Na dobro poznatom jezeru, daleko od svih, potpuno osamljeni nalazili su se Nikola i Nora. Veče je nadvladalo ali ih je to samo podstaklo da odu na jezero. Sada kada je Nikola potpuno prilagođen vilinskom životu sve je mnogo lakše. Konstantno su zajedno, neki bi mislili da je to mana, da će jedno drugome brzo dosaditi ali nasuprot tome dešava se njihovo bolje funkcionisanje. Srećniji su i zaljubljeniji nego ranije.
Norinoj pećini bila je potrebna muška ruka. Sada je bila mnogo uređenija, samim tim toplija i prijatnija za boravak. Nikola je svojim ulaskom u vilinski život sa sobom među vile doveo nekakve sprave za koje oni nisu znali ali su im jako olakšali život. Primer za tako nešto jeste bio upaljač, vile su idalje bile u svetu gde su vatru palile same, bojale su se upaljača jer su smatrale da je to nekakvo oružije. Nikola ih je upoznao sa njim i sve je bilo u redu, sada se većina time služi. Takođe mnoge mlađe vile počele su da se oblače savremenije, ne plaše se grada ali se idalje paze ljudi jer su oni ti koji im najviše mogu naštetiti.
- bolje mi ide- upitao je Nikola Noru dok je vežbao brzo plivanje
- naravno, alii nikada nećeš biti brz kao ja- smejala mu se dok je on pravio facu ruganja. Prišao joj je brzo te ju je zagrlio. Jedino što je vila na sebi sada imala bila su njena krila, nema potrebe da ih skida jer je pored nje on. Potpuno mu veruje, šta više veruje da će joj pomoći ukoliko upadnu u problem, ako ih ljudi vide.
Jako su se zbližili kada se on doselio kod nje, naravno nastavio je sa svojim životom koliko je mogao. Idalje fotografiše i idalje mu je Nora omiljeni model. Ognjen i Tijana znaju pravu istinu gde se nalazi dok Nikolija misli da se negde preselio sa Norom i da je samo želeo da se odalje, zato se ne viđaju.
Najteži deo bila je Anabela, bila je jako uznemirena kada ga je Nora dovela kod nje u selo. Uz malo prepirke i nabeđivanja, razgovora i uz puno razmevanja i svesnosti Anabela je shvatila da Nikola zapravo ne može da naškodi njihovom selu.Ipak pojedine vile odlučile su da se klone Nikole, nije bio previše pouzdan samim tim što je ljudsko biće.
Norina talasasta kosa je skakala gore dole dok je ona trčala kroz šumu do kuće. Zapravo dolazak do kuće nije bio pravi razlog za trčanje. Nikola ju je jurio, na putu do kuće odlučili su se za igru koju joj je Nikola objasnio. Jurke. Sada on nju juri, malo teži deo jer je vila jako brza i spretna. Teško se umori tako da je Nikola bio taj koji je pravio česte time out-ove, dok je Nora bila ta koja je često popuštala i usporavala da bi je Nikola kad-kad i sustigao.
- stvarno ne postoji nekakav napitak koji bih mogao da popijem i dobijem vašu brzinu- upitao je Nikola Noru dok su odmarali ispod visokog jasena.
- naravno da ne, video si to na nekakvom filmu zar ne- pretpostavila je Nora
- nismo mi veštice, one se služe prirodom i materijom, mi samo manipulišemo emocijama- objasnila mu je ponovo
- veštice postoje- upitao ju je zaista radoznalo ozbiljne face a vila se tada nasmejala i slegla ramenima.
- možemo to da pitamo najstariju vilu u selu, Aleksandru, možda je imala susreta sa njima ako postoje- rekla je nakon smeha
Nikola im je odjednom spojio usne stavivši ruku na njenu donju vilicu ispod uha. Radio je tačno ono što vila želi da radi, ubacio je u njena usta jezik te je poljubac postao još strasveniji. Nakon magičnog događaja odjednom se odmakao od nje i složio začuđenu facu.
-to rade vile, manipulišu osećanjima- sa osmehom mu je rekla Nora, Nikola je podigao obrve.
- to znači da ti možeš da me nateraš da uradim šta god poželiš- pokušavao je da bolje razume
- nisam toliko obučena, umem samo da manipulišem sa osećanjima ljubavi i ostalim dešavanjima koja se ubrajaju u zaljubljenost. Jedino ako si stvarno zaljubljen mogu sve to da kontrolišem naravno. Da istaknem ovo je bio prvi put da to koristim, misam znala da ću uopšte uspeti u ovome- pravdala se vila dok je Nikola idalje bio u blagom šoku
- hajde sada da nastavimo put kući,umorna sam- skočila ne vila hitro ma njene bose noge te je stala naspram njega dok je on idalje sedeo bez reči.U "kući" širio se miris prirode, kamenja, zemlje i biljaka kako bi neki to opisali zelenila. Dok se Nikola idalje privikavao na taj miris vili je bio vrlo poznat.
