-21-new beginning-

2 0 0
                                    

Jutro je bilo prelepo ali i prohladno, pogotovo u pećini gde se kamin zagasio još pri samom početku večeri kada su Nora i Nikola uveliko bili u centru vilinskog sela. Nikola se probudio zbog te hladnoće dok je vila navikla na to i to joj više nije predstavljalo problem.
Nikola je tražio čime da de dodatno pokrije ali čime da pokrije i Noru kada se i ona probudila.
-dobro jutro- rekao je tiho ali dovoljno glasno da bi je svojim glasom pomilovao.
- dobro jutro- napokon je pronašao nekakvo ćebe te se vratio u krevet i prebacio je to preko njih dok su oni već bili dobro ušuškani.
- mislim da je padala kiša- rekla je vila gledajući u vrh pećine odnosno njen plafon. Bio je dosta vlažniji nego inače, kapljice su skoro padale sa njega. Nikola nije progovarao samo se zabio u jastuk i pravio se da ne postoji. Pravio se da ne postoji niko oko njega i da ne postoje nikakve obaveze koje treba da obavi danas. Začulo se tiho dozivanje od ispred pećine, ženski glas. Nora je osetila da je u pitanju vila te joj je telepatijom rekla da uđe unutra jer ju je mrzelo da je regularno ugosti. Bila je to Anđa, ušla je u pećinu koju je sagledala. Svaki ćošak je dobro ispratila i protumačila. Ipak je ovo prvi put da se ovde nalazi.
-izvinite nisam znala da još uvek spavate- tiho je rekla gledajući ih zagrljene u krevetu.
- u redu je, izvoli- rekla je Nora pomalo neljubazno
- kupila sam telefon, želim da mi pokažete kako funkcioniše, želim da imam društvene mreže i da me Nikola fotografiše za njih, naravno ako ništa od toga nije problem- ispričala je bez imalo oklevanja skoro pa u jednom dahu
Dok je Nikola objašnjavao Anđi poslednje činjenice koje je imao u vezi sa telefonom i aplikacijama na njemu Nora je pravila doručak.
-Anđo hoćeš da jedeš sa nama- upitala ju je Nora dok je postavljala sto
- može, nisam doručkovala- odgovorila je Anđa ne pogledavši je, nije skretala pogled sa Nikole koji kada je to primetio postao je nervozniji i bilo mu je podosta neprijatno.
-hajde onda da jedemo- rekla je Nora te ih je ave okupila za sto gde su doručkovali. Nora zaista prelepo kuva, voli da kuva i u tome uživa. Samim tim je zaista dobra i vešta u kuhinji. Nikoli je naravno to bilo potrebno u jednu ruku jer je obožavalac hrane ali nema talenta za kuvanje.
- kada ćeš da me fotografišeš- pitala je Anđa dok je sedela sa Nikolom za stolom kao da je gospodarica dok je Nora prala sudove. Anđi je falila samo cigara između kaži prsta i srednjeg prsta i nekakvo zvonce. Ceo stav gazdarice je imala.
- danas imam obaveze i ovo je bilo na prepad, dogovorićemo se- rekao je Nikola a tada je Anđa ponovo pokušala da upravlja njime svojim manipulacijama. Mislila je da ujutru ukoliko dođe dovoljno rano ni jedno od njih dvoje se neće setiti da se osigura protiv manipulacija ali se prevarila. Dok je Nora bila uz Nikolu još u početku podsetila ga je da uzme kamen. Sada dok je Anđa pokušavala nešto što nije uspevala čak ni sada Nora joj se samo smejala iz kuhinje a Nikola se trudio da se ne nasmeje jer bi bilo jako neprijatno za svo troje da se to desi.
- u redu onda, daj mi svoj broj telefona da se čujemo- snalažljivo je pokušavala da dođe u kontakt sa njim
- nema potrebe videćemo se već negde u selu- pomalo drsko joj je odgovorio i time je ispratio. Pomogao je Nori sa sređivanjem njihove kuće a zatim su izašli, otišli su do grada gde je Nikola trebao da priloži neke svoje fotografije prirode koje je fotografisao dok je bio ovde.Ubrzo nakon što je Nikola otišao kod Nore je došla Renata koja je predložila da njihovu belu garderobu dodatno izbele u reci dok je peru.
