BÖLÜM 10

554 34 315
                                    

Evet arkadaşlar dumanı üstünde yeni bölüm geldi. Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.🥰

Ömür odaya girdiğinde duştan yeni çıkan İlyas'la karşılaştı. Elindeki havluyla saçlarını kuruluyordu. Dudağının kenarını ısıran Ömür, biraz çekinerek de olsa konuşmaya başladı.

Ömür: İlyas?

İlyas, saçlarını kurutmayı bırakıp Ömür'e döndü.

İlyas: Efendim Ömür ?

Ömür: Benim sana anlatmam gereken bir şey var.

Ömür'ün bu çekingen halini gören İlyas meraklanmaya başladı.

İlyas: Ne oldu ?

Ömür durumu yumuşatmak istercesine rahat bir tavır takındı.

Ömür: Yani, aslında o kadar da önemli bir şey değil ama...

İlyas: Ne kadar önemli bir şey?

Ömür: Bak söyleyeceğim ama söz ver sinirlenmek yok.

İlyas kabullenmiş bir şekilde başını salladı.

İlyas: Tamam, söz.

Ömür İlyas'a doğru parmağını kaldırıp konuşmasına devam etti.

Ömür: Bak söz verdin ama!

Ömür'ün konuya bir türlü girmemesinden iyice gerilen İlyas, isyan etti.

İlyas: Ömür sen beni meraktan delirtmek mi istiyorsun?

Ömür: Yok öyle değil de konuya nasıl gireceğimi bilmiyorum diyelim.

İlyas tam karşılık verecekti ki telefonun çaldığını duydu, eliyle ömürden müsaade isteyip telefonuna baktı, arayan Alparslandı.

İlyas: Efendim yeğenim.

Arayanın Alparslan olduğunu duyan Ömür ben biliyordum tavrıyla gözlerini devirdi.

Alparslan: Amca çalışma odasında seni bekliyorum hemen buraya gel.

Sesi çok sinirli ve telaşlı geliyordu. İlyas Alparslan'ın bu telaşına anlam veremedi.

İlyas: Alparslan bi sakin ol, bir şey mi oldu?

Alparslan: Sen bi gel de, her şeyi anlatacağım ben sana.

İlyas hiçbir şey anlamamıştı.

İlyas: Tamam geliyorum.

Telefonu kapatırken kendi kendine söylendi İlyas.

İlyas: Allah Allah, kötü bir şey mi oldu ki acaba?

İlyas'ın gergin çıkan sesinin aksine olabilecek en sakin sesiyle konuştu Ömür.

Ömür: A yook, beni şikayet edecek.

Ömür'ün dediği ile İlyas'ın gözleri önce fal taşı gibi açıldı, daha sonra mutfakta baş başa kaldıklarını hatırlayınca sımsıkı yumdu gözlerini.

İlyas: Ömür sen ne yaptın?

Ömür Alparslan'ı delirtmiş olmanın da verdiği keyifle hafif sıratarak cevap verdi.

Ömür: Bence sen git, yeğeninin anlatsın.

Bunu söylerken kapının önünden çekilip İlyas'a yol gösterdi. Ömür'ün bu tavrından hiç de iyi şeyler olmadığını anlayan İlyas, başını iki yana sallayarak çıktı odadan. Çalışma odasına girdiğinde Alparslan'ın büyük bir öfke ile içeride volta attığını gördü.

Cehennem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin