Tada je ona devojka samo otišla odatle a usledio je prikaz vilinog besa.
-slušaj me ovako- rekla je Nikoli te se okrenula ka šankeru od koga je tražila neko alkoholno piće po njegovom izboru te je nastavila dok ju je Nikola samo gledao - kome ti daješ cigaru- vikala je pokušavajući a čak i uspevajući da bude glasnija od muzike- ko je ta devojka, još pališ cigaru u istom plamenu u kome ona pali- bila je besnija nego ikada, zaista joj se nije dopao Nikolin postupak. Nikola je samo ćutao, bilo mu je poznato da bes jedne vile može život da mu pretvori u pakao. Kada je Nora završila svoje izlaganje na eks je popila čašu viskija koju joj je doneo šanker, on joj se osmehnuo te joj je doneo još jednu čašu istog pića na njegov račun.
-daj meni cigaru- rekla je Nora Nikoli a on je iskolačio oči- daj mi šta me gledaš- povikala je te joj je on dao i pomogao joj je da zapali. Vila se gušila u prvom dimu koji je povukla ali je istrajala da ove noći živi nezdrav život. Nakon druge čaše viskija i prve cigare u životu ustala je te je otišla u masu da igra. Nikola ju je brzo izgubio iz vida a kada je začuo gangulu na podijumu potrčao je ka tamo. Neki momak ju je smarao a ona se opirala, ostalima se on predstavio kao njen dečko te ga niko nije sprečavao u tome što je hteo da je odvede u svoj auto. Kada je to video Nikola je odmah pocrveneo od besa, zaleteo se na tog momka te ga je glavom udario u glavu, ovaj se odmah srušio. Nora je pobegla u masu i odatle je gledala kako Nikola prebija ovog grubijana. Kada je završio svoj performans Nikola je uhvatio Noru za ruku te su izašli odatle. Napolju stajala je Nikolina drugarica koja je primetila da mu obrva krvari te se odmah zapitala šta se desilo. Objasnio joj je situaciju dok je Nora jedva stajala na nogama, osmehnula se. Nikola je uhvatio Noru te ju je prebacio preko ramena i tako ju je odneo do auta gde ju je stavio na zadnje sedište jer je bila u polu snu. Vezao ju je i zaputio se kući, iako je bio u pijanom stanju vozio je i to im se oboma obilo o glavu onoga trenutka kada ih je policija zaustavila.Završili su u policijskoj stanici u ćelijama sve dok se ne otrezne što je za Noru predstavljao dug proces, pored toga naravno Nikola bi morao da plati kaznu koja nije bila ni malo naivna.
Jutro u hladnoj policijskoj stanici započelo je savršeno, policajac koji ih je probudio lupanjem o rešetke poželeo im je dobro jutro. Oboje su trljali oči i nisu znali gde se nalaze, ukočeni od spavanja na klupi ustali su te ih je policajac pustio. Rekao je Nikoli kako mora da plati kaznu koju mu je uručio i tada su otišli sa drugim policajcem koji ih je odveo do Nikolinog auta. Odvezli su se kući gde su tek onda došli sebi. Dok je Nikola mozgao kako da otplati kaznu, kojim novcem kućom se širio prelepi miris doručka koji je Nora napravila. Doručkovali su uz muziku ali Nikoli nije bilo svejedno, sada je imao potrebu da pobedi na takmičenju da bi dobio novac sa plati kaznu. Nakon doručka Nora je razgledala Nikolinu policu sa knjigama dok je on prilegao.
Nora je budila Nikolu iz njegovog zimskog sna, trgao se i naglo je ustao uplašen, ona mu se nasmejala te ga je zagrlila.
