njihove usne u dug poljubac za vreme njega setila se događaja iz kluba te se ponovo unervozila zbog toga. Naglo je ustala i upitala je Nikolu da li je potrebno da dodatno porazgovaraju o tome svemu, osmehnuo se tako da joj je omekšao srce.
-razumeo sam svoju grešku- rekao je te je sklonio osmeh sa svog lica a Nora je ponovo legla na njegovo rame.Bio je svestan toga da na sve što joj ne odgovara i da zbog svega što bi je ljutilo mora da menja sebe jer zna da ta ljutnja ne bi izašla na ništa dobro, ipak su vile osvetoljubive i neobazrive kada se naljute, tada oslepe po pitanju drugih osećanja. Takođe znao je da to nije u redu, da će tako ispaštati ali bio je spreman da zbog nje podnese veliku žrtvu. Njihov dalji razgovor bio je o Nikolinom detinjstvu. Kao dečak obožavao je blejd-blejd i sa njegovim drugovima bi se često borio, obično je bio pobednik, barem se time hvalio. S' obzirom da je to pričao svojoj devojci možda je malo i preterao. Pored blejd-blejda voleo je jugio karte, imao je najbolju drugaricu zove se Marija. Živela je odmah do njegove kuće i svaki dan bi se nalazili. Često joj je objašnjavao kako se igra jugio ali nikada nije razumela, sa blejd-blejdom se snašla. U početku bila je velika muka u povlačenju ali kada je shvatila više nije prestajala. Jednog dana Marija mu je saopštila tužnu vest da se za nedelju dana sele, već tada kada je to rekla Nikola se mnogo rastužio, unapred je tugovao zbog toga ali je to vešto prikrivao kada bi ona dolazila kod njega. Marija je otišla a ostala su samo sećanja, rastali su se kao jako mali tako da nisu ostali u kontaktu zbog čega Nikola i dan danas žali. Dok joj je to pričao svojim grubim glasom Nora je zamišljala sve te scene, vidi se da se rastužio bilo joj je jako žao, mazila mu je grudi. Kada je prestao sa pričom ustala je te ga je tužno pogledala a on se osmehnuo.
-rastužila si se zbog mene- pitao ju je sa osmehom a ona je samo klimnula glavom
-idalje imaš karte i blejd-blejd- pitala ga je a on je odgovorio potvrdno
-hoćeš da me naučiš- pitala je sa znatiželjom a on se osmehnuo onako slatko a u isto vreme zadivljeno jer je to zanima.Jutro je, kišno i sumorno vreme vladalo je gradom, Tijana je obožavala takvo vreme dok su druge dve vile prezirale. Tijana je ustala širokog osmeha iako je svesna šta se juče desilo, nije osećala grižnju savesti i kajanje, šta više jedva je čekala da ponovo vidi Ognjena. Njegovo prisustvo budi joj adrenalin u telu a ona je njegov veliki obožavalac. Renata se probudila zbog Tijane koja je ustala rano da bi pila vodu, to je bio dodatni razlog za nervozu od ranog jutra. Dok je Tijana išla ka kuhinji u dnevnoj sobi je zatekla Noru i Nikolu idalje u krevetu, spavali su zagrljeni. Pomislila je kako bi tako mogla ona izgledati sa Ognjenom ali se ubrzo namrštila jer nije znala da li je to zapravo ono što ona želi. U povratku iz kuhinje iako tihim korakom uspela je da probudi Noru koja je jako oprezna od situacije sa Rusalkama. Nora je pogledala na sat a Tijana se vratila u sobu nakon pogleda upućenog Nori, podigla je obrve i dlanove, usnama je govorila "izvini" Nora se samo nasmejala. Nakon što je videla da je deset sati i da su rezultati takmičenja verovatno objavljeni obuzeo ju je adrenalin, požurila je kod Tijane i Renate u sobu ostavljajući iza sebe Nikolu koji je idalje spavao.
-Tijana kako da vidim ko je pobedio na takmičenju- pitala je nakon što je upala u sobu i time preplašila obe vile. Tijana je uzela Norin telefon i poslužila se njime te je posle par dugih sekundi pronašla rezultate takmičenja.
-ovo si ti- rekla je pokazavši joj rezultate
-uspeli smo -ciknula je dok je skakala od sreće. Odmah je otrčala do Nikole koji je idalje bio zakovan za krevet. Skočila je na njega, ublažavajući pad, kada se okrenuo uputio joj je blagi osmeh i poželeo joj je dobro jutro.
-jeste dobro, uspeli smo, vidi- pokazala mu je rezultate takmičenja a on je razrogačio oči. U očima mu se pojavio neki poseban sjaj, sjaj sreće. Bio je ponosan na sebe ali i na Noru bez koje se sve ovo ne bi dogodilo, jer važnu ulogu na fotografiji ima i sami glavni lik fotografije. Povukao ju je u zagrljaj tako da je tada skroz pala na njega, smejala se dok ju je on njihao levo-desno. Iz sobe su izašle Renata i Tijana te su se nasmejale prizoru i čestitale su na pobedi.
YOU ARE READING
Magija krila
FantasyVilinski život za koji malo ko zna, ponekad može da bude zanimljiv. Posebno kada je neobična ljubav između vile i običnog smrtnika u pitanju. Sukob vilinskih i ljudskih osobina, navika i života preterano je interesantan i komplikovan. Do kakvih se...