7

6 2 0
                                    

-idem po još pića- rekao je Nikola
-pomoći ću ti- dodala je Nikolija te su zajedno otišli tamo. Sandra je pustila muziku, Nikola i Nikolija su se zadržali pa je Nora otišla da pogleda gde su. Scena na koju je naišla nije je nimalo obradovala. Nikolija koja sedi na kuhinjskoj površini i Nikola koji je tik nekoliko centimetara ispred nje, njene ruke oko njenog vrata i naravno kada ju je zapazila poljubila ga je. Nora se okrenula i otišla je nazad u dnevnu sobu gde je uzela flašu piva. Njen prvi susret sa alkoholom, to ogavno piće koji mnogi koriste kao utehu i način da zaborave bolnu situaciju i njoj je upravo za to poslužilo. Nakon dužeg vremena Nikolija i Nikola su se vratili, Nikola je seo pored Nore u čudu jer je ipak uzela pivo, odmakla se od njega što mu je takođe bilo čudno. Čudno se ponašala, nije imala osmeh na licu, bila je ljuta na njega, nije znao razlog, odaljavala se od njega makar se tako približila Ognjenu. Alkohol ju je totalno opio te ju je u jednom trenutku Ognjen povukao u krilo na šta nije mogla da se odupre jer nije imala snage ali ni volje, zašto bi se borila, za koga.
-šta radiš to- viknuo je Nikola te je povukao Noru koja je sela pored. Uhvatio je Ognjena za kragnu i još jednom je uzviknuo isto pitanje.
-izvini, dobro- rekao je Ognjen te ga je Nikola ostavio na miru. Nora je nakon toga otišla u Nikolinu sobu gde je sedela sama sve dok Nikola nije došao do nje.
-šta ti je- rekao je a vila je podigla glavu te je video suze u njenim očima, tek se tada zabrinuo
-šta nije u redu- seo je pored nje i uhvatio ju je za ruke koje je ona istrgla
-nemoj, nema potrebe da brineš za mene, ima za koga treba da brineš- rekla je vila
-za koga- pitao je Nikola
-devojka koja te čeka u dnevnoj sobi i pita se šta radiš ovde sa mnom- odgovorila je vila kroz suze
-videla si nas u kuhinji- upitao je Nikola te se uhvatio za glavu.slušaj, sela je tamo sama, prišao sam jer je imala nekakvu tipicu u kosi, kada sam je sklonio poljubila me je, kasnije smo raspravili o tom poljupcu, nisam želeo da se to desi- rekao je Nikola
-ali se desio- Nora je stavila svoje prste na njegove usne te ih je pogledala. Nikola joj je obrisao suze te ju je poljubio u obraze.
-zato si uzela pivo- konstantovao je Nikola te se nasmejao dok je Nora idalje plakala.
-ma prekini- rekao je
-šta ako neću- rekla je Nora, Nikola ju je pogledao u usne te joj se približio i stao je tik ispred njenih usana.
-nemoj to da radiš- rekla je a on se nasmejao
-zašto- pitao ju je ali ni ona nije znala odgovor jer joj zapravo nije smetalo, slegla je ramenima
-nemoj da se približavaš Ognjenu
-ko si ti da mi to kažeš- rekla je Nora
-ja sam Nikola
-Nikola koga je Nikolija poljubila- tvrdila je Nora
-Nikola kome si samo ti na pameti- u trenutku se Nora otreznila i istrčala je iz sobe nazad u dnevnu, Nikola je ostao u sobi smejući se. Kada je Nikola ušao u dnevnu video je Nikolijin pogled upućen njemu, ovo i jeste bila njena namera ali se nije nadala da će ovako proći. Takođe Nora ga je gledala ali kraičkom oka, perifernim vidom. Ljubav je za nju stran pojam tako da ne zna kako da se u njoj ponaša. Šta je normalno a šta nije, ovaj svet joj je nov, ljudski mentalitet je drugačiji od vilinskog i to ju je jako zbunjivalo s' vremena na vreme.
-hajde da igramo nisam nikada- predložio je kao i uvek pun entuzijazma i ludih ideja Ognjen
-hajde, može- podržale su ga i Sandra i Nikolija dok je zbunjena Nora ipak tražila Nikolinu pomoć. Nije znala šta je ova igra a shvatila je da je verovatno najpopularnija igra među mladima pa bi ispala čudak kada bi pitala.Nikola je to zapazio te je uspeo da joj šapne pravila igre na uho u najkraćem mogućem vremenu.
