8

4 2 0
                                    

Da li da ipak zaključa vrata sobe u kojoj spava radi svoje sigurnosti? Ispred tih vrata stajao je Nikola zamišljen i zabrinut, zagledan u jednu tačku dok su se i njemu scene nizale pred očima. U trenutku iz tih misli trgla ga je promena izgleda prostora u koji se zagledao. Sada je na vratima stajala Nora a već kada je to njegov mozak desifrovao ona je bila ispred njega. Njena bleda i ravna koža, prelepa sjajna kosa koja izgleda bolje od onih negovanih kosa. I napokon za vreme jednog Nikolinog treptaja osetio je njene usne na svojima. Taj trenutak nije čak ni video jer se toliko brzo odigrao, ali sami poljubac trajao je i trajao. Nakon svega večeras ovo je najzanimljiviji događaj, takođe i najlepši. Posle dugog poljubca, gde je Nikola zapazio da njene usne nisu samo lepog izgleda već da su stvarno meke i negovane, i gde je Nora shvatila kakav je poljubac u stvari čin, gde je osetila njegovu bradu na svom licu. Osmehnuli su se jedmo drugome a zatim su se bez reči zagrlili. Čudna atmosfera je zavladala prostorom i vazduhom, u Norinoj glavi se pojavilo pitanje o kome nije razmišljala "Šta posle poljubca?" ali tu je Nikola, već dovoljno iskusan u ovakvim situacijama, nažalost. Ubio je neprijatnost najbezbolnijom metodom.
-izvini- rekao je mazeći joj obraz a ona se samo osmehnula
-nisam navikla idalje na ovaj svet, ovo je bilo nešto potpuno novo i strano meni, kod nas nema smrti a samim tim ni ovakvih scena, uplašila sam se jako- ispričala je Nora potpuno oslobođeno od straha
-moraćeš da navikneš jer ćeš ovo često da viđaš ako neko upotrebi tebe u istoj rečenici kao i neke reči koje ne želim da čujem- rekao je zbrzano Nikola
-a ne, zašto tako- protivila se Nora a Nikola se onda samo nasmejao. Nora je počela da rasprema po kući jer je bila previše nervozna.Ni sama nije mogla da veruje šta se zapravo desilo. Nikola joj se priključio te su zajedno jako brzo završili. Pri kraju svega dok je Nora prala poslednju čašu ona joj je iskliznula zbog klizave sapunice te se razbila. Isprva se jako uplašila zbog pada a zatim se sagnula da pokupi popucalo staklo. U tom trenutku u kuhinju ušao je Nikola.
-pokušavaš da prikriješ štetu ha- pitao je ulazeći, Nora je uspravila pogled ka njemu i nasmejala se ali je brzo osmeh zanenio izraz mrštenja, posekla se na staklo a odmah joj je prišao Nikola koji ju je naterao da spusti svo to staklo. Posekla je dlan u kome je sakupljala staklo, isprala ga je vodom a zatim je Nikola pronašao nekakvu svoju staru majcu te je od nje napravio traku koju joj je vezao za ruku.
-boli li mnogo- pitao ju je dok su sedeli u dnevnom boravku
-ne, u redu sam- rekla je Nora kojoj je srce ubrzano kucalo, ponovo
Nikola je otišao u kuhinju te je pokupio razbijeno staklo a kada se vratio u dnevnu sobu tamo je zatekao vilu kako spava naslonjena na ivicu dvoseda, osmehnuo se te ju je probudio da se presvuče i legne u krevet da se ne bi ukočila. Nora je otišla do sobe onako uspavana i presvukla se te je legla u krevet, dok se ona presvlačila uporedo se i Nikola presvukao u dnevnoj sobi te je i on otišao u krevet da spava. Legao je pored Nore a ona je onda legla njemu na rame te ga je zagrlila i tako je vrlo brzo zaspala. Ona je spavala dok je Nikola imao muku sa nezgodnim položajem, ali odlučio je da je ne pomeri, jer mu je ionako bilo žao kada ju je prvi put budio.
Jutro je osvanulo, Noru je probudio zrak sunca koji joj je zagolicao nos te je kinula i tako ustala. Osvrnula se oko sebe i videla je da Nikola idalje spava, ničega se nije sećala od noćas ali imala je osećaj da se nije desilo ništa lepo.
-još malo- rekao je Nikola te ju je povukao za ruku i ona je pala na njega
-auu- viknuo je, nije se nadao da će baš da udari u njega
-taman si se sad razbudio, hajde voziš me kući- izbrbljala je Nora na brzinu
-a dođi još malo- rekao je Nikola ponovo, Nora se nasmejala
-prelep osmeh- prokomentarisao je Nikola a Nora se odmah smirila i postidela. Primetila je zavijenu ruku te ju je stegla i osetila je bol.
-šta mi je sa rukom- pitala je Nikolu uznemireno
-posekla si se na čašu zar se ne sećaš
-izgleda da se ničega od noćas ne sećam- tiho je rekla Nora gledajući u stranu, Nikola je skočio iz kreveta i pomislio je u sebi "ne seća se ni našeg poljubca" te se pomalo rastužio. Setio se toga da će ponovo proživeti taj trenutak te ga je to diglo u život.
-ništa se specijalno i nije desilo, nema veze- rekao je Nikola nakon par sekundi tišine
-voziš me kući- pitala ga je Nora dizavši obrve a Nikola je tada samo klimnuo glavom te je ustao iz kreveta i presvukao se tu pred njom. Zbunjena vila nije čak ni znala da reaguje na taj prizor. Njegova velika mišićava leđa i uzak struk pomutili su joj pamet. Kada se presvučen okrenuo i izvinio tek tada je shvatila da je svo vreme zurila u njega. Izašao je iz sobe a tada se i ona presvukla, zatim se umila i očešljala je svoju dugu kosu.
