17

3 2 0
                                    

Konobar je doneo flašu vodke i zabava je mogla da krene. Kako je ljudski svet nov za Tijanu i Noru tako su i alkoholna pića ali naravno morale su da izgledaju kao da su već većinu probale i da znaju šta vole a šta ne. Kako je Nikola Nori sipao malo vodke tako je uradio i Ognjen, vile su u isto vreme navrnule čaše. Žarući osećaj počeo je u ustima a nastavio se kroz grlo sve do stomaka gde je ostao da postoji. Nakon gutljaja pogledale su se i izgledalo je kao da im se obema svidela vodka te su samo nastavile sa njom. Kada su se okrenule ka Nikoliji videle su je kako već pomahnitalo igra uz muziku. Izgledala je potpuno bezbrižno i samouvereno iako njena igra nije izgledala baš kako je ona mislila. Oni koji su stajali sa strane i nisu igrali ubedljivo je da su gledali u nju jer je u neku ruku bila smešna. Nikola i Ognjen su je gledali sa osmehom iz koga se mogla tumačiti rečenica "to je Nikolija". Kada je videla kako je Tijana i Nora posmatraju pozvala ih je prstom da dođu do nje, Tijana se iz prva bunila i nije htela da ide ali na Norin i Ognjenov nagovor pošla je. Dok su Nikolija i Nora igrale bez straha i brige da li ih iko gleda i šta misli o njihovom performansu Tijana je uplašeno i sramežljivo njihala svoje telo. Sve do trenutka kada nije iza sebe osetila Ognjena tada se potpuno opustila i prepustila njegovom osmehu i tada je počela da igra potpuno rasterećeno. Nikolija i Nora kao dve suparnice sada su igrale zajedno delovalo je kao da im je namera da nakon ove večeri završe zajedno a ne da su rivali oko nekog momka. Veče je bilo potpuno relaksirajuće, kao da sutra ne postoji. Nikola je kao i obično stajao za stolom gde je ispijao vodku i gledao sve oko sebe. Prepoznavao je ljude, devojke i momke koji njega nisu primećivali zbog preokupiranosti alkoholom, muzikom i svetlima kluba. Nora je prišla stolu gde je navalila da Nikola pođe sa njom da igra ali on naravno nije dopustio da ona naruši njegovu homeostazu te je kao ukopan stajao dok je ona na sve načine pokušavala da to promeni. Napokon negde na pola večeri svi su bili pijani tako da sada već nisu znali šta rade, Nikola je sada sedeo dok je Nora bila u njegovom krilu polu zatvorenih očiju umorna od igranja.-buđenje- viknula je Nikolija koja je uletela u sobu u Ognjenovoj kući gde su ležali Ognjen, Tijana i Eleonora. Nikola je već davno ustao jer ga je probudio bol u stomaku te je pojurio ka toaletu i lupanjem vrata je probudio Nikoliju koja je spavala na kauču u dnevnoj sobi. Noćas nakon izlaska Ognjen je vozio kući jer Nikola nije mogao, Ognjen je bio najtrezniji od prisutnih te su tako uspeli da dođu do njegove kuće koja je bila najbliža. Nikolin auto je ostao na parkingu kod kluba.
Nikolija je budila ostale koji su idalje spavali dok su se oni bunili, gurali je napolje. Kada je Nora shvatila da Nikola nije pored nje ustala je te je protrljala oči.
- dobro jutro- rekla je Nikoliji koja ju je sa osmehom gledala, uzvratila joj je.
- Nikola?- upitala je Nora zabrinuto i uplašeno
- izgleda da mu je alkohol probudio stomačne probleme, celo jutro je u kupatilu- smejala se dok je pričala, Nora je odmah ustala te je otišla ispred vrata kupatila.
- dobro si- pitala ga je glasno a iza zatvorenih vrata nije se čulo ništa te je ponovila pitanje i tek se tada oglasio.
- živ sam- izlazio je iz kupatila sveže umiven idalje mokrog lica i šiški te ju je pogledao nežno i poljubio ju je u obraz.
-kako si ti jutros- pitao ju je dok su prolazili u dnevnu sobu
- dobro sam, sasvim, samo se osećam više kao ljudsko biće pretpostavljam- poslednji deo šapnula mu je na uvo te se nasmejao i uhvatio ju je za obraze. Nikolija je u kuhinji pravila doručak od sastojaka koje je jedva skrpila.  Nora je sedela u Nikolinom krilu dok su se mazili i razgovarali o prethodnoj večeri.
- nisi fer, nisi igrao sa mnom - pomalo ljuto rekla je Nora, previše uverljivo
- nikada ja ne igram, nigde, ne znam da igram- rekao je tiho ali ga je Nikolija ipak čula te je zavikala iz kuhinje
