16

4 2 0
                                    

Jutro je bilo tiho i mirno, uz kapljice kiše u Norinim mislima nametala je sebi pitanja na koja je pokušala da da odgovore. Činilo joj se da je uzaludno, da nikada neće doći do zaključka ali nije prestajala da razmišlja. *Da li da postupim kao Tijana?* odgovori su se smenjivali jedan za drugim ali su svi bili sušta suprotnost prethodnom.
Sedela je na kauču u dnevnoj sobi dignutih, savijenih nogu dok je pila čaj koji je skuvala pre nekoliko minuta.
-gde je čaj za mene- upitao je grubim, jutarnjim glasom Nikola koji se pojavio na vratima u hodniku
- u kuhinji- odgovorila mu je Nora sa osmehom a on se začudio kada mu je ona tako odgovorila. Bio je bez majce otkrivajući svoju maljavost ispod koje su se nazirali izraženi mišići. Tamno siva trenerka njegove kukove više je izražavala tako da je bio još zgodniji u ovakvom izdanju. Tome je doprinosila raščupana kosa i kratka brada koju je imao od kako ga je Nora upoznala. Otišao je laganim koracima do kuhinje gde se ipak odlučio za kafu uz koju je zapalio i cigaru. Dok je povlačio prvi, gorki dim primetio je da je Nora zamišljena te ju je zapitao o čemu se radi, ona se osmehnula i objasnila mu je. Nije bio srećan jer čuje da joj uopšte pada na pamet da uradi isto što i Tijana ali znao je da neće upaliti ako joj to tako kaže.
- hajde da sačekamo da vidimo kako će se Tijana izboriti sa prilagođavanjem pa ćeš odlučiti- doneo je rešenje koje je Nora gotovo celo jutro bespomoćno tražila. Klimnula je glavom te se zakašljala od dima koji je Nikola dunuo u nju. Nasmejao se te se izvinio a ona je samo odrično klimnula glavom.
- idalje mi nije jasna poenta toga- rekla je oštro kao da ne očekuje Nikolin odgovor
- astetično je- ipak je odgovorio
-šta to znači- upitala je vila toliko ozbiljno da je nasmejala Nikolu
- kako bih rekao, lepo i trendi izgleda- pokušavao je da nađe prave reči ali mu se činilo da se nije dovoljno približio ključnoj reči. Nora je klimnula glavom ali je idalje izgledala kao da joj ništa nije jasno. Nikola je seo pored nje te ju je zagrlio sa strane. Pružio joj je svoju do pola ispušenu cigaru te ju je preuzela.
- zar se ne osećaš nekako moćno- upitao ju je ali je ona samo odrično klimnula glavom.
-probaj-rekao je nakon čega ga je poslušala ali se samo zakašljala
-ništa ha-upitao ju je te se nasmejao
- u pravu si ne možeš odmah da stekneš taj osećaj tek nakon nekoliko puta- dodao je
-mislim da ne želim da znam za taj osećaj- odbrusila je vila a Nikola se samo nasmejao.-razmišljao sam o tome da nađem pravi posao jer mislim da ovako neću moći- nasmejao se sam sa sobom dok ga je Nora mazila po ruci
- kako ti želiš- odgovorila je tiho, jedva čujno
- hoćeš da pozovemo Ognjena i Tijanu i da negde izađemo večeras- dao je još jedan predlog
-jako mi je dosadno- smejao se i pogledom ju je molio za potvrdni odgovor
- pa ne znam, može- odgovorila je a tada se Nikola poradovao
- možeš ti i sam da izađeš ne bih se ljutila- rekla je vila provocirajući njegov odgovor
- iskreno ne bih sam nije zanimljivo, nemam zašto da izađem sam- rekao je vrlo ozbiljno i tada je ustao sa kreveta
- hajde da prošetamo- rekao je glasno i pun entuzijazma
-šta ti je odjednom- nasmejala se vila a on je samo slegao ramenima i pohitao je da je uhvati za ruke i podigne da krenu napolje u šetnju. Nora se nije opirala te je ustala i nakon što su se spremili pošli su u šetnju po gradu. Držali su se za ruke i šetali su u ovom prelepom letnjem jutru. Sunce je bilo jako iako je bilo jutro, ptice su pevale i vazduh je bio nikada čistiji. Bilo je jako tiho, kao da se nalaze u Norinoj šumi a ne u gradu. U jednom trenutku Nikola je pustio Norinu ruku te se odaljio od nje i izvadio je fotoaparat, počeo je da je fotografiše. Smejala se jer se ovome nije nadala i slike su zbog toga ispale perfektne.
- dobro jutro- rekao je glas iza njih dok su oni gledali kako su ispale slike. Oboje su se okrenuli i videli su da je to Nikolija izgledala je kao da dolazi u miru ali to se jako brzo moglo promeniti tako da nikada nisu mogli biti 100% sigurni u to. Prišla im je i kada je videla fotoaparat u Nikolinim rukama predložila je da ih fotografiše jer je pretpostavljala da nemaju ni jednu zajedničku sliku fotoaparatom. Iako nesigurni oboje su pristali. Nikolija ih je slikala, pomagala im je u poziranju sa osmehom na licu. Nora je primetila da stvarno ima prelepe, ravne, jednake i bele zube. Nakon fotografisanja par joj se zahvalio a ona je samo slegla ramenima dok nije skidala onaj osmeh sa lica.