-danas mi dolaze majka i brat, ostaće do sutra tu- rekao je Nikola dok ju je vozio blizu njene pećine
-ako želiš možeš da dođeš da te upoznaju- predložio je Nikola, vila se osmehnula
-bolje da ostanem kući večeras, nepristojno je da ostajem sa tobom u istoj sobi koliko znam a ne možeš da me vraćaš nazad- rekla je vila
-onda želim da ovo imaš kod sebe- pružio joj je svoj stari telefon, uporedo stigao je na mesto gde se rastaju
-ja ne znam to da koristim- rekla je vila
-pogledaj ovo je bitno, ovde ideš i pišeš mi poruku, čuće se kada ti odgovorim a možeš i da me pozoveš, ovde- pokazao joj je a ona ga je pažljivo slušala.
-hvala ti- zagrlila ga je
-vidimo se vilo- rekao je zaljubljeni Nikola
-ćao- rekla je razigrana Nora te je izašla iz auta i otišla je kroz šumu sve do svoje pećine. Bacila se na krevet i odmah se zamislila kako će izdržati ceo dan da ga ne vidi. Stigla joj je poruka te se trgla jer nije očekivala.
-je l si stigla- pitao ju je Nikola
-jesam-polako je iskucala Nora a zatim je i poslala poruku
-već mi nedostaješ- napisao je Nikola, vila se osmehnula
-i ti meni- to je bio kraj njihovog prvog dopisivanja jer je tada naišla Renata
-a da i mene povedeš nekada sa sobom- rekla je ushićeno dok je Nora sakrivala telefon
-pa ne znam, pitaću Nikolu- odgovorila je
-znam šta ljudi rade kada su sami noću, niste li valjda i vi- pitala je smejući se
-Renataa- uzviknula je Nora postiđeno-nismo mi dečko i devojka
-šta su dečko i devojka- pitala je Renata
-to su vila i vilenjak koji planiraju da imaju decu zajedno i koji se vole- rekla je Tijana ulazivši u Eleonorinu sobu
-kako ti to znaš- pitala ju je Renata
-svašta ja znam- Nora se samo osmehnula a Tijana je sela pored Nore te je ispod jastuka napipala telefon koji joj je Nikola dao
-šta je ovo, odakle ti- pitala je pomalo buntovna vila, ona je znala da barata sa telefonima jer je već dva puta našla u šumi te se osmehnula kada je našla i treći
-Nikola mi je dao, sve moraš da znaš- uzdahnula je Nora razočarano
-šta te je naučio- pitala je Tijana
-poruke i poziv- rekla je Nora
-to je najdosadniji deo, gledaj- ušla je u galeriju gde se nalazila samo jedna Nikolina slika
-lep je- rekla je Renata a Tijana ju je pogledala i nasmejala se. Nakon galerije instalirala je Instagram a dok se on preuzimao otišla je na gugl gde je Nikola ostao prijavljen, kao što sam rekla buntovna i radoznala Tijana ušla je u istoriju pretrage gde je svega mogla da vidi.Kako napraviti picu, to je verovatno guglao kada su on i Nora pravili picu, Nora se nasmejala, alergija na polen, Nikola ne izgleda kao takva osoba, besplatan sajt za gledanje filmove i tako u nedogled baš kada su devojke pomislile da nije kao tipično muško ugledale su ono što su zapravo i tražile. Tijana je želela da se uveri da je to stvarno to te je ušla u sajt gde ih je zatekao neprijatan prizor.
-Tijanaaa- viknula je Nora koja se kao i Renata odmah okrenula u drugu stranu
-dobrooo sklonila sam- rekla je Tijana koja se smejala - evo ga instagram, samo da napravim nalog, hmm, vila_iz_rose- unela je korisničko ime a zatim i lozinku i ubrzo je bila ulogovana. Dok su joj iskakali predlozi za praćenje jedva je uspevala da ih se otarasi, pronašla je Nikolu na instagramu, kako, ne zna ni sama. Profil mu je otključan, poslednja slika je ona koju je uslikala Nora, čim ju je videla osmehnula se.
-ovo sam ga ja slikala- rekla je, naredna slika bila je Nikolija, on ju je fotografisao, refleksno je prevrnula očima, fotografija sa Ognjenom Sandrom i njom bila je naredna i onda jos 3 na kojima je bio on. Imao je dosta pratioca i objavljen stori. Na storiju bila je slika pića od prethodne noći kada su to videle Tijana i Renata su odmah pogledale Noru.
-pila si otrov- rekla je Renata
-ne, nisam ja- slagala je Eleonora
Naredni stori bila je nekakva objava sa natpisom, citat, "crno-belu noć obojila si" Nora je digla obrve, sada se već zapitala šta se stvarno desilo tu noć. Pošto su vile istražile šta su imale nastavile su razgovor o uobičajenim temama a ubrzo su Renata i Tijana otišle kući. Dok je vila plela svoju kosu, pozvao ju je Nikola, mnogo se obradovala pozivu i odmah se javila.
-hej Nora, dođi do jezera, neko želi da te upozna- rekao je u cugu
-ko to- pitala je Nora
-moj brat, dođi molim te, već sutra ide a jako želi da te upozna- u trenutku kada je on to pričao setila se da uskoro pada mrak i da će uskoro Rusalke izaći upravo iz tog jezera
-u redu dolazim odmah- rekla je te je kako je i rekla odmah posla ka jezeru.
Ubrzo se našla kod jezera ali tamo nikoga nije bilo, baš kada je pomislila da je zakasnila čula je kako je Nikola doziva.

Magija krilaWhere stories live. Discover now