Nikola je sedeo na starom krevetu dok je vila pripremala nešto da pojedu.
-znaš da su telefoni uveče zabranjeni- povikala je Nora čim je videla da Nikola gleda u ekran
- kao što sam ti rekla loše utiču na san i uveče vilama smetaju jer nam je tada pažnja ionako poljuljana zbog umora- ponovila je jer je razumela da je Nikola nije shvatio za ozbiljno
- u redu, izvini, Ognjen me pita kako se snalazim kada ćemo se videti- pravdao se iako je znao da Nora to ne voli i da smatra da za tim nema potrebe.
- mogu sutra doći do nas- predložila je Nora a tada je Nikola podigao obrve
- misliš da je poželjan ovde blizu vila- pitao ju je a tada je i sama Nora shvatila ko je osoba koju bi ona ugostila kod sebe kući. To je najomrženija osoba u selu sada i u budućih 10 godina sigurno. Osoba koju vile smatraju dostojnom nasilnim Rusalkama i za koju jedva čekaju da ispašta kada se Rusalke ponovo pojave.
- u pravu si, reci im da ćemo sutra navratiti- napisao je poruku a zatim je odmah ostavio telefon sa strane i prišao je da pomogne.
- vila i ljudsko biće ne mogu da imaju potomstvo- pitao ju je dok su večerali
-nažalost ne mogu ali uvek postoji nada da će se roditi nova vila koju ćemo moći da udomimo i prisvojimo kao svoje dete- pokušavala je da ublaži situaciju Nora. Kada je videla da je Nikola nakon ovoga što je rekla postao rasejaniji i neraspoložen uhvatila ga je za ruku preko stola. Pogledao ju je i tada su se oboje osmehnuli.
- izvini zamislio sam se kako bi to bilo divno- ponovo se pravdao, Nora je prevrnula očima a kada je shvatio zašto je to uradila nasmejao se.
Ubrzo završili su sa večerom i tada su oboje legli u krevet gde su spavali najboljim snom koji su ikada imali.Nakon što su posetili Ognjena i Tijanu Nora i Nikola bili su na drugačijem položaju u vilinskom selu. Gledali su ih sa poštovanjem, koji je razlog za to nije bio baš najjasniji ni njima. Smatrali su da je to tako jer ipak nisu ostavili Tijanu samu sa ljudskim bićem i jer se ipak interesuju za njen život.
Danas je praznik u vilinskom selu, ovaj dan praznuje se jednom godišnje, smatra se da su se na ovaj dan prvi put vile pojavile u ovom predelu.
U selu je vladala prelepa atmosfera, vile su pevale i igrale u svojim najlepšim haljinama.
-Nikola uzmi ovo kod sebe- Nora mu je pružila nekakav kamen, nesvakidašnji, izgledao je potpuno strano, kao da je unikat.
- šta je to- pitao ju je Nikola dok je ona nameštala svoju kosu koja je kao i uvek imala savršeni sjaj
- kamen koji će te štititi od vilinske manipulacije, neke vile u ovom selu su zaista iskusne i imaju sposobnost manipulacije svih vrsta, ne želim da ti iz njihove zlobe povrede, znaš i sam šta misle o tebi- objasnila mu je Eleonora
-neka uvek bude uz tebe, napraviću ti ogrlicu sa njim ali za sada neka bude ovako-
-naravno- rekao je
- sada ćeš upoznati i ostale vilenjake odavde, možda se sprijateljiš sa nekim- nasmejala se Nora.
U selu su postojala dva vilenjaka, kao što je poznato vilenjaci su netipični za njihovu vrstu tako da je i ovo mnogo. Pored njih postojali su i dvoje ljudi, oni su ovde od davnina pa su se vile navikle na njih, smatraju ih jednim od njih. Oboje su uspeli da steknu mogućnost za večiti mladoliki izgled. Te i pored toga što imaju oko 50 godina izgledaju mlado kao i Nikola sada.
Pojedine vile su takve da su manipulisale sa svakim od njih. Dopuštale su da im svako od njih uđe u intimu i da im dodirne krila, one bi u ljudskom svetu predstavljale nemoral. Ovde to nema posebnu definiciju jer većina nema naviku da osuđuje bilo koga.
Baš te vile Nori su predstavljale najveće neprijatelje. Nikola je sveže meso i daće sve od sebe da ga osvoje, to je jedan od razloga što Nikola sada ima onaj kamen sa sobom. U ovom slučaju za prevaru Nora bi mogla da okrivi vilu jer je ona zapravo upravljala sa pameti momka. On je prevaru načinio prisilno i nevoljno.
YOU ARE READING
Magija krila
FantasyVilinski život za koji malo ko zna, ponekad može da bude zanimljiv. Posebno kada je neobična ljubav između vile i običnog smrtnika u pitanju. Sukob vilinskih i ljudskih osobina, navika i života preterano je interesantan i komplikovan. Do kakvih se...