- čula sam šta je Ognjen uradio, zapravo sam pošla kod vas, želela sam da vas pitam kako je Tijana- ispričala je sada već izmenjenog oblika usana a i lica, bila je iskreno zabrinuta.-najgore od svega je što se Tijana sada slaže sa njim i okej je sa time svime- ispričala je Nora u jednom dahu dok ju je Nikolija samo gledala bez treptanja. Bila je šokirana time što je upravo rekla i nije to znala da prikrije. Podigla je a zatim spustila obrve i skrenula je pogled sa Nore negde u stranu gde se izgubio.
- hoćeš večeras da izađemo ti Nikola, ja i pozvaćemo Ognjena i Tijanu- promenila je temu Nora, ovom pitanju se nije nadala ni Nikolija ali Nikola ni najmanje. Nora je uvek bila ljubomorna na Nikoliju a sada je poziva da zajedno izađu, izgleda da je naslutila da se Nikolija menja.
- pa može- odgovorila je ponovo šokirana Nikolija a zatim je pogledala Nikolu na čijem se izrazu lica takođe videlo iznenađenje.
Kao i uvek kada negde izlaze ostatak dana im je prošao svuda ali i nigde, šta god bi osmislili da urade činjenica da će večeras izaći svi zajedno ih je sprečavala iz nekog čudnog i stranog razloga. Veče je brzo došlo baš zbog tog izgubljenog dana i pogubljenosti njih samih. Nora je odlučila da večeras želi da se potrudi oko svog izgleda, iako je znala da će se većina ljudi za njom okretati jer ima vilinsku lepotu želela je da se i devojke za njom okreću, da u njihovim očima vidi ljubomoru i bes. Dok se spremala i ulepšavala na pamet joj je pala jedna činjenica. Sada kada Tijana više nije vila izgubiće svoju vilinsku lepotu koja je očarala Ognjena i možda više neće biti zadivljen njome te će potražiti drugu devojku, Tijana će možda zauvek ostati u ovom ljudskom svetu potpuno sama i bespomoćna slomljenog srca.
-vrati se u realnost- sama je sebi rekla Nora ali naglas te ju je Nikola upitao šta je rekla
- da li bi me voleo kada ne bih imala vilinsku lepotu- upitala ga je odjednom
- pa, naravno da bih, lepota nije presudna u našoj ljubavi- rekao je zbunjeno
- razmišljala sam da li je to tako i kod Tijane i Ognjena, ne želim da moja drugarica napravi ogromnu grešku koja će je skupo koštati
- potrudićemo se da to tako ne bude, ti na svoj način a ja ću na svoj, ti ćeš uticati na Tijanu a ja na Ognjena, ne boj se biće sve u redu- rekao je Nikola utešno dok ju je mazio po golom ramenu, ispred ogledala je sedela dok je u njemu gledala Nikolu i vedrinu njegovog osmeha dok je pokušavala da dokuči da li su ove reči iskrene ili su samo reči koje bi je utešile i ništa više od toga.Nikako nije mogla to da shvati, u njenom svetu nije bilo laganja tako da joj je provala lažova idalje bila slaba karika
Dogovor je bio da Nikola i Nora pokupe Nikoliju i da se sa Ognjenom i Tijanom nađu ispred kluba te da zajedno započnu provod. Nakon što su se spremili i kada je došlo dogovoreno vreme Nora i Nikola su krenuli po Nikoliju.
- nisam se nadao da ćeš pozvati Nikoliju nakon svega- rekao je Nikola dok su autom išli ka Nikolijinom stanu
- shvatila sam da ne može ništa da uradi, a trenutno izgleda kao da ni ne želi da išta učini- odgovorila je Nikoli a on je nakon toga samo ućutao
- piješ i ti večeras- upitala ga je Nora a on je samo klimnuo glavom.
-zdravo društvo, Nora šminka ti je prelepa- prokomentarisala je Nikolija čim je ušla u auto. Zajedno sa njom u auto jr ušao i njen prejak ali prelep parfem koji je Nori idalje bio nepoznat jer je sasvim nova u svemu ovome.
-hvala ti sviđa mi se parfem- jedna drugoj su delile komplimente nakon čega je usledio razgovor o tim Nikoli dosadnim stvarima.
- osećam se kao da sam šofer ovde- rekao je kada su već stigli na odredište, devojke su tek tada shvatile da on nije progovorio ni reči od kako je Nikolija sela u auto te su se nasmejale. Kao po dogovoru ispred kluba sačekali su Tijanu i Ognjena koji su vrlo brzo posle njih došli. Tijana je na sebi imala prelepu zelenu haljinu koja je bila nijanse njenih očiju i prelepo joj se slagala uz kosu. Delovala je odmorno i sveže, potpuno drugačije nego onda kada su je videli, čak je i psihički bila rasterećenija. Ognjen je nosio crne farmerke i nekakvu majcu i imao je osmeh od uha do uha. Sve je izgledalo tako lepo i nestvarno. Pozdravili su se međusobno a zatim su ušli u klub. Kada im je konobar prišao Ognjen, Nikola i Nikolija su se pogledali i klimnuli glavom zatim je Nikola naručio nešto. Nakon toga je prišao Nori i zbog glasne muzike rekao joj je na uho da je naručio vodku koju Nikolija, Ognjen i on piju kada god izlaze a odluče da će se napiti. Simpatična tradicija pomislila je Eleonora, pogledala je u pravcu Tijane i Ognjena i zapazila je kako srećno igraju uz muziku gledajući jedno drugo potpuno zaljubljeno. Tijana je delovala srećno ali ne dovoljno srećno da bi totalno osigurala Norinu brigu oko nje.

Magija krilaWhere stories live. Discover now