Veče je, veče zabave i proslave u ime Nikoline i Eleonorine pobede na takmičenju. Ne može se samo reći Nikoline, niti je Nikola to tako nazivao niti bi bilo pravedno tako nazvati. Naravno među gostima bili su Nikolija i Ognjen, oni su bili neizostavni deo. Takođe tu su bile i Norine drugarice, prelepo obučene, prezgodne i prelepe, prosto očaravajuće kakvom su i energijom zračile. Ognjen je ponovo od samog početka večeri odmeravao Tijanu dok ni njemu samom nije bila jasna sopstvena namera. Shvatao je da je ovo što oseća potpuno novo i strano osećanje za njega, nije znao ni kako se zove ni kako da ga opiše, imao je čudan osećaj u vezi sa svim ovim. U vazduhu je bila neprijatna atmosfera, svi su pomno pratili svaki Ognjenov i Tijanin korak dok je samo jedan osoba imala drugačiji prioritet, Nikolija gledala je samo u Nikolu. Neprijatnost je nestala posle prvog promila u krvi kod prisutnih, nakon toga svi su bili opušteni u smejali su se. Tijana je sela pored Ognjena a nakon nekoliko minuta zajedno su izašli napolje. To je hteo da spreči Nikola ali ga je Nora zaustavila njenim brzim refleksima. Dok su Renata i Nikolija razgovarale, Nikola je flertovao sa Norom koja je bila pomalo stidljiva idalje. Naravno Nikolija je većinu vremena pogledom pratila šta njih dvoje rade. Smetao joj je Norin smeh, Nikolino dobacivanje i zadirkivanje Nore.Na trenutak joj je zasmetao čak i Norin izgled, njena prelepa plava kosa, želela je da je naglo počupa ali znala je da tako nista neće uraditi.
-brzo si naučila da se šminkaš- prokomentarisao je Nikola a Nora se osmehnula te je odgovorila - gledala sam mnogo tutoriala
-znaš li da li će taj karmin ostati na mojim usnama ako te sada poljubim- rekao je svojim grubim glasom i tako poslao trnce niz Norino telo
-nisam sigurna- rekla je a tada je Nikola pogledao upravo u njene usne
- proverimo- rekao je pre nego što je spojio njihove usne, poljubac koji je usledio bio je dug i sočan, Norin karmin imao je sladak ukus a Nikoli su se njene usne činile još slađim tako da je želeo više i više.Napokon odvojio se od nje posle nekoliko minuta te je nasmejao Noru time što je svuda po usnama a i oko njih imao istu onu nijansu karmina tamno ljubičaste do bordo boje.
- šta, ostaje- upitao ju je smejući se i trljajući usne svojom šakom, klimnula je glavom
- hajde onda da oboje skinemo taj glupi karmin, ionako ti ne treba, usne su ti dovoljno lepe i bez njega, ako želiš crvenije sako reci, odmah ću ih prokrviti- Nora se nasmejala te su oboje otišli do kupatila gde su pomoću tufera i micelarne vode skinuli karmin. Za to vreme tekao je razgovor Tijane i Ognjena, tiho i mirno, neprijatno ali dovoljno oslobođeno. Stajao je ispred nje na pola metara, visok i krupan, njegove crne oči prodirale su joj direktno u dušu i tu su gradile utočište za njega. U njegovim očima gubila se čak i kada je zažmurala jer se činilo da upravo ta njihova tamna boja predstavlja mrak koji nastupi kada zažmuri.
- nisam trebao da dopustim ono od juče- rekao je oslanjajući se na zid kuće, gledajući je zavodljivo
- ja sam kriva, nikada pre nisam okusila alkohol pa mi se juče osladilo- nasmejao se i tada je zapazila njegove bore pokraj oka, na slepoočnicama, to ga je činilo još slađim.
- ono juče- rekao je neznajući šta tačno želi da kaže a mislivši na njihove divljačke poljubce na kauču dnevne sobe
- ne kajem se- odmah je rekla je Tijana - opet bih to učinila- napravila je malu pauzu za razmišljanje te je odlučila da je ipak to ono što želi- čak i kada sam u treznom stanju- nije se bojala odbijanja, ako ne probaš ne možeš biti u dobiti. Ognjen se osmehnuo ponovo onako slatko ali sada okrenut ka njoj, osetio je dozu neprijatnosti ali i jake želje da ponovo oseti njene usne. Nalazio se jako blizu nje, na sah daleko dok je ona spuštene glave tražila od vremena da ovaj trenutak ne traje tako dugo već da što pre dođe onaj sledeći.Već kada se usudila da ga pogleda u oči, podigla je lice i usnama očešala njegove, nasmejao se. Iako je bilo slučajno to je ono što je zapravo i trebalo da se dogodi. Sledeći korak napravio je Ognjen, nije želeo da bude napadan te je lagano svoje usne približavao njenima, toliko lagano da ona ima vremena da se predomisli. Nije se predomislila, upravo je ro što je i ona želela, njegove pune usne prislonio je na njene, ne tako velike i pune. Zatvorenih očiju vodili su važnu bitku, bitku jezicima kojom su oboje potvrđivali ono što im njihovo srce govori svo vreme. Ni jedno ni drugo to nisu znali da prepoznaju. Tijana vila koja ne veruje u ljubav, sudbinu i sreću i Ognjen koji je do trenutka do kada nije ugledao Tijanu znao samo za zadovoljstvo u kome je bio uključen ženski rod. Ovoga puta iskusili su nešto potpuno suprotno i bili su spremni za to, nepotpuno ali jesu.