-idemo po Renatu i Tijanu, vreme je- rekla je te je Nikola odahnuo, ustali su i u toploj večeri otišli su do iste šume gde se uvek Nora i Nikola rastaju, tu su ih čekale vile. Bile se odevene kao vile, Nikoli su oči zasijale jer su i njih dve bile jako lepe, Nora je znala da je vilinska lepota jako uticajna na ljude te nije bila ljubomorna. Znala je da razlikuje njegov pogled ka njima i ka njoj. Vile su krila ostavile u steni, Norinoj kući ovo im je bio prvi put bez krila te im je bilo jako neobično. Pozdravile su se sa Norom a zatim su se upoznale sa Nikolom, zgledale su se međusobno što je bio znak da im se dopada Nikola, zatim su seli u auto koji takođe prvi put vide i otišli su kod Nikole kući. Ispred kuće bili su Nikolija i Ognjen, neočekivani gosti. Ognjen je namerno odmerio vile a Nora im je namestila kosu preko grudi zbog polu providne haljine koju su imale. Renata je izgledala uplašeno a Tijana opasno, izgledala je kao da svakog trenutka može da izgubi strpljenje i da se potuče.Nikola ih je sve ugostio, Nora je pozvala drugarice da se presvuku u nešto od njene savremene garderobe dok su ostali sedeli u dnevnoj sobi. Renata je obukla neku roze usku haljinu koja joj je stajala lepše nego samoj Nori a Tijana je obukla plavu majcu sa rajsfešlusom i dole je ubukla neku krem suknjicu, imala je veće grudi od Nore te nije mogla da uzme njen brushalter, njoj to nije bio problem ali joj je Nora objasnila da u ovom svetu na to gledaju drugacije. Naravno devojke su iskoristile trenutak te su se prvi put očešljale češljom, stavile su sjaj na njihove ionako rumene i velike usne a zatim su se pridružile ostalima. Sada su izgledale kao ostale devojke odavde, samo po načinu oblačenja, idalje su zračile nekom posebnom lepotom tako da je Nikolija sada i na njih bila ljubomorna. Tijana je sela pored Ognjena jer joj je tu jedino mesto ostalo a on je odmah počeo da upućuje poglede. Nikola je objašnjavao kako je završio u policiji sa Norom te je započeo i temu sa takmičenjem. Naravno Nikolija nije bila zadovoljna jer slike koje su otišle na takmičenje nisu bile njene već Norine. Dodatno ju je nerviralo što je Nora sada sedela kod Nikole u krilu jer nije bilo mesta za sve.
-izvinite došli smo nenajavljeni, hteli smo da vas iznenadimo, vidim imali ste u planu druge goste- rekao je Ognjen idalje buljeći u Tijanu
-da, došle su moje drugarice- odgovorila je Nora smeškajući se
-odakle, sa planine- neslano se našalila Nikolija, naravno niko se na njenu šalu nije nasmejao
-šalim se zbog onih haljina od malopre- dodala je kada je videla da je svi mrko gledaju te je ponovo zaćutala, bio je to još jedan poraz i pogrešan korak.
-pa kako se zovete- upitao je Ognjen skrenuvši pogled sa Tijane i uputivši ga ka Renati koja je sramežljivi sedela pored Nikolije
-ja sam Tijana- pomalo drsko je odgovorila a zatim se začuo i Renatin nežni glas, i ona se predstavila
-prelepa imena- pohvalio ih je Ognjen, Renata se osmehnula dok je Tijana opreznije reagovala te je ostala sabrana. Nora se okrenula ka Nikoli te mu je zaljubljenim pogledom i osmehom poručila da ide da ih ponudi sa pićem, to je i uradila.Ognjen je odabrao pivo a da bi mu pravio društvo to je uzeo i Nikola dok su devojke požele sok.
-nemoj da postaneš alkoholičar- rekla je Nora Nikoli ma uho a on se samo nasmejao i poljubio ju je. Ognjem i svi prisutni su se začudili.
-vidim napokon ste, aa- rekao je Ognjen a njih dvoje su se samo nasmejali
-lepo je to, možda i ja uskoro nađem devojku- rekao je pogledavši Tijanu u oči, skrenula je pogled. Nikolija je bila tiha svo vreme, uopšte joj se nije dopadala trenutna situacija.
-hoćeš- upitao je Ognjen Tijanu koju je ponudio pivom. Društvo se sprijateljilo u raspričalo. Tijana je klimnula glavom te joj je on navrnuo flašu tako da je pivo iscuralo i pored usana, nakon par gutljaja obrisala se oko usta a Ognjen joj se osmehnuo. Nikolija je zaželela da ode kući ali niko drugi nije imao tu želju, bilo je već kasno uveče i imala je u planu da izađe sa drugaricama.
-odvešću te- rekao je Nikola
-poćiću i ja da kupim sastojke za sutrašnji doručak- ubacila se pomalo ljubomorna Nora, Nikolija je prevrnula očima te su pošli. Nikolija je sela pozadi i vrlo brzo je i napustila auto a onda su Nikola i Nora otišli do marketa gde su kupili potrebno.
Pod žutom sijalicom u dnevnoj sobi Ognjen je malo po malo napijao Tijanu dok ju je Renata smirivala. Renati je bilo neprijatno čak da joj više govori da se smiri, da ne preteruje jer joj je to do sada rekla mnogo puta i tada bi je oboje pogledali i rekli joj da se opusti. Tijana koja nikada do sada nije okusila alkohol brzo se opila. Dok je Renata bila u toaletu Ognjen je položio svoju ruku na Tijanino koleno i poljubio ju je, tada je ona gruba, Tijana puna predrasuda i najpažljivija vila izgubila svest o tome ka čemu sve ovo vodi.
YOU ARE READING
Magija krila
FantasyVilinski život za koji malo ko zna, ponekad može da bude zanimljiv. Posebno kada je neobična ljubav između vile i običnog smrtnika u pitanju. Sukob vilinskih i ljudskih osobina, navika i života preterano je interesantan i komplikovan. Do kakvih se...