-šta se vi došaptavate, ne nameštaje odgovore- rekao je bezobrazni Ognjen
-daj Ognjene, misliš li da su odgovori od važnosti toliko da bi ih nameštali- rekla je naoštrena Nora posle čega je Ognjen ućutao
-napravi mi mesta- rekao je Nikola Nori pored koje je seo da bi joj pojašnjavao pitanja koja postavljaju u toku igre
-započeću ja- rekla je naravno Nikolija dok je već sipala sebi piće u čašu- da li ste ikada pobegli nakon provedene noći od neke osobe- navrnula je čašu zajedno sa Ognejnom i Nikolom i osmehula se Sandri i Nori jer to nisu uradile
-da li ste ikada imali prijatelje sa povlasticama- pitao je Ognjen gledajući u Noru i verovatno očekivajući da će navrnuti čašu ali to se nije desilo, čašu su naglo navrnuli Ognjen i Sandra ovoga puta. Već tada Nora je zapazila da se od Ognjena sve može očekivati.
-hajde idemo na nešto što će i Nora odgovoriti sa da- rekla je Nikolija podrugljivo- da li ste imali prvi poljubac- svi sem Nikole i Nore su se nasmejali i navrnuli čaše
-Nikola me foliraj-osmehnula se Nikolija dok ju je Nikola samo mrko gledao
-Nora ni to- pitao je Ognjen- aha ti i Nikola čekate pravi trenutak, ukapirali smo- dodao je nakon čega se nasmejao
-mislim da je vreme da idete kući- rekao je Nikola ustajući a Nikolijin i Ognejnov izraz lica se odmah promenio
-šalimo se jebote- rekao je Ognjen dok ga je Nikola vukao za rukav ka vratima
-hajde, hajde- rekao je Nikola te ih je sve sem Nore izbacio iz kuće nakon čega je zatvorio vrata
-sad će da padne prvi poljubac a i prvi seks- prodrao se Ognjen iza zatvorenih vrata a Nikola je besno izdahnuo i zaleteo se ka vratima te ih je otvorio naglo i jako toliko da je kvaka od udarca u zid upravo taj okrunila.
-šta si rekao- pitao ga je Nikola prilazeći mu , ovoga puta Nikola je izgledao jako drugačije, njegovo novo izdanje je izgleda poznato Nikoliji te se nije mnogo začudila.Nasuprot Nora je bila uplašena jer je izgledao kao da je spreman da istog trenutka ubije Ognjena od batina. Ognjen je stao iza svoje reči i nije iskoristio svoju dobro poznatu frazu "šalio sam se". Nikola ga je uhvatio za vrat te ga je podigao da je visio iznad zemlje i to sve jednom rukom.
-pusti ga- Nora je zavrištala a Nikolija i Sandra su okrenule pogled, Nikola ga je idalje držao tako sve dok mu Nora nije užurbano i uplašeno prišla te ga je uhvatila za ruke
-pusti ga- ponovila je skoro plačući, tada je Nikola došao sebi i pustio je Ognjena koji se nakon toga skoro onesvestio. Uhvatio se za vrat a zatim se i pridržao za auto. Nikolija mu je prišla i pomogla mu je da uđe u auto i sedne na suvozačevo sedište.
-kučko jedna vidiš li šta si uradila- viknula je dok je ulazila u auto. Otišli su a Nora je samo utrčala u kuću i zaključala se u kupatilo. Nikola je otišao za njom i pokucao je na vrata, bio je zabrinut, nije želeo da ona tako nešto vidi, pogotovo ne od njega.
-Nora otvori molim te- pričao je ispred vrata i nakon nekoliko minuta čekanja Nora je izašla, uplakana i uplašena. Nikola joj je prišao ali se naglo sklonila od njega.
-Nora ne boj se to sam idalje ja- rekao je a ona je samo ćutala, delovala je kao da više nikada ni neće progovoriti. Odjednom ga je samo zagrlila. Nije želela da priča, ne samo sa njim, ni sa kim, želela je samo njega pored sebe. Nikola je uzvratio zagrljaj i nakon nekog vremena provedenog u tišini Nora je progovorila.
-bolje da idem- Nikola je odmah počeo da je ubeđuje u suprotno
-ne idi, molim te, nisam trebao ono da uradim svestan sam toga i kajem se, izvini
-možeš li da me ostaviš samu, ne znam šta da ti kažem- rekla je tužna i uznemirena, nakon toga Nora je otišla u sobu gde se presvukla i legla u krevet. Ležala je u njemu i premotavala je film, šta se to sve i zašto izdešavalo ove večeri.

Magija krilaWhere stories live. Discover now