"Napokon vratili su se" bila je rečenica koju su pomislile Nikolija i Renata u isti vreme. Nikolija je te sekunde ugledala Nikolu i Noru za koje se već zabrinula da nisu zalutali te je ostavili ovde samu prepuštenu Renatinoj priči. Renata koja je tada na ulaznim vratima videla nasmejanu Tijanu i Ognjena, odahnula je, bila je sigurna da njihovo dešavanje napolju nije tako loše prošlo ali nije bila sigurna šta podrazumeva pod loše. Imala je podeljeno mišljenje o njihovom odnosu, zapravo želela je da njena drugarica bude srećna. Nije želela da je Ognjen odbije i tako joj slomi srce ali je takođe idalje bila u strahu da se to vremenom ne desi.Jutro je svanulo, miris alkohola je idalje bio u vazduhu u kući dok su se zraci sunca probijali kroz zavese na prozorima. U dnevnoj sobi spavali su Nikolija, Ognjen i Tijana. U ovoj situaciji Nikolija se osećala kao treći točak, spavala je do zida dok je pored nje bila Tijana, ona je spavala na Ognjenovim grudima. Nora i Nikola su bili u njegovoj sobi i spavali su na krevetu zagrljeni dok je odmah pored njih ali na podu ležala Renata. U ovoj priči ona je bila treći točak, kada su odlučili da spavaju Nora i Nikola su je molili da spava na krevetu pired njih ali ona nije pristala na to. Insistirala je da spava na podu tvrdeći da voli tamo da spava. Nori je zrak sunca zagolicao nos te je kinula i tako se probudila i probudila je Nikolu koji ju je pomazio po njenoj zlatnoj kosi. Jedno drugom su poželeli dobro jutro a zatim su ostali u kreveti još nekih petnaestak minuta mazeći se i ljubeći. Lagano i polako njihove usne su se sudarale i odvajale na trenutke toliko kratke da bi jedva udahnuli vazduh.
-golubčići molim vas se tiše ljubite ne mogu da podnesem ovo cmoktanje- rekla je Renata sa poda a golubčići kako ih je nazvala su se nasmejali
Ognjen se probudio i ugledao je Tijanu na svojim grudima, sitna glava, prelepa, zdrava i naizgled negovana kosa. Pomazio ju je i par minuta je gledao kako spava, bila mu je jako slatka i nije mogao da veruje da se sve ovo desilo. Nikada nije mogao da predpostavi da će mu neka devojka ovako promeniti život. Odjednom Tijana je otvorila oči te je poželela dobro jutro Ognjenu i blagim osmehom izazvala je i njegov osmeh koji je bio iskren i topao.Vreme je prolazilo, Nora se potajno viđala sa Nikolom i njihova veza je dosta napredovala, trajala je, bilo im je prelepo.
-Tijana, idemo na jezero, doći će i Ognjen i Nikola- predložila je Nora ubeđivački i naravno Tijana je pristala. Pre samo nedelju dana priznala je Ognjenu da je vila i od tada on idalje nije video njena krila. Odlučile su da sada budu one same, obući će njihovu odeću i neće skidati krila, ionako je dan bio na izmaku tako da ih niko ne bi mogao videti. Naravno biće odvojeni, Nikola i Nora od Tijane i Ognjena jer je vilinska odeća takva da je providna kada se omokri tako da je bilo bolje da samo skinu haljine i krila te ih ostave sa strane kao kada se kupaju. Obavestile su Anabelu da idu na jezero te su se uputile tamo. Zalazak sunca je bio prelep narandžasto-crveno-ljubičasto nebo nalazilo se iznad njih, svačija omiljena kombinacija boja za nebo.
Tijani je bilo dosta neprijatno, pored njene vilinske odeće nosila je krila. Kada ju je Ognjen ugledao bio je zadivljen njenom lepotom. Krila su joj davala neki poseban sjaj koji jednostavno nije mogao da se opiše i definiše. Nora je dotrčala do Nikole koji je držao ruke u džepovima i smejao joj se. Pustio je bradu dužu nego pre te ga je nakon zagrljaja počupala za nju jer nije prestajao da joj se smeje.
-preslatka si- rekao je sagledavši je ponovo od glave do pete. Vile su hodale bose, iako je to tako njihova stopala bila su nežna i lepa. Prelepe duge noge koje je od kolena prekrivala bela haljina na kojoj je bilo veza koje bi same vile izvezle. Bilo je to merilo onoga koliko je koja vila iskusna i vredna. Nora je imala dosta veza na svojoj haljini ali najvise na donjem rubu i delu dekoltea koji uopšte nije bio izražen. Tijana je na haljini imala izvezene rukave koji su bili dugački laktova, vez je bio raznobojan, izvezeni su cvetovi i pčele. Nora se okrenula te je sklonila kosu i tako otkrila na haljini ispod potiljka izvezeno Nikolino ime. Nikola ju je zagrlio od pozadi i poljubio ju je u obraz.Nakon što su parovi progovorili po koju reč pozdravili su se međusobno, popričali su a onda su napravili plan gde će ko otići.
YOU ARE READING
Magija krila
FantasíaVilinski život za koji malo ko zna, ponekad može da bude zanimljiv. Posebno kada je neobična ljubav između vile i običnog smrtnika u pitanju. Sukob vilinskih i ljudskih osobina, navika i života preterano je interesantan i komplikovan. Do kakvih se...