DUYURU- ZELEL

9.1K 204 6
                                    

Merhabaaaaağ Parıldayanlar...⭐

Öncelikle özel bölüm sanıp heyecanla gelenlerden özür dilerim🙏

Sadece sizleri yeni mahalle hikayeme davet etmeye gelmiştim🥲 ZELEL yayımda ve sizi orada görmeyi çooook istiyorum.

Hikâyeyi profilimde bulabilir, Sonay ve Ceyhun'unla tanışabilirsiniz...🦋 Bu mahalle hikayemiz dram ağırlıklı olup erkek başrol karakterimiz polistir.

Konudan kısaca bahsetmek istiyorum sizlere; Sonay en yakın arkadaşının doğum gününde ilgisini çeken, oldukça yakışıklı bir adamla tanışıp flört etmeye başlar.

Gün geçtikçe çiftin arasındaki duygular güçleniyor ve flörtlük evresi sevgi dolu bir ilişkiye dönüyor. fakat Sonay'ın bilmediği büyük bir sır vardır ortada.

Sinan, takıntılı bir şekilde Sonay'a bağlıdır. Bu bağlılığı çok tehlikeli bir hâl alır ve Sonay'ın hayatı bir günde alt üst olur.

Cinayetler, kaçırılmalar, günlerce rehin tutulmak, suçlamalar, kıskanç ve tehlikeli platonik âşıklar, çirkef mahalle kadınları... Ay bak yazarken fenalıklar geldi...

İşte burada Ceyhun bir kurtarıcı olarak hikayeye giriyor. Asaf Güngör'den sonra yazdığım en nahif erkek karakter olabilir.

Eriyorum düşüyorum ayol🤤😂

Neyse devamını okumak isterseniz eğer sizi ZELEL'de bekliyor olacağım, çıkın çıkın gelin olur mu? Ayrıca Ramazan ya, zaman geçsin diye yazdıkça yazıyor hikâyeye 2 günde bir bölüm atıyorum.

Yaralı kuzum Sonay ve benim güzel kalpli polisimin hikâyesine davetlisin parıldayanım.

YILDIZLAR, KELEBEKLERİMİZE IŞIK OLSUN ⭐🦋

LEYAN -MAHALLE HİKÂYESİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin