Vratili smo se u sobu, bila je dosta velika, uredna. Naše stvari kvarile su enterijer koji je bio braon-belo-crne boje. Sve je bilo u tim bojama. Prelepo.
Nora je odmah otišla do kupatila gde se istuširala i izašla je u spavaćici.
-preumorna sam- rekla je dok se bacala na krevet sa ogromnim i mekanim dušekom
-tek ćeš sutra biti, idemo na skijanje- rekao sam a ona se nije pomerala, žmurala je i nije imala reakciju.
- ja to ne znam- rekla je hvatajući se za glavu
- možeš da naučiš- utvrdio sam pre nego što sam u ja otišao u to famozno kupatio. Kupatilo je kao i soba bilo lepo opremljeno, pločice su bile sivo crne boje i odlično su se slagale uz belu keramiku. Istuširao sam se, nadao sam se da će me u krevetu dočekati budna Eleonora ali ipak to se nije desilo. Zaspala je, prelepog lica, belog i maznog. Pre spavanja ponovo je stavila krila jer zaista bolno podnosi ukoliko ih duže vreme nema. Pretpostavljam da bi imala istu reakciju kao i Tijana. Krila su joj bila prelepa, zeleno-žute boje, te boje prelepo su joj se slagale uz kosu a i uz oči. Prosto je delovala očaravajuće kada ih ima na sebi. Pokrio sam je a zatim sam i sam legao pored nje. Imao dam veliku želju da joj dotaknem krila, nikada to nisam učinio jer kao što vile kažu za njih je to najveća intima i privatnost. Radije bi sa mnom završila ispod tuša nego dopsutila da ih dodirnem. Zapravo nikada nismo ni došli u takvu situaciju gde bih to spontano mogao uraditi. Ne znam kakvu bi to reakciju probudilo u njenom telu, kako bi odreagovala i šta bi se desilo. Iskontrolisao sam se, uspeo sam, okrenuo sam se na drugu stranu, njoj sam okrenuo leđa i ubrzo sam utonuo u do sada najlepši san. Spavala je pored mene negde daleko, veruje mi što mi je jako bitno. Dok sam te misli premotavao u glavi na licu mi se nalazio smešak. Utonuo sam u jako dubok san i nisam se budio do trenutka do kad mi Nora perom nije zagolicala nos. Verovatno joj je dosadilo da me čeka da sam ustanem.-dobro jutro- rekla je smeškajući se, protrljao sam oči i tada sam zapravo video da mi se nalazi jako blizu
-dobro jutro, vilo- poljubila me je, izgleda da sam joj baš nedostajao dok sam spavao tu odmah pored nje
- noćas si mi gledao krila, jako dugo, hteo si da ih dodirneš zar ne- upitala me je a ja sam se iznenadio kako je saznala za to, osvrnuo sam se po sobi te sam potražio kamere ali ih nisam našao.
- znaš da čitaš misli- upitao sam je odmah uplašeno
- ne, krila su mi rekla- odgovorila je a tek tada sam se začudio, krila, naravno kako krila mogu bez nje znači da su ona živa za sebe
- da, istina je- odgovorio sam pomalo postiđeno dok me je ona držala za ruku
- verujem ti, misliš da bih inače mogla da spavam pored tebe sa njima- upitala je ali se postavilo kao retorsko pitanje
- dodirni ih slobodno samo lagano da ne bi opao sav vilinski prah sa njih- rekla je a ja sma tek tada osetio ogromnu struju neprijatnosti, nisam mislio da će se to tek tako desiti. Osmehnuo sam se, nisam znao šta da radim, da li da je poljubim pre nego joj dodirnem krila, to bi možda bilo previše glupo a možda i nije to je najintimniji deo njenog tela. Ipak sam to uradio, mislim da je to i meni i njoj ulivo više sigurnosti u ovo što se dešava. Poljubio sam je nakon čega sam lagano dodirnuo njena krila. Nasmejala se izgleda kao da je golica.
- golicljiva si- upitao sam je a ona je klimnula glavom, kada sam pogledao svoje šake na njima sam video svetlucavi prah, to je zapravo vilinski prah o kome je pričala.
- nije previše opalo- upitao sam je pomalo uplašeno
- ne, u redu je, niko mi do sada nije dirao krila zato se to desilo- dakle ovo je kao uklanjanje nevinosti. Klimnuo sam glavom a tada sam je ponovo poljubio.
-ovaj vilinski prah izgleda magično- rekao sam a tada mi je i sama vila priznala da je lekovit i da od njega ubrzano zarastaju rane. Prst koji je bio prekriven njime stavio sam na krastu koja je samo nestala, ostao sam u čudu. Zaista magično.-hajde da preskočimo doručak i odemo odmah sami na bazen, verovatno nikoga nema tamo sada- predložio je Nikola dok su idalje ležali na krevetu u hotelskoj sobi
- kupaći- upitala ga je
- pogledaj u torbi je, lično sam ga ja izabrao- rekao je smejući se. Nora je ustala i počela je da pretura po torbi, napokon našla je svetlo plavi kupaći koji joj savršeno ide uz kosu. Bio je iz dva dela i Nikola je znao da nema potrebe da kupuje bilo kakve atraktivnije. Pored toga što je ponosan na građu svoje devojke znao je da bi joj bilo pomalo neprijatno da takva izađe pred druge jer je stekla osećaj ljudskosti koji do skoro nije imala. Pogledala ga je sa osmehom i zagrlila ga je.
- slaže ti se uz kosu- rekao je Nikola smejući se, dok ga je grlila
- sviđa mi se, hvala ti-
- hajde sada spremi se u kupatilu imaš bade mantil, navuci ga preko kupaćeg- rekao je Nikola dok je odlazila u kupatilo. Nakon par minuta za koje je Nikola gledao u ekram svog ali i Norinog telefona ona je izašla. Kosu je splela u dve pletenice i kao što joj je rekao bila je u bade mantilu.
- da vidim kako ti stoji, pogodio sam broj, zar ne- nije mu odgovorila na pitanje, umesto toga samo je odvezala kajš bade mantila. Sve je sam zaključio. Plavi bikini joj se savršeno pripijao uz telo koje je bilo savršenog tena. Osmehnuo se a za njim je i ona.
- hajde spremi se i ti- bacila mu je drugi bade mantil na krevet. Ustao je i potražio svoj šorts za kupanje u torbi kada ga je našao tu u sobi obukao ga je dok se Nora pravila kao da ga ne gleda.
- spreman sam- rekao je a tada se Nora okrenula ka njemu, smejao joj se jer navodno nije gledala. Prišao joj je i uhvatio ju je za ruku te su krenuli u prizemlje gde se nalazio zatvoreni bazen.Nikola je bio u pravu, trenutno se na bazenu nije nalazio niko. Nora i on bili su sami, vila je plivala dok ju je Nikola u početku sa divljenjem gledao. Plivala je spretno, brzo kao da je ranije trenirala plivanje. Zapravo to je prednost toga što je vila. Kada se izmorila od plivanja shvatila je da je Nikola samo posmatra. Okrenula se ka njemu i nasmejala se te ga je pozvala da dođe do nje dok se ona nalazila na pola bazena. Došao je do nje, naravno dosta sporije nego što je ona očekivala. Zagrlila ga je, uzvratio je stisak oko njenog tela.
- može li se takvo plivanje naučiti-
-rekla sam ti već da ne može- smejala se dok me je gledala ravno u oči.
-hoćeš da plivamo zajedno- klimnuo je glavom te ga je ona uzela za ruku i povela ga je kroz bazen svojom brzinom. Kada su se oboje umorili legli su na ležaljke koje su se nalazile pored bazena. Jednog trenutka Nikola je ustao te se okrenuo ka Nori.
- sada ću uraditi nešto što u našem svetu nazivamo prošenjem, momak daruje devojci prsten i upita je, Nora da li želiš da se udaš za mene?- kleknuo je ispred nje držeći prsten u ruci, van njegove kutijice. Nora nije znala kako da reaguje, na prvu je izgledala kao da se uplašila. Ruke je stavila preko usta a tada se Nikola nasmejao.
- u našem slučaju ovo bi značilo, Nora želim da postanem vilenjak, želim da postanem jedan od vas i spreman sam da svoj život proveden pored tebe, da li si ti na to spremna- nastavio je sa postavljanjem pitanja koja su sve više iznenađivala Noru.
- naravno da sam spremna ali da li si siguran, to je velika odluka-
-sto postotno siguran, dugo sam razmišljao o tome- smeškajući joj je rekao dok ona idalje nije verovala svojim čulima u to što je uveravaju da se dešava. Zagrlila ga je i skoro je zaplakla kada jr shvatila šta zapravo sve ovo znači. Nakon zagrljaja Nikola joj je stavio prsten koji je naravno počela da zagleda. Prsten je bio zlatan sa zelenim kristalom. Vilinski. Zaista joj se dopao, potrefio je njen ukus.
- prelep je- rekla je Nora tražeći njegove usne dižući glavu ka njima. Poljubio ju je.
YOU ARE READING
Magija krila
FantasyVilinski život za koji malo ko zna, ponekad može da bude zanimljiv. Posebno kada je neobična ljubav između vile i običnog smrtnika u pitanju. Sukob vilinskih i ljudskih osobina, navika i života preterano je interesantan i komplikovan. Do kakvih se...