-laže, zna da igra ali iz nekog razloga to nikada ne radi- Nikola je prevrnuo očima a Nora ga je kaubojski ubojito pogledala te se nasmejala.-zbog čega sam morala tako rano da dođem ovde- upitala je Nora Nikolu dok je ulazila u njegov auto koji se nalazio parkiran na mestu gde inače dolazi po nju.
- danas te vodim negde- rekao je Nikola dok se smeškao a onda se odjednom setio
-nije ti problem da ostanemo tamo dva dana- pitao ju je gledajući je direktno u oči
- naravno nije ali gde idemo, kuda me vodiš, šta se dešava- pitala je zbunjeno vila dok joj se njen momak smejao.
-idemo na planinu, videćeš kad dođemo tamo- rekao je te je dao gasa, vila se okrenula i tek tada je primetila da iza nje stoje torbe koje je Nikola spakovao za ta dva dana.
-ne brini tu su i tvoje stvari, spakovao sam ih, potrudio sam da je tu ono što najviše koristiš
-hvala ti- uz blagi osmeh je zahvalila vila.
Izgleda da joj duga vožnja ne prija jer joj je probudila mučninu, stali su na jednom mestu pored puta da odmore a ubrzo su nastavili put sve do cilja.
- prelepo je- komentarisala je vila dok su se penjali na planinu. Hladniji i teži vazduh bio je prisutan kao i prelep pogled na čelo podnožje planine. Nebo je bilo vedro i izrazito plavo a dan je bio sunčan međutim ovde ni sunce ne doprinosi toploti. Negde na pola planine naišli su na prvi sneg kome se Nora jako obradovala, kao malo dete dok joj se Nikola smejao, prosto nije mogao da veruje da je neko toliko srećan zbog snega.
-mogu ti reći da nas već čekaju Ognjen, Tijana i moj brat gore na planini- vila se okrenula ka njemu i iznenađeno ga je pogledala.
- Marko će biti sa nama- upitala je srećno
- srećnija si jer ćeš videti mog brata od toga da si na planini sa mnom- rekao je začuđeno a u isto vreme i narušenog raspoloženja
-ne, samo nisam ga videla od onda, zato kažem
-da, Marko će biti sa nama, inače poneo sam ti i kupaći jer ćemo se kupati u zatvorenom bazenu ivde na planini dok je sneg svuda oko nas
-magično- prokomentarisala je Nora dok su se parkirali na slobodno parking mesto. Nikola je pozvao Marka da proveri gde se oni nalaze a tada je Marko izašao iz kafića i pomogao mu je sa stvarima. Prijavili su se u hotel i ostavili su stvari nakon čega su se pridružili Marku, Ognjenu i Tijani koja se inače vratila na staro raspoloženje i psihičko stanje kao i na lepotu.Nora i Nikola su sedeli jedno preko puta drugog, na svojoj prvoj zajedničkoj večeri. Ovde na planini atmosfera je bila savršena. Konobar je donosio večeru dok su oni svo vreme očijukali. Nori je bilo neprijatno jer joj se prvi put dešava ovo, prvi put je negde na večeri sa momkom koga svim srcem voli.
Dok je Nora bila opterećena time da se ponaša kao i ostali na večeri da ne odskače i ne čini ništa neobično Nikola je vodio računa o tome da sve bude savršeno. Takođe starao se o tome da ničije oči ne budu uprte u Noru sem njegove. Kada je konobar napokon postavio sve na sto mogli su da otpočnu večeru. Nora je jela špagete bolonjeze dok je Nikola jeo makarone sa sirom. Nikola je primetio Norine poglede u njegovu hranu. Sa osmehom ju je upitao da li želi da proba njegovo jelo, primetio je kako je jako radoznala što se toga tiče.
- želim- rekla je odmah potpuno ozbiljno, Nikola se nasmejao te je uzeo svojom viljuškom par makarona iz svog tanjira. Pružio je preko stola a Nora ih je prihvatila u svoja usta, napravila je iznenađenu facu.
-prelepo je- rekla je Nora a tada je i sam Nikola probao
-jeo sam i bolje- šapnuo je a ona se nasmejala
-hajde probaj ti moje- ponudila je i naravno on je odbio, znao je kakve su špagete bolonjeze. Nije se protivila tome što ne želi već se bacila na jelo. Gledao ju je kako smešno i halapljivo jede. Izgleda da je baš ogladnela danas.
-Tijana je bolje- prokomenatrisala je Nora a Nikola je klimnuo glavom. Zaista se slagao sa tom tvrdnjom jer je bilo očigledno da je tako.
- šta kaže Ognjen- pitala ga je
- kaže da je sve u redu, da im je nikada bolje i da Tijana ni malo ne pati što je realno gledano najbitnije-
Klimnula je glavom i nastavila je da jede dok ju je on zaljubljeno posmatrao.

Magija krilaWhere stories live. Discover now