-tamo su svi, hajde idemo- ubeđivala ju je a na kraju je i uspela. Vile su otišle na reku gde su prale svoje haljine. Zaista na reci bilo je dosta drugih vila koje su isto to radile. Izgleda da su svi rešili da ovaj dan za to iskoriste. Voda je bila hladna a dan topao tako da je to osveženje prijalo. Naravno kada su se pojavile Nora i Renata privukle su pažnju jer je Nora tako reći glavna tema među svima u selu. Dok su prale svoju odeću sa strana su čule šaputanje i smeh koji se zaista odnosio na njih kao što su one to mislile.
- čula sam da je Anđa juče bila kod Nore i njenog dečka ljudskog bića, izgleda mi kao da će ga brzo oteti- nasmejala se jedna od vila za koju je Nora znala da se druži sa Anđom, samim tim to namerno priča ne bi li izazvala neku reakciju kod nje. Nije je izazvala jer je znala za njihov plan, neće se dogoditi skandal iako bi Nora to najradije uradila. Počupala im obema kosu a zatim i odgovarala kod Anabele, nema veze. Kada je samo izignorisala taj komentar začula je drugi glas i to Anđin.
- ne pričajte koještarije, tako nešto je nemoguće, zaštićen je od mojih moći i od moje lepote, Nora se već pobrinula za to-
- shvatila je da bi joj mogla biti konkurencija- nakon ovoga usledio je gromoglasan smeh koji je još glasnije zvučao u Norinoj glavi
- pusti ih neka pričaju, smiri se, znaš i sama da to namerno rade- savetovala je Renata Noru koja je sada već bivala dosta nervoznija
- znam- hladno je odgovorila Renati a tada je odlučila da se i ona zajedno sa odećom okupa u reci. Reka je bila brza i potrebna je izrazito velika snaga za to da se izbori protiv nje. Ipak rizikovala je, svukla je svoju odeću i skinula je krila, to je poverila Renati. Ušla je u vodu i odmah je zaronila. Nije je bilo podosta dugo, svi su je pogledom tražili i vidno su se uznemirili ali baš kada su pomislila da joj pomognu pojavila se sa druge strane reke negde gde je rečna struja bila dosta slabija.
-Eleonora, odmah izlazi- povikala je ljuto Anabela sa obale. Nora ju je odmah poslušala i naslutila je da će zbog ovoga dobiti kaznu. Izašla je iz vode te se obukla i pošla sa Anabelom na stranu.
- moglo je nešto da ti se desi, odakle ti ideja da tako nešto uradiš- držala joj je lekciju Anabela dok je ona samo ćutala jer nije znala šta da kaže. Anabela je u pravu i sve to je već i sama Nora znala ali je ipak postupila onako ishitreno.
- znaš da ću te kazniti zbog ovoga, svako jutro moraćeš da dolaziš na vilinske časove- rekla je Anabela koja je verovala da je to zaista teška kazna. Zapravo Nori je jedina muka bila rano ustajanje ali to je ionako želela da promeni uskoro. Na časovima bi vile učile neke veštine, razrađivale bi svoje moći, kako da kontrolišu svoje manipulacije i ponašanje.
- u redu vidimo se i izvini ako sam te mnogo uplašila, zaista mi to nije bila namera- objašnjavala je Nora a nakon toga pokupila je svoju odeću te se vratila u svoju pećinu.
- kupala si se- pitao ju je Nikola kada joj je video mokru kosu a ona je odmahnula glavom dok je prostirala njene haljine da se suše.
- u reci, dok sam prala haljine- rekla je tiho jer je znala da će odmah burno reagovati
- molim, u reci, Nora na šta si mislila dok si ti radila- upitao ju je dok mu se faca u sekundi izmenila u ljutu
- to mi je bila želja, Anabela me je kaznila zato, svako jutro moram na vilinske časove-rekla mu je dok je on idalje bio fokusiran na to šta je moglo da joj se dogodi u reci
- srce je moglo da ti stane od hladne vode- viknuo je besno
- ali nije, ne brini se neću to ponoviti-
- znam da nećeš ponoviti, nemoj da si se usudila- vila mu je prišla i uhvatila ga je za ruku te je zažmurala i svojim moćima ga je smirila. Nakon toga ga je zagrlila i sve je bilo u redu, bio je idalje ljut ali u granicama normale.

Magija krilaWhere stories